ja problem vidim spis v tom,ze spousta lidi netusi,jaka ma prava.ze by meli dostat originalni zarucak(spousta lidi si jde koupit mobil,a vubec netusi,jaky je rozdil mezi listkem z pokladny a zarucakem s hologramem),ze mohou pri 3.,pripadne 4.vade pozadovat vraceni penez apod.
a v tom je ten nejvetsi problem.Pro me,za me,at si klidne prodavaji,ale meli by na to jasne a zretelne upozornovat(ze prodavaji sedivky+co to znamena v praxi),ne vyuzivat blbosti a neznalosti lidi.
Chápeš, že spousta lidí vůbec neví o co jde? Vidí cenu a dál neví. Neví, jak má vypadat správný záručák, prohlášení o shodě atd... Ani nevím, musí mít mob.tel. prohlášení o shodě jako telefony k pevné lince?
asi vetsine lidi kteri kritizuji dovoz nedochazi jedna vec - ze za prodejem sedivek stoji predevsim velka poptavka kupujicich, kteri jdou hladove jen za cenou, schopni koupit telefon kdekoliv, hlavne aby byl nejlevnejsi....cili meli by jste skutecne zacit sami u sebe a ptat se proc jsou ty telefony tak levne a pak rict prodejci ze tyto sice levne ale dovozove telefony nechcete...bohuzel je to presne naopak, spousta lidi je chce za kazdou cenu...