Zdravím všechny znalé problematiky. Dokážš mi někdo poradit ohledně vrácení peněz.
Dne 28.12 jsem zakoupil MT Nokia, opár dnů později jsem objevil vadu. Čekal jsem tedy do 4.1 a telefon zanesl prodejci. Jelikož v místě bydliště mám několik zár.servisů čekal sem rychlé vyřízení.
V pátek 8.1 byl však telefon odeslán do dalšího servisu (zřejmě pro vyšší level oprav).
Jelikož mně čekání přestává bavit uvažuji o vrácení peněz.
Dle občanského zákoníku je li zboží vadné do půl roku od koupi považujese za vadné již při prodeji a jde tedy o rozpor s kupní smlouvou. Které lze řešit pravou,výměnou nebo vrácením peněz.
Reklamační podmínky prodejce praví :
Jestliže se během záruční lhůty projeví na výrobku závada způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek bezplatně opraven nebo vyměněn za nový nebo vrácena kupní cena výrobku.
Můžu tedy i nyní když jsem v podstatě souhlasil s řešením formou opravy žádat dodatečně vrcení peněz???
Díky za infoa vše skušenosti s danou věcí.