Reklamacia

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod frito22 7. 4. 2006 17:56

Ked si dam opraviť mobil 3x na tu istu chybu v orange mi ju vymenia.( to viem ale ....)mam pausal a chcem si kupit iny mobil ako som mal . Daju mi ten mobil za cenu pausaloveho alebo klasicku cenu???( zabudol som sa tam spytat a asi nepojdem daku dlhzsiu dobu do orangu ale zevraj mi daju zlavu 2 490 SK pretoze som kupoval zatolko stary :D :D ) dakujem
frito22
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jann 7. 4. 2006 19:00

Pokial si mal mobil v servise a 3 krat sa prejavila ta ista zavada, mas narok na novy kus toho isteho modelu alebo Ti bude cena, ktoru si za predchadzajuci mobil zaplatil, na poziadanie dobropisovana vo fakture a ty si mozes vybrat iny mobil z aktualnej akciovej ponuky telefonov.
jann
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maco8 8. 4. 2006 06:31

Uplne vycerpavajuca odpoved ja len dodam ze v orange to ide este na nejake posudenie kamaratovi to neuznali asi preto lebo ho mal v servise kazdy mesiac s tou istou zavadov 3krat po sebe
maco8
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod globalplayer 8. 4. 2006 07:21

maco,na mieste tvojho kamarata by som to rieisl cez soi
pisem svoje nazory,to znamena ze su ine ako vase
globalplayer
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod frito22 9. 4. 2006 14:35

maco8 píše:Uplne vycerpavajuca odpoved ja len dodam ze v orange to ide este na nejake posudenie kamaratovi to neuznali asi preto lebo ho mal v servise kazdy mesiac s tou istou zavadov 3krat po sebe
na ake posudenie?? mne blikaja bioda ael nei stale. to ako ked nezbadaju ze blika tak neuznaju??
:cry:
frito22
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Quo 10. 4. 2006 00:10

jann píše:Pokial si mal mobil v servise a 3 krat sa prejavila ta ista zavada, mas narok na novy kus toho isteho modelu alebo Ti bude cena, ktoru si za predchadzajuci mobil zaplatil, na poziadanie dobropisovana vo fakture a ty si mozes vybrat iny mobil z aktualnej akciovej ponuky telefonov.

kde si spal???
uz davno NEPLATI 3x TA ISTA CHYBA!!!
Ak si mal 3x mobil s akoukolvek chybou v servise a uznali ti reklamaciu.
Ved som sem cely zakon daval uz asi 100x.
Cize, mas narok aj na iny mobil - v hodnote aka bola cena reklamovaneho mobilu - avsak, o to musis poziadat. Pripadne mozes odstupit od zmluvy :)
Jann, pls, nabuduce nezavadzaj ak nemas korektne a AKTUALNE ( uz sa to da pocitat na roky) informacie :lol:
quongo
Quo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maco8 10. 4. 2006 07:37

ja neviem na ake posudenie :? akurat viem ze mu to neuznali mal tam 4 reklamacie tak chudak musi pokracovat v pausale :( a zarucny list je neuznany=zrusena zaruka
maco8
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod frito22 10. 4. 2006 17:14

Quo píše:
jann píše:Pokial si mal mobil v servise a 3 krat sa prejavila ta ista zavada, mas narok na novy kus toho isteho modelu alebo Ti bude cena, ktoru si za predchadzajuci mobil zaplatil, na poziadanie dobropisovana vo fakture a ty si mozes vybrat iny mobil z aktualnej akciovej ponuky telefonov.

kde si spal???
uz davno NEPLATI 3x TA ISTA CHYBA!!!
Ak si mal 3x mobil s akoukolvek chybou v servise a uznali ti reklamaciu.
Ved som sem cely zakon daval uz asi 100x.
Cize, mas narok aj na iny mobil - v hodnote aka bola cena reklamovaneho mobilu - avsak, o to musis poziadat. Pripadne mozes odstupit od zmluvy :)
Jann, pls, nabuduce nezavadzaj ak nemas korektne a AKTUALNE ( uz sa to da pocitat na roky) informacie :lol:
skor kde si ty spal!!!!dnes som bol v sprostom orangi a tam hovorili ze 3X TA ISTA CHYBA POTOM JE NAROK NA NEW PHONE!A svin*e mi nedaju novy telefon lebo by som musel predlzit pausal na 1/2 roka :hm :pozor2 :eh ma to nastvaloa zevraj mi nevratia pravdepodobne ani celu cenu tel. za aku som ho kupol! :pozor2 :pozor2 :pozor2 :pozor2 :pozor2 :pozor2 :pozor2 :pozor2 :pozor2 su to poriadne hnusny ludia minule mi tvrdili daco uplne ine . sand si nasetrim
frito22
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jann 10. 4. 2006 18:45

Quo, ja viem ake su podmienky reklamacie. Pracujem s mobilmy. Ale, sformuloval som to tak preto... viz. predosly prispevok.
jann
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod se.milan 10. 4. 2006 21:08

Dodatok k zmluve o pripojeni sa stornuje a dobropisom k fakture sa ti vrati kupna cena MT,tym ze sa zrusi dodatok sa automaticky zrusi aj akykolvek bonus ktory teraz cerpas (volania zadarmo,zvyhodnene SMS - ak to bolo poskytnute v ramci toho Dodatku) po tom zrušeni dodatku si mozes najskor za 4 dni zobrat novy MT.

inak mimochodom cital si reklamacny poriadok Orangeu ?????????? Lebo bud TRI krat ta ista zavada ( A MUSI TO BYT UZNANA ZARUCNA OPRAVA) ale 4 krat akakolvek az potom je narok na specialnu reklamaciu !!!!!!!!!!!!!!!!!!

//matho83: prispevky spojene
se.milan
Junior

Odeslat příspěvekod mobtech 10. 4. 2006 21:53

Ale, ale prosím Vás. Vsetci trepete okrem Janna. Má pravdu. Musíš mať v servise fón 3x s tou istou servisnou závadou. Ak máš fón na akciu, tak máš nárok na odstúpenie od zmluvy a to na zrušenie záveznosti na 2 roky, nakoľko si sa iba kôli fónu zaviazal na 2 roky.
Alebo Ti vymenia tento fón za nový, alebo ak niesi s týmto typom spokojný, máš nárok na iný typ podľa vlastného výberu a zaplatíš, resp. doplatíš do tej sumy, aká je v tom čase cena za ten fón na akciu. Napr. ak si zobral 3220 za korunu a mal si ho v servise 3x dajú Ti nový 3220, alebo ak chceš iný a je na akcu za 399, tak doplatíš iba 398.
Záruka na fón je dva roky. A keď prídeš jeden ďeň pred ukončením záruky a máš potvrdenie zo servisu o 3och tých istých vadách, tak Ti vymenia fón za nový. Niekedy sa vyhovárajú a presviedčajú, ale ako sa hovorí "nevedomosť zákona sa neospravedlňuje"!!!
A čo sa týka predlžovania zmluvy, tak to je blbosť a dobre ťa oklamali. Oni Ti dajú podpísať, že súhlasíš s predĺžením zmluvy a si v tom.
Informácie z prvej ruky. Robím s tým.Len sa treba dožadovať svojích práv, alebo ako napísal globalplayer, kontaktovať SOI!!!!
mobtech
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod se.milan 10. 4. 2006 22:01

nemas tak uplne pravdu: na specialnu reklamaciu sa nikdy nemeni kus za kus ale zrusi sa dodatok - asi to nemas tak uplne z prvej ruky,lebo by si vedel aj to ze sa to riesi cez reklamacne oddelenie
se.milan
Junior

Odeslat příspěvekod frito22 11. 4. 2006 06:38

co sa tyka vimeny fonu tak my nevimenia lebo chcem skoncit pausal.ale mozu mi ho vymenit aj ked chcem ukončit pausal????im pojdem asi vynadat :twisted: :twisted: :lol:
frito22
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod globalplayer 11. 4. 2006 07:07

no ak chces koncit pausal,tak si NESMIES nechat vymenit phone,lebo tym padom prichadzas o moznost odstupit od zmluvy,v momente ako ti ho vymenia ,zacina plynut njovy dodadok a nova viazanost,,, takze trvaj na zruseni dodatku a vrateni penazi
pisem svoje nazory,to znamena ze su ine ako vase
globalplayer
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod se.milan 11. 4. 2006 20:56

ak chces ukoncit zmluvu nesmies si zobrat dalsi MT, tento im odovzdaj a vypln ziadost o ukončenie platnosti zmluvy
se.milan
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků