prodejci šedivek- jak jim znepřijemnit život?

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod šimi 8. 4. 2005 17:53

Poraďte, jak jim znepříjemnit život. Dají se vůbec na něco dostat?
šimi
Junior

Odeslat příspěvekod iwigirl 8. 4. 2005 18:14

obavam se,ze ne.maximalne udelat celorepublikovou osvetu,aby u nich lidi nenakupovali-ale to se pohybuju v utopisticke rovine. :roll:
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rado 8. 4. 2005 18:41

A proč to chceš dělat? Máme tržní prostředí. Nechť si každý zákazník vybere toho svého dodavatele a rizika s nimi spojená....
rado
Junior

Odeslat příspěvekod iwigirl 8. 4. 2005 18:50

ja problem vidim spis v tom,ze spousta lidi netusi,jaka ma prava.ze by meli dostat originalni zarucak(spousta lidi si jde koupit mobil,a vubec netusi,jaky je rozdil mezi listkem z pokladny a zarucakem s hologramem),ze mohou pri 3.,pripadne 4.vade pozadovat vraceni penez apod.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šimi 8. 4. 2005 19:08

Přesně tak, spousta lidí ani neví, že vlastně kupují "bazarové" telefony.
šimi
Junior

Odeslat příspěvekod iwigirl 8. 4. 2005 19:11

a v tom je ten nejvetsi problem.Pro me,za me,at si klidne prodavaji,ale meli by na to jasne a zretelne upozornovat(ze prodavaji sedivky+co to znamena v praxi),ne vyuzivat blbosti a neznalosti lidi. :pozor2
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šimi 8. 4. 2005 19:43

Není nad to mít krásný nový telefon s pěkným logem Vodafone...
šimi
Junior

Odeslat příspěvekod Petr_Novak 8. 4. 2005 19:51

Je každého věc, jestli u nich bude nakupovat...

... ale jako nejlepší zbraň proti nim se mi jeví... nenakupovat u nich. Nic!
Petr_Novak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 8. 4. 2005 19:53

Petre,ale to ti nikdo nebere-jasne jsem tu nastinila,ze problem je jinde.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šimi 8. 4. 2005 19:55

Chápeš, že spousta lidí vůbec neví o co jde? Vidí cenu a dál neví. Neví, jak má vypadat správný záručák, prohlášení o shodě atd... Ani nevím, musí mít mob.tel. prohlášení o shodě jako telefony k pevné lince?
šimi
Junior

Odeslat příspěvekod iwigirl 8. 4. 2005 19:56

melo by to byt napsano primo v zarucaku-to prohlaseni.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šimi 8. 4. 2005 20:00

Napsal jsem to blbě, měl jsem na mysli homologaci.
šimi
Junior

Odeslat příspěvekod Ukulelembo(smazano) 8. 4. 2005 20:10

iwigirl píše:melo by to byt napsano primo v zarucaku-to prohlaseni.


ES prohlaseni shody v zarucaku byt nemusi, ale musi byt prilozeno u vyrobku..


šimi: mobilni telefony jsou zarazeny do regulovane sfery, takze podlehaji vyrobkove certifikaci...
Ukulelembo(smazano)
Junior

Odeslat příspěvekod Luke 8. 4. 2005 20:13

asi vetsine lidi kteri kritizuji dovoz nedochazi jedna vec - ze za prodejem sedivek stoji predevsim velka poptavka kupujicich, kteri jdou hladove jen za cenou, schopni koupit telefon kdekoliv, hlavne aby byl nejlevnejsi....cili meli by jste skutecne zacit sami u sebe a ptat se proc jsou ty telefony tak levne a pak rict prodejci ze tyto sice levne ale dovozove telefony nechcete...bohuzel je to presne naopak, spousta lidi je chce za kazdou cenu...
Luke
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 8. 4. 2005 20:15

Luke:netusim,proc to pises v 2.osobe mnozneho cisla,jako bychom my byli ti neznalci a zenouci se za cenou.Pusobi to na me jako kazani s piedestalu.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků