Fon v servise, ako dlho?

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod ARS 10. 3. 2006 08:08

mato2m ano mozes si v tej hodnote vziat iny fon, ale znova ti bezi viazanost 2 roky, aspon u tmobile, ako je to f orange netusim.
Opravár mobilných telefónov už od roku 2000.
ARS
Servisák
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod globalplayer 10. 3. 2006 08:12

mato2m pozooor,ty pausalom telefone nesplacas ani v najmensom,,,,,,ak si zoberies pausal bez viazanosti(len sim kartu) tak je pausal presne taky isty za tych istych podmienok len s tym rozdielom ze ho mozes kedykolvek zrusit,ale cenovo je to presne to iste,takze phone neplatis
pisem svoje nazory,to znamena ze su ine ako vase
globalplayer
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miko3891 10. 3. 2006 12:15

mato2m: Viem ze je to nefer. Tiez som cakal ze ked odstupim od zmluvy. Zrusia mi pausal. Lebo chcem prejst k Orange.
Ale nestalo sa tak. Je to divne, lebo ani na predajni nemali jasno. Tam mi tvrdili ze sa to da. Aj ked som volal na 12345 tak aj tam mi to operatorka tvrdila. Skoda ze som si to nenahral :-( Lebo o niekolko dni neskor zmenili nazor! A ja som si radsej vzal peniaze a kupil si novy fon. Nemam chut sa k nim viazat na dalsie 2 roky!
T10 --> M50 --> T630 --> Z520i
miko3891
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mato2m 10. 3. 2006 12:28

pokial by to bolo tak, ako pise ARS, tak to sa celkom da...neplanujem rusit zmluvu, lebo tam mam preplatok na par rokov dopredu :D takze to by nevadilo...dneska(31.den) tam bezim s nadobudnutymi znalostami a som zvedavy ako pochodim... s tym splacanim som to myslel tak ze ty sa zaviazes na 2 roky, budes platit a oni ti za to daju zlavu co ja viem 5000sk na fon...ale v tych poplatkoch to "kvazi splacas", aj ked pri neviazanosti platis rovnako...v tej cene pausalu je zaratany aj vyska tej zlavy co ti na fon daju, to som si isty...
mato2m
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maja0 11. 3. 2006 22:56

(...v tej cene pausalu je zaratany aj vyska tej zlavy co ti na fon daju, to som si isty...)

ee, to nieje pravda...
maja0
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pavolu 19. 3. 2006 09:33

Dal som mobil do opravi po 15dnoch a miernom hadani mi to spravili v zaruke.Poslal som prenho brata ktory ho ale neskontroloval.
A ked mi ho doniesol tak som zistil ze nejde klavesnica ktora bola predtim v poriadku.
Mam pravo na vratenie penazi alebo noveho fonu ked bude v oparave dlksie ako dalsich 15 dni :?:
pavolu
Junior

Odeslat příspěvekod altin 19. 3. 2006 12:58

nie nemas.. ta 30 dnova lehota je kazdu jednu opravu nie na vsetky dokopy... takze by si peniaze dostal s5 len v pripade, ze pri tejto druhej reklamacii by im to trvalo dlhsie ako 30 dni nie ako 15.
a este..
to Traktorista21 : ja som mal k 700i a 3 krat tu istu chybu v orange. bez problemov mi uznali reklamacie a vratili mi peniaze.. bral som ho este v decembri 2004, takze som v decembri 2005 dostal zanho plnu sumu co som zaplatil = 6000sk.. takze ja sa na postup orange v podobnych pripadoch nemozem stazovat..
altin
Junior

Odeslat příspěvekod pavolu 19. 3. 2006 17:01

a keby som si to vsimol uz pri odobrati telefonu tak by to platilo nie?
pavolu
Junior

Odeslat příspěvekod altin 19. 3. 2006 18:43

no mam pocit, ze nie... ale nie som si isty.. moj nazor je taky, ze by to znova poslali do servisu, ale ako dalsiu zarucnu opravu.. ale ako som uz uviedol je to moj nazor. naozaj neviem ako to je v skutocnosti..
altin
Junior

Odeslat příspěvekod globalplayer 20. 3. 2006 08:40

keby si fsimol pri preberani phonu,nemusel by si ho prebrat s opravy s tym ze ma vadu,ktora tam je po navrate zo servisu,tym padom by oprava nebola ukoncena
pisem svoje nazory,to znamena ze su ine ako vase
globalplayer
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod duuri 21. 3. 2006 08:36

no takze s tymto mam cerstvu skusenost :) otec dal fone do servisu 20. januara...26 februara dosiel neopraveny..povedal som ze chcem novy telefon a novu zmluvu..orange oznamil ze sa k tomu potrebuje vyjadrit :) ze dalsich 30 dni..pockal som tyzden a sup na 905..tam mi bolo oznamene ze som telefon reklamoval u firmy SE a teraz reklamujem u orange..takze som slecne oznamil ze reklamoval som telefon v orange na reklamacnom protokole je podpisany pracovnik orange a odcitoval som je paragraf...potom mi volal jej teamleader zase s tou istou pesnickou.takze zase som mu to zopakoval ze maju 30 dni na reklamaciu a na vyjadrenie...on zase ze riesia reklamacie z januara naco som mu povedal ze ma to nezaujma ze porusuju zakon atd.....
ten pan bol tak aktivny ze do hodiny bola reklamacia vybavena..co mi chceli oznamit cez telefon...zialbohu v praci nemozem dvihnut telefon kedy chcem..
o 2 dni bolo doma vyjadrenie kde pracovnicka reklamacneho arogantne oznamila ze reklamacia bola vyriesena prednostne a mi ani neuracime dvihnut telefon..volala raz a to s CLIRom co je to za profesionalitu...takze zase ten isty kolotoc..vo vyjadreni stalo ze maju 30 na preskumanie odpovede !!!!!co je spolu uz 90 co potrebuju na reklamaciu...:)
takze opat 905 rozpravanie z TL..a z 30 dni boli 4 pocas ktory zoberu stary telefon a daju novy...
tolko ku skvelemu orange... :pozor2 :pozor2 to som vynechal par drobnosti ako peniaze za telfon mi poslu na fakturacny ucet a az potom mozem poziadat nech ich prevedu na ucet v banke a tak...
:twisted: :twisted: :twisted:
duuri
Junior

Odeslat příspěvekod Lysohlavec 21. 3. 2006 10:12

ja mam taku skusenost ze fon mi do 30 dni neopravili a preto mi ponukli bud odstupit od zmluvy alebo mi navrhli vybrat si iny fon z aktualnej ponuky alebo bola dalsia moznost cakat na fon dalej, takze ja som cakal radsej dalej lebo v ponuke nemali ziadny poriadny mobil a po piatich tyzdnoch som sa dockal svojho fonu
Lysohlavec
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod altin 21. 3. 2006 10:30

to duuri :
no ja ked smo im vratil phone po 3 reklamaciach rovnakej chyby, takm i v predajni tiez povedali, ze to pojde len tak, ze mi peniaze posli na fakturacny ucet. ale potom ked som tam bol znova, tak mi jedna vcelku mila holka povedala, ze mam napisat ziadost, aby mi tie peniaze poslali priamo na ucet. a potom som uz nedostal od orange ziadnu odpved, ale o par dni som mal tie peniaze na ucte... takze sa to da, len o tom zrejme nevedia vsetci zamestnanci orange.. vlastne ako vzdy...
altin
Junior

Odeslat příspěvekod duuri 21. 3. 2006 10:33

altin píše:to duuri :
no ja ked smo im vratil phone po 3 reklamaciach rovnakej chyby, takm i v predajni tiez povedali, ze to pojde len tak, ze mi peniaze posli na fakturacny ucet. ale potom ked som tam bol znova, tak mi jedna vcelku mila holka povedala, ze mam napisat ziadost, aby mi tie peniaze poslali priamo na ucet. a potom som uz nedostal od orange ziadnu odpved, ale o par dni som mal tie peniaze na ucte... takze sa to da, len o tom zrejme nevedia vsetci zamestnanci orange.. vlastne ako vzdy...

to som skusal aj je nejde to zevraj..ale to uz je malickost..po 2 mesacnom natahovany mi to je fuk len nech mam telefon...
duuri
Junior

Odeslat příspěvekod altin 21. 3. 2006 10:36

smaozrejme chapem ta, ale ak oto ze v mojom pripade to slo??? skor je to uz tradicne o tej informovanosti.. tak drzim palce nech to dotiahnes do zdarneho konca cim skor...
altin
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků