Nesúhlasím s názorom "Večšinu kontaktov mam u operátora X, preto tam ostanem aj nadalej".
Ak som bežný zákazník(fyzická osoba, ktorá prevolá priemerne 50-100 minút mesačne), tak mi predsa nemôže robiť problém prejsť ku ktorémukoľvek operátorovi, s ktorým ušetrím! (za 2 roky aj niekoľko tisíc)
PRIROVNANIA:
1. Kúpa bytu
Mám kúpiť byt na sídlisku X len preto, že tam býva 70% mojich známych, hoci mám oveľa lepšiu ponuku na sídlisku Y(krajšie prostredie, lepšie poschodie, lepšia cena, väčšia rozloha, lepšia dispozicia, nižší vek stavby, lepšia mhd,...)?
2. Cestovanie MHD
Ja, aj moji známi bývame na rovnakom sídlisku - na jednej ulici. Každý ale pracuje v inej časti mesta - kde sa každý dopravuje iným priamim spojom(autobusom). Mám chodiť do práce tým istým autobusom ako moji známi, len preto, aby sme sa ráno v tom autobuse stretli a 10 minút si poklebetili - hoci potom budem musieť ešte 2x prestupovať?