Na novu zmluvu potvrdenie od zamestnavatela

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Paulxp 2. 12. 2006 15:43

Zdravim vsetkych! Pisem tu len preto aby ste vedeli co ORANGE chce pri zriadeni zmluvy...

Dnes rano som sa zobudil a povedal som si ze pojdem zobrat telefon na vianocnu akciu. Nateseny som sa vybral do ORANGE-u :)
Mila pani mi vsetko vysvetlila bla bla a odoslala zmluvu. Ja uz naradosteny, hura mam novy telefon a ona vam na mna zabije ze potrebuje potvrdenie od zamestnavatela... Pozeram na nu ci je normalna, vsak som student. Nakoniec som siel do T-Mobilu a ten panko odomna nic nepytal...
Ale zarazila ma ta v Orangei... ***** zasrani cigani chodia kupovat telefon a 20 rocny student si nemoze vziat telefon... nechapacka
Amatéri postavili LOĎKU , profesionáli postavili TITANIC
Amatéri urobili LINUX (tm) a profesionáli WINDOWS (tm)
Paulxp
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod paulo78 2. 12. 2006 17:49

Inak, Orange nemá čo pytať od teba žiadnu zmluvu od zamestnávatela!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Počul som však že občas to tato pomarančova firma od ludí pyta.
T-Mobile to nerobí!!!!
Dobre si spravil: takto treba prechadzat ku konkurencii
TV Sony KD-49XF9005---Sony Soundbar HT-SF200--Sony Xperia XZ3
paulo78
Junior

Odeslat příspěvekod noker1 2. 12. 2006 22:44

a pochval sa co si si vybral :) spravne si urobil
iPhone 6 Plus 16gb
noker1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod globalplayer 3. 12. 2006 09:50

ak sa nemylim vo vseobecnych podmienkach je ze OR si ju moze vypytat,ale nemal by to byt dovod preco niekomu nedat pausal,ved ak si student tak asi taku zmluvu nemas to je logicke podla mna
pisem svoje nazory,to znamena ze su ine ako vase
globalplayer
Pokročilý

Odeslat příspěvekod earwey 3. 12. 2006 11:03

A nebude tam treba nejake potvrdenie o navsteve skoly, pripadne index z vysky?
earwey
Junior

Odeslat příspěvekod hanni 3. 12. 2006 11:20