Situace se zatím má tak, že jsem se jim konečně včera dovolali. Samozřejmě, že z jinýho čísla

Číslo bylo kamarádky. Nejdřív se povedlo dovolat na mobil do prodejny. Tam nám pověděli, že s tim nic nevyvedou a že musíme volat reklamace. To bylo ráno. Odpoledne konečně vzali telefon na reklamacích. Pán se s námi moc bavit nechtěl, že nemá čas, ale nakonec se bavil. Vůbec ho nezajímali udaje o telefonu (jako třeba imei), o tom, kdo si ho objednával, s kým mluví a tak. Stačilo jenom říct jaký typ telefonu to je a na jakou adresu baterii poslat a on hned, že jí pošle a že do konce týdne přijde. Tak jsem zvědavý jestli přijde a jestli bude origo sonyericsson nebo nějakej šmejd z druhovýroby na Taiwanu. Každopádně, když bude zájem, rád napíšu jak to dopadlo.