Slovensky T-M - zla skusenost

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod combe 20. 10. 2005 16:30

Aj ked som zakaznikom slovenskeho T-Mobile (Eurotel SK) uz asi 8 rokov, aj ked ma uz viackrat "sekli" o par korun (po reklamaciach to vratili), po dnesku tuto "svetovu jednicku" nemozem inac nazvat, ako bezcharakterni zlodejski banditi. Vobec sa mi nejedna o peniaze (ide o malu ciastku 36,- Sk vr. DPH), ide mi o to, aby firma, ktora sama seba tak perfektne hodnoti, neklamala svojich zakaznikov, za kazdu cenu z nich nezdierala,
aj ked iba male, ale predsa len peniaze.
O co sa jedna?
Mam pausal a moje zuctovacie obdobie je od 15. do 14. v mesiaci. 18. septembra som si cez internet objednal sluzbu "Podrobny vypis na internete". V informacii k tejto sluzbe je na http://www.t-mobile.sk napisane, citujem: "Sluzba umoznuje na stranke http://www.t-mobile.sk zobrazit historiu prehladu poplatkov a podrobny vypis za posledne 3 zuctovacie obdobia. Historia sa zacne zaznamenavat od aktivacie sluzby (od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia)" koniec citatu.
Z tohto je uplne jednoznacne dane, ze historia sa zacne zapisovat dnom aktivacie, ktory je podla textu prvy den nasledujuceho zuctovacieho obdobia. U mna je teda den, kedy sa zacne zapisovat historia a teda aj den aktivacie 15. oktober.
Ake bolo moje prekvapenie, ked som vo fakture za predchadzajuce obdobie, teda od 15.9. do 14. 10. nasiel fakturovane 36,- Sk za vyuzivanie sluzby Podrobny vypis na internete. Navyse, sluzba bola uplne nefunkcna az do 18. 10., stale mi vypisovalo hlasku "Sluzba je momentalne nedostupna. Skuste neskor prosim..." Od 19. 10. idu dve polozky (ktore su ale absolutne nezaujimave, je to vlastne sumar faktury za predchadzajuce obdobie a to dostanem spolu s fakturou). To, co je vlastne hlavnym cielom sluzby, vypis hovorov, je stale, aj dnes (20.10.) nefunkcne!
Po reklamovani cez "Napiste nam" sa mi dnes telefonicky z T-Mobile ozval p. Nemecek. To bola debata! Absolutna nepristupnost akymkolvek argumentom, stale si mlel svoje: Ked som si vraj objednal sluzbu 18.9., mam platit aj za predchadzajuce obdobie, aj ked bola sluzba nefunkcna! To, ze je nefunkcna doteraz, to ho nezaujimalo. Sam uznal, ze den aktivacie je 15.10. (a podla mna by som mal platit za sluzbu az ododna aktivacie), podla T-Mobile treba platit aj za to, co vlastne nevie nikto pomenovat - za dobu od objednavky do (aspon teoretickeho, nie vsak praktickeho) sfunkcnenia a aktivacie tejto sluzby. Aby som este upresnil, p. Nemecek sa pri vsetkej hluchote voci mojim namietkam spraval slusne a mal skutocne trpezlivost. Moj argument, ze ak teda den aktivacie je 18.9. , od toho dna sa mi ma zobrazit historia volani a tato historia sa mi nezobrazuje doteraz ziadna...nezaujem. Plat, plat, plat, nevadi, ze za nic, plat! A najstrasnejsie na tom vsetkom je to, ze mozete mat tisickrat pravdu...nepomozete si...
Takze, ludia, pozor na slovensky T-Mobile! Podla mna je skutocne svetova jednicka v tom, ako osklbat svojich zakaznikov. Keby sa dalo uz preniest cislo, okamzite odchadzam k Orange!
V kazdom pripade si ale dajte pozor, co vam vlastne T-M uctuje, pretoze ja som z takehoto bezcharakterneho jednania firmy, ktoru som mal doteraz docela rad, absolutne znechuteny...
Combe
combe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod najnaj 20. 10. 2005 22:02

velmi dobre citanie,len strasne dlhe. Uz dlhsie planujem spravit na stranke moznost pridania vtipnych,od veci,blbych a zaujimavych reakcii, sluzieb nasich skvelych operatorov. Mozem ta len sklamat, ze ani u oranzovych to nebude lepsie. Oni sa iba predhanaju, kto urobi vacsi blbost
Pomozte pri tvorbe databazy slovenskych BTS
najnaj
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nl 20. 10. 2005 22:37

na TM sa uz stazovalo viac ludi na zle faktury(aspon co som na nete cital), zaujimave je ze v prospech zakaznika sa nikdy nepomylia - ze by nauctovali menej ako mali.
nl
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod najnaj 20. 10. 2005 22:48

no na druhu stranu, tazko povedat kolko ludi sa stazuje, ze dostali platit menej ako mali :D
Pomozte pri tvorbe databazy slovenskych BTS
najnaj
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod atomic_8 21. 10. 2005 08:58

Jednu radu ti dam :-)
Ked este niekedy zavolas do T-mobile a bude sa k Tebe takto spravat zamestnanec, tak jednoducho sa s nim rozluc a este raz zavolaj. Urcite sa dovolas aj k niekomu, kto ma aj porozumenie a vie si predstavit situaciu na opacnej strane.
Ono akosi aj Orange aj T-mobile ma zamestnancov, ktori vedia jazyk a preto tam pracuju a v podstate nemaju ziaden, alebo maju iba priemerny prehlad v telekomunikacnych veciach.
Ale stale sa nechytaju na ST, ten zamestnava asi samych hlupakov.
Pri nom mi akosi nepomaha zavolat este raz - vacsinou sa prepracujem este k vacsiemu hlupakovi a zeny tam uplne vedu (nic proti zenam, ale oni sa akosi nechytaju napr. na zamestnankyne T-mobilu)
A je samozrejme, ze mas vo fakture chybu, ja vzdy ked som nieco podobne aktivoval, tak mi to uctovali az od dna, kedy mi sluzba zacala fungovat!!! To je samozrejme a to musi vediet aj podpriemerny zamestnanec, ze sa neplati za to, co som nedostal!!!
A dokonca ked rusis sluzbu, tak platis len alikvotnu cast jej pouzivania, nie cely mesiac (teda pri tych pri ktorých sa to da)

Prajem Ti vela rokov uspesneho fungovania v T-mobile, pretoze ja mam aj Orange a to uz vobec nie je vyhra!!!
Spravaju sa akosi tak, ze nemaju na Teba cas (maju vela zakaznikov), teda ak sa tam uz dovolas
Ono je to vyhoda byt zakaznikom operatora, ktory ma menej zakaznikov!!! Jednoducho si ich viac vazi.
atomic_8
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod combe 22. 10. 2005 08:16

Dnes rano (22.10.) som skusil pozriet na stranku "Podrobny vypis" a skoro som spadol zo stolicky!!!!

Vo "Vypisy" mam uvedenu CELU HISTORIU hovorov, SMS, MMS, GPRS od 15.09. do 14.10., teda kompletne za CELE predchadzajuce zuctovacie obdobie!!! Trvalo to sice 7 dni, ale je to tam!

Neuveritelne!!! Hlavne preto, lebo sluzbu som si objednaval az 18.09. a v historii su data uz od 15.09.!!!
Mozno teraz vyzeram, ako lovec blch v kozuchu, ved by som mal byt spokojny: dostal som za svoje peniaze svoj vypis. Nemozem sa ale zbavit pocitu, ze ta historia sa nahrava stale a vypis je "rucne" vytiahnuty z databazy po uverejneni tejto mojej anabazy (alebo po debate s p. Nemeckom?).

Mozno predpokladat, ze keby T-M opravil informaciu "Historia sa zacne zaznamenavat od aktivacie sluzby (od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia)" a odstranil by vetu "od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia", alebo by ju upravil na "od zaciatku aktualneho zuctovacieho obdobia", bolo by vsetko vsetkym jasne a neprislo by k tomuto nedorozumeniu.

V kazdom pripade ale odvolavam, ze T-Mobile sa sprava ako "bezcharakterni zlodejski banditi" a tymto sa im ospravedlnujem za nevhodne prirovnanie a za moje predcasne a chybne hodnotenie situacie.

Combe.
combe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod memorex31 22. 10. 2005 09:12

no, ja som po rokoch presiel k T-mobile kvoli znamym, ale - NEPREHLADNEJSIE FAKTURY som nevidel este u ziadnej spolocnosti. Ja mam normalne problem pochopit polozky na fakture, za co platim, za ake obdobie... a o prehlade minuty/SMS/data na http://www.t-mobile.sk ani nehovorim...
Co to je: prevolane volne/prevolane nad ramec bez zohladnenia prenesenych/prenesene minuty su aktualne 5. den po nabehnuti noveho zuct. obdobia... ved to je udaj, ktory ma zaujima ako prvy v novom pausali, kedze tie minuty cerpam prve...
GRRRR...
A ked som si aktivoval nejake sluzby, tak ze do 24 hodin, za 48 hodin sa nic nedialo, tak vyvolavanie na tu ich priblblu infolinku...
PS: Je volanie na 12345 zadarmo? Odpoved: Nie, nie je zadarmo, uctuje sa, ale je to bezplatne volanie, ked volam z pausalu... Vie to niekto desifrovat? Tuto odpoved som dostal 2x za sebou po zopakovani mojej otazky :shock:
memorex31
Junior

Odeslat příspěvekod miv 23. 10. 2005 08:02

ano ak mam pravdu povedat,nechapem co je na fakturach z t-m neprehladne... a to mam pausalnu kartu a k nej aj partnersku. vsetko rozdelene, popisane pre jednu aj druhv a k tomu potom sumar. uplna spokojnost. a k tej skusenosti a ako to sravne nazvat, starostlivosti... reklamoval som sda a nestihli to do 30 dni, tak mi volali na 30.den z Ba ze mam 3 moznosti a jednou z nich bolo aj odstupenie od zmluvy a cele to nechali na mna. je to v podstate prirodzene ale zaujalo ma na tom to, ze mi zavolali a nenechali ma cakat az kym telefon nedorazi a ponukli mi ferovo moznost odstupit od zmluvy kedze to nestihli, sami od seba!
miv
S6 > C25 > N5110 > N6210 > EuroTel SDA
miv
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fever 27. 10. 2005 21:09

Orange má oproti prehľadné faktúry. vždy pekne vidím, že som minul viac, ako som mal. Ale aj Orange pekne klame. Kúpil som si telefón na paušál a aktivoval som si k tomu službu Orange World. To okrem iného znamená, že mám aj 10 lokalizácii zdarma (v mesačnom poplatku Orange Worldu). Raz som si takúto lokalizáciu vyskúšal (povedalo mi to, že som na druhom konci mesta), a na konci mesiaca som zistil, že si za ňu musím osobitne zaplatiť, aj keď som ju mal mať v balíku služieb Orange World! :x
Fever
Junior

Odeslat příspěvekod najnaj 27. 10. 2005 21:18

To ze su Orange zlodeji je sice pravda,ale s lokalizaciami si treba dat pozor. Ak si lokalizoval iba seba tak je to v pohode,ale ak si lokalizoval niekoho ineho tak prvykrat je to vzdy za peniaze.
Tie faktury ma vsak TM fakt neprehladne. Ja som sa raz snazil tomu pochopit na sestrinej fakture a veru som na to neprisiel:)
Pomozte pri tvorbe databazy slovenskych BTS
najnaj
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Quo 29. 10. 2005 11:38

Vsetko sa da na fakturach pochopit,len to treba aj spravne pozriet a nie hned po vzhliadnuti prvej stranky hodit flintu do zita a nadavat,ake to je nepreladne. K autorovi temy- toto je uz 2 forum,kde vidim cely prispevok slovo po slove. he,je x ludi,kt si aktivuju sluzbu o 12:00 a o 12:01 ju uz chcu pouzivat a ak to nefunguje,idu prevratit celu oper firmu :D He,a k tomu,ze by ho PODLA NICKU(!) spoznal operator a dal vsetko doporiadku-haluuuz. A pritom stacilo byt trpezlivym a miesto vyvolavania skocit do TM
quongo
Quo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Status1 30. 10. 2005 11:22

Quo píše: A pritom stacilo byt trpezlivym a miesto vyvolavania skocit do TM

Nuž, nie každý "autorizovaný predajca" v malom mestečku by ti dal uspokojujúcu odpoveď a na Vajnorskú 100 nemá každý naskok :roll:
Ale jedno je pravda, netreba sa nechať len tak odbiť :pozor2
Kto sa bojí pozrieť do slnka,
orla nikdy neuvidí...
Status1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Quo 30. 10. 2005 12:48

no,ved to je jasne,vsetko toto sme uz na fonoch radili ;)
quongo
Quo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.uwe 31. 10. 2005 00:33

myslím že na túto otázku si dostal kompletnú odpoveď v inom fore.
mimochodom faktúty oboch operátorov sú čitateľné.
HTC Desire
Nokia E51, E52
Nokia LD-4W + Sygic mobile 09
dj.uwe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomijasan 31. 10. 2005 02:08

combe píše:Aj ked som zakaznikom slovenskeho T-Mobile (Eurotel SK) uz asi 8 rokov, aj ked ma uz viackrat "sekli" o par korun (po reklamaciach to vratili), po dnesku tuto "svetovu jednicku" nemozem inac nazvat, ako bezcharakterni zlodejski banditi. Vobec sa mi nejedna o peniaze (ide o malu ciastku 36,- Sk vr. DPH), ide mi o to, aby firma, ktora sama seba tak perfektne hodnoti, neklamala svojich zakaznikov, za kazdu cenu z nich nezdierala,
aj ked iba male, ale predsa len peniaze.
O co sa jedna?
Mam pausal a moje zuctovacie obdobie je od 15. do 14. v mesiaci. 18. septembra som si cez internet objednal sluzbu "Podrobny vypis na internete". V informacii k tejto sluzbe je na http://www.t-mobile.sk napisane, citujem: "Sluzba umoznuje na stranke http://www.t-mobile.sk zobrazit historiu prehladu poplatkov a podrobny vypis za posledne 3 zuctovacie obdobia. Historia sa zacne zaznamenavat od aktivacie sluzby (od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia)" koniec citatu.
Z tohto je uplne jednoznacne dane, ze historia sa zacne zapisovat dnom aktivacie, ktory je podla textu prvy den nasledujuceho zuctovacieho obdobia. U mna je teda den, kedy sa zacne zapisovat historia a teda aj den aktivacie 15. oktober.
Ake bolo moje prekvapenie, ked som vo fakture za predchadzajuce obdobie, teda od 15.9. do 14. 10. nasiel fakturovane 36,- Sk za vyuzivanie sluzby Podrobny vypis na internete. Navyse, sluzba bola uplne nefunkcna az do 18. 10., stale mi vypisovalo hlasku "Sluzba je momentalne nedostupna. Skuste neskor prosim..." Od 19. 10. idu dve polozky (ktore su ale absolutne nezaujimave, je to vlastne sumar faktury za predchadzajuce obdobie a to dostanem spolu s fakturou). To, co je vlastne hlavnym cielom sluzby, vypis hovorov, je stale, aj dnes (20.10.) nefunkcne!
Po reklamovani cez "Napiste nam" sa mi dnes telefonicky z T-Mobile ozval p. Nemecek. To bola debata! Absolutna nepristupnost akymkolvek argumentom, stale si mlel svoje: Ked som si vraj objednal sluzbu 18.9., mam platit aj za predchadzajuce obdobie, aj ked bola sluzba nefunkcna! To, ze je nefunkcna doteraz, to ho nezaujimalo. Sam uznal, ze den aktivacie je 15.10. (a podla mna by som mal platit za sluzbu az ododna aktivacie), podla T-Mobile treba platit aj za to, co vlastne nevie nikto pomenovat - za dobu od objednavky do (aspon teoretickeho, nie vsak praktickeho) sfunkcnenia a aktivacie tejto sluzby. Aby som este upresnil, p. Nemecek sa pri vsetkej hluchote voci mojim namietkam spraval slusne a mal skutocne trpezlivost. Moj argument, ze ak teda den aktivacie je 18.9. , od toho dna sa mi ma zobrazit historia volani a tato historia sa mi nezobrazuje doteraz ziadna...nezaujem. Plat, plat, plat, nevadi, ze za nic, plat! A najstrasnejsie na tom vsetkom je to, ze mozete mat tisickrat pravdu...nepomozete si...
Takze, ludia, pozor na slovensky T-Mobile! Podla mna je skutocne svetova jednicka v tom, ako osklbat svojich zakaznikov. Keby sa dalo uz preniest cislo, okamzite odchadzam k Orange!
V kazdom pripade si ale dajte pozor, co vam vlastne T-M uctuje, pretoze ja som z takehoto bezcharakterneho jednania firmy, ktoru som mal doteraz docela rad, absolutne znechuteny...
Combe


jednoduche riesenie: keby si cital poriadne podmienky poskytovania sluzby, mesacny poplatok platis za aktulane obdobie tj. zaplatis a az potom uvidis ten vypis co znamena ze aj ked si to zrusis este jedn vypis dostanes lebo je to za aktualne obdobie... mno a ked si myslis ze orange take veci nerobi tak si na velkom omyle, skus si vyhladat vysledky kolko ludi ako vnima ktoreho operatora a kto s nim ma ake skusenosti... ja osobne pouzivam oboch operatorov a mozem ti povedat ze obaja robia rovnake veci.. len to teraz nevidis lebo vidis iba to co robi ten tvoj v tvoj neprospech... ale kedy napr, orange len tak poslal "snurky vdaky" zakaznikom bez toho aby niekto o tom nieco vedel? aky ma orange verostny program (vid T-mobile club)? a pod.
viem co hovorim a co pisem :)
pouzivam takmer vsetko co je na nasom trhu
aktualna zostava mobilov na mojom stole:
n6230i + mt v3+ n3100 + se t630
tomijasan
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků