Zkušenosti s firmou NEJMOBIL.CZ

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Helejmese 10. 12. 2007 22:28

Varuji Vas pred timto internetovym obchodem. Mam s nimi opravdu smutne zkusenosti. Penize si prevezmou, mobil jsem ale nikdy nevidela ani po 2 mesicnich usilovnych pokusu o vsemoznou komunikaci. Takze si nezkazte vanocni nakupovani takovyma podvodnikama.
Helejmese
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Well-being 10. 12. 2007 23:10

O vašem případu nevím samozřejmě nic, ale přijde mi vždy trochu podezřelé, když první diskusní příspěvek nového uživatele fóra je takto jednostranně a negativně zaměřen. Mohla byste případ trochu konkretizovat?
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xtp 10. 12. 2007 23:24

nemusi byt navstevnik fora....ak chcela len upozornit a nechodieva sem?
xtp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Helejmese 17. 1. 2008 14:54

Myslim, ze uzivatel XTP odpovedel za me, chtela jsem jen v dobre vire upozornit ostatni. Navic negativni zkusenosti s touto firmou podtrhuji i dalsi zakaznici, kteri se obraceji primo na Sdruzeni obrany spotrebitelu...

http://www.spotrebitele.info/poradna/do ... &partner=0

Ale pokud chcete, tak si samozrejme nakupujte...;) :roll:
Helejmese
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dejvidek 17. 1. 2008 21:49

Takto jednostraně zaměřené příspěvky a zvlášť pokud se jedná o první příspěvek jsou opravdu velmi nedůvěryhodné a to aniž bych chtěl polemizovat zda je to pravda nebo ne.
Zveřejněná osobní zkušenost doplněná o fakta (emailová komunikace, doklad o dvojím zaplacení a podobně) je stonásobně věrohodná, takto si spousta lidí řekne - "no jo ta si stejně vymejšlí".
Každopádně česká blbost je nekonečná a já nikdy nepochopím, proč lidé nakupují u velmi pochybných prodejců, naprosto nechápu proč lidé do nekonečna hledají další a další e-shopy, když jsou tu desítky spolehlivých prodejců. V duchu si u takovýchto případů říkám: "a dobře Vám tak, dokud nedostanete přes prsty, tak budete nakupovat u pochybnejch firem!".
dejv
PS. Mimochodem, jen co sem si otevřel web toho obchodu a prošel si jen sekci "O nás" tak bych si tam nikdy nic nekoupil.
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod robuTEKK 19. 1. 2008 16:08

dejvidek píše:PS. Mimochodem, jen co sem si otevřel web toho obchodu a prošel si jen sekci "O nás" tak bych si tam nikdy nic nekoupil.i/quote]


to by me teda vazne zajimalo proc.. Nechces me a treba jeste nekoho dalsiho a neznalyho jako jsem ja poucit, jak podle "O nas" poznas ze je obchod neseriozni??
robuTEKK
Junior

Odeslat příspěvekod blackknight 19. 1. 2008 16:55

Vaše argumentace, že ta slečna má první post a hned kritizuje mi připadá jako buzerace. To je jako kdyby jste volali na policii a oni Vám řekli, že Vám nemohou pomoci, protože jste k nim nikdy nezašli na návštěvu.

Internet je svobodné médium a nevšiml jsem si, že v podmínkách užití fóra je něco o tom, že upozornit na špatnou službu/prodejce/atd. můžete až budete mít nejméně např. 100 postů...

Proto děkuji uživatelce Helejmese za postřeh. Osobně nikdy nic nenakupuji přes net(max. PC hry a to na dobírku) a tenhle případ mě ještě více odradil...

Ještě jednou děkuji :)
blackknight
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martin-N66 20. 1. 2008 11:30

No ja bych si telefon ani jinou elektroniku pres e-shop NIKDY nekoupil.To radsi trochu priplatim (v e-shopech to s postovnym a balnym vetsinou vyjde nastejno) a koupim si a odzkousim pristroj v kamenne prodejne...to je jistota a spripadnymi reklamacemi take neni problem.
Motorola RAZR2 V8
Martin-N66
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ovo 20. 1. 2008 12:38

->Dejv.
Nejsem zde na fóru pravidelný host, ale za těch pár let, co tu píšeš (s výjimkou oné pauzy nedávno), nerozumím u tebe několika věcem.
- Proč se opakovaně snažíš komukoliv sdělit, že je úplný d...l, protože dělá věci jinak, než bys je dělal ty. A když se na svůj omyl snaží sám upozornit, ty jej "ohodnotíš" tak, že se tu už raději ani neozve. Nic rozumného neporadíš, kromě toho, co dotyčný dělat neměl, což už asi ví.
- Nediskutuješ, pouze razíš svůj názor s despektivním nadhledem (což mi mimochodem velmi připomíná mojí bývalou ženu :( a vím, že se to nezmění).

Přesto vidím, že v mnohých tvých příspěvcích jsou informace. Naopak jiné by sis měl trochu zcenzurovat, víc popudí než informují.
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.
Ovo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 20. 1. 2008 23:57

2Ovo: Víš ony příspěvky tohoto ražení se zde potažmo v minulosti na mm (když ještě fórum nebylo) opakují do nekonečna a stále se najdou lidé co bezhlavě brouzdají a hledají o korunu levnější mobil (či cokoliv jiného) a pak takhle dopadnou. A prostě mi to nejde na rozum co ty lidi k tomu vede a zvlášť u mobilů z čehož se stalo extrémně spotřební zboží.
Proto některé moje příspěvky vyznívají tak jak vyznívají, je to pořád dokola a lidé jsou nepoučitelný tvor dokud nepřijou o svoje peníze a nebo dokud se o ně nebudou muset složitě doprošovat.

robuTEKK píše:to by me teda vazne zajimalo proc.. Nechces me a treba jeste nekoho dalsiho a neznalyho jako jsem ja poucit, jak podle "O nas" poznas ze je obchod neseriozni??

Kvalitu e-shopu neurčuje omáčka v sekci "O nás". Informace na základě kterých bych u nich nekupoval ani omylem.
- provozovatelem firma ani ne rok stará a již změna obchodního názvu
- doména běží rok a půl
- jednatelé z horní dolní.
- reference na netu (např. na webu SOS)
- název domény (supermobil, nejmobil, nejlevnejsiXYZ, a tak podobně u mne nevzbuzují důvěru)
- historie firmy, zkušenosti lidí na netu (na druhou stranu je třeba říct, že 95% lidí se svěří s negativní zkušeností než naopak).

dejv


dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Michal P 21. 1. 2008 10:26

Dobrá věc je podívat se na firmu pomocí Obchodního rejstříku najít si jednatele, podle těch jednatelů si najít i další případné firmy ve kterých kdy podnikali. Někdy pak člověk narazí na zajímavé věci.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sandra 21. 1. 2008 18:41

Já souhlasím s dejvem. Komu není rady, tomu není pomoci. Když někdo neví, kde mobil kupuje má smůlu.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Ovo 22. 1. 2008 16:02

2Dejv: Je to tak, jak píšeš, nezbývá než souhlasit, jen mi těch lidí přijde líto.

2Sandra: Pomoci právě občas lze, třeba záložny už taky nekrachují (protože už skoro nejsou)
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.
Ovo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 22. 1. 2008 23:15

2Ovo: Těch lidí mi není líto. Oni se prostě musí spálit, aby pak začali používat mozek, jinak si to nedovedu vysvětlit.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod vilik 23. 1. 2008 08:59

Nevím, proč nenakupovat v e-shopech. Jasně, je potřeba dodržet určitý postup a prověřit si firmu, jak už tady bylo napsáno. Navíc je to pro mě pohodlné. Není problém na internetu získat dostatek informací o výrobku, který chci kupovat. Nemám rád, když mě prodavač(ka), předvádí zboží a za zády netrpělivě přešlapuje fronta lidí. Navíc odborná úroveň prodávajících je většinou více než žalostná. A mnohokrát jsem zjistil, že spíše já radím prodávajícímu, než on mě.

Lidi, kteří se někdy napálili, lituji. Pokud se jim to stane jednou. Nikdo není génius a může se mu to stát i při sebe důkladnější lustraci firmy. Viz případy některých zavedených cestovek. Naopak u nich oceňuji snahu podělit se o své negativní zkušenosti s ostatními. Každý potenciální zákazník bude věnovat větší péči lustrování firmy a stávající budou ve střehu.

Pro lidi, kteří se nechají napálit dva a vícekrát, nemám jiný název, než blbci, co mají zatemněný mozek z ušetřené koruny. Takových nelituji.

Je dobré, vybrat si e-shop a pokud jsem s ním spokojen, nemám důvod nervovat se s jiným, neznámým, a to i přesto, že bych jinde koupil stejné zboží levněji. Osobně mám vybrané 4 obchody, které mě dodají naprosto spolehlivě vše co potřebuji. Mám je natolik odzkoušené, že jim za zboží klidně zaplatím dopředu, i desetitisícové částky, protože v historie našich vzájemných kontaktů je taková, že nemám obavy z nějakého nekalého jednání.

Ale je fakt, že k této důvěře jsem nedospěl po jednom či dvou transakcích. Je to dlouhodobá záležitost.
vilik
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků