K tomuhle dotazu mě inspiroval můj dřívější nákup Siemensu A55 (teď je z něho AC55

) u společnosti Mobil Pohotovost. Mými dvěma kritérii byla cena, a firmware maxilmálně 9. To jsem u MP v Brně našel, ale byl jsem celkem překvapen, když mi k té A55 dali záruční list s hologramem Siemens. IMEI bylo stejné jak v telefonu, tak na krabici, tak na záručáku. V krabici nechyběl návod v českém jazyce(vypadal skoro jako originál

) a prohlášení o shodě (taky asi kopie). Přesto si myslím, že by mě z autorizovaného Símensího servisu poslali tam, kde slunce nesvítí. Proč? Protože:
1) Na krabici byl nápis
Telefon komórkowy, což neznamená nic jiného, než že jde o dovoz z Polska.
2) Telefon vypadal jako odblokovaný z Go sady. Logo Eurotelu mezi obrázky toho budiž jasným důkazem. Takže to vypadá, že udělali fullflash.
Co myslíte, pomohl by mi v autorizovaném servisu originální záručák? Já Osobně si myslím, že ne...
Já Osobně
