Telefon max 13000

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod tiskar 10. 11. 2024 06:55

Dobrý den prosím o rady moje současna a52s šla do kopru.hledam telefon max 13000.Hry nehraji,display max 6.7,musí mít neomezený aod,ip 68 by se šiklo,focení normální nejsem fotograf.děkuji moc za rady.Nemyslim že takový telefon není.
tiskar
Junior

Odeslat příspěvekod vormen 10. 11. 2024 07:33

V Datartu S24FE 16142 mínis výkupní bonus 3000, nic lepšího kolem 13 není s neomezeným AOD.
vormen
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Jean_Valjean 10. 11. 2024 08:16

Galaxy A55, 8/256 GB
Jean_Valjean
Junior

Odeslat příspěvekod kultus 10. 11. 2024 09:08

Proc by kupoval A55, kdyz za tu cenu muze mit S24FE? BTW co je neomezeny AoD? :D jestli casove, tak to ma kdejaky foun ne?
kultus
Junior

Odeslat příspěvekod aaaa 10. 11. 2024 09:23

Asi ze je pri tom aktivni cely displej ne jen cast? :hm
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
Junior

Odeslat příspěvekod tiskar 10. 11. 2024 09:43

Nevím jestli to má každý tel.tuto funkci ale třeba vyhlášeny Xiaomi13t jsem tuto informaci nedohledal.
tiskar
Junior

Odeslat příspěvekod aaaa 10. 11. 2024 09:50

Ma OLED displej?
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
Junior

Odeslat příspěvekod Jan Kašík 10. 11. 2024 10:14

Hodně telefonů co mají OLED už nejdou nastavit aby notifikace zůstala svítit - Xioami a moře dalších používají sprask že to tam zůstane 10s ( asi věří v kvalitu svých OLED)
Já bych k tomu S24 přidal ještě PIXEL 8
Jan Kašík
Junior

Odeslat příspěvekod Dzejn Dočk 10. 11. 2024 10:29