t-m sk - kontrola spotreby

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod romanznm 26. 4. 2007 09:10

V T-Mobile nefunguje spotreba! Posledny datum 24.4.2007!

//matho83: upraveny nazov
romanznm
Junior

Odeslat příspěvekod BMW.mickey 26. 4. 2007 10:15

Fakt nejde, dufam ze to dako rozbehaju...
BMW.mickey
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 26. 4. 2007 10:23

Vy toho nadělate, u nas nejde u Vodafonu Chytrý prehled od 10.4.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MaTTo S 26. 4. 2007 15:00

Umna este lepsie : Informatívny stav k 23.04.07 20:21 hod. ,, a aj to som uz 22-ho mal prevolanych minimalne 30 minut ...a na webe mam prevolanych 15 cize pohoda --- to naposledy mohli aktualizovat tak 15-ho podla tych udajov .
MaTTo S
Junior

Odeslat příspěvekod matho83 26. 4. 2007 15:47

Mne to meskalo asi tyzden, dstart a ked som pondelok zrusil, tak sa to uz aktualizovalo, uzasne :roll:
Konecne klud
ale nie od s60
v.i.p. roku 2008
Kto sa smeje naposledy ten sa smeje najlepsie
matho83
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matho83 27. 4. 2007 12:11

teraz pre zmenu nejde (udaje su nedostupne, skuste neskor), a od utorka stale ukazuje 9mb, tak neviem, kolko som nadramec
Konecne klud
ale nie od s60
v.i.p. roku 2008
Kto sa smeje naposledy ten sa smeje najlepsie
matho83
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MaTTo S 28. 4. 2007 00:17

Kedze uz je to 7 dni co na mojom cisle nefunguje kontrola spotreby by sa TMOBIL mohol niako oficialne vyjadrit --- dufam ze povedia ze slo len o chvilkovy vypadok sluzby ako maju vo zvyku --- a aj tych 7 dni je len vypocitanych podla datumu aktualizacie --- to ze 15 minut som mal prevolanych pred takymi 10 dnami a 22-ho kedy sa to akoze aktualizovalo som mal prevolanych dokopy okolo 30 a ukazovalo 15 proste no comment --- zrovna tento mesiac mi mali vratit 60 SK a im to cele padne tak som zvedavy ci ich vratia .Proste nepochopim jednemu preco je tmobile jediny operator ktoremu neustale pada kontrola spotreby ... teraz nejde uz tyzden ,, inokedy sa hocikedy stane ze po zadani ID kodu to namna vyhodi -12345 a skoncil som .... Asi som zvyknuty z toho ze v orange som za 4 roky len 1x zazil vypadok spotreby kedy to nejaku chybu vyhodilo ale v tmobile minimalne 2x tyzdnne natrafim na chybu
MaTTo S
Junior

Odeslat příspěvekod Status1 28. 4. 2007 07:08

MaTTo S píše:Proste nepochopim jednemu preco je tmobile jediny operator ktoremu neustale pada kontrola spotreby ...

Nuž sledujem si svoju spotrebu u T-Mobile uz nejaky rocik, ale vypadok som zaznamenal prvykrat... Netreba z toho robit tragediu :roll:
Kto sa bojí pozrieť do slnka,
orla nikdy neuvidí...
Status1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filip_Hanker 28. 4. 2007 15:38

operátor priznáva chybu, sumu za použitie služby vracia späť: http://www.mobilmania.sk/Bleskovky/AR.asp?ARI=8026
šéfredaktor Živé.sk a MobilMania.sk
Filip_Hanker
Šéfredaktor SK projektov

Odeslat příspěvekod MaTTo S 28. 4. 2007 19:29

Status ... prvy vypadok ?? tak to si si asi este nikdy nepozeral spotrebu vo vecernych hodinach tak 22:00 atd. kedze ja si ju zvyknem pozriet po prichode domov a k PC tak sa dost casto stava ze vo vecernych hodinach vobec nefunguje ... uz som aj volal viac krat na 12345 a vzdy len ze to nefunguje ale preco to nepovedia --
Urcite niesom sam komu sa stalo ze po prihlaseni na tzones mu to vo volnych minutach a SMS napisalo chybu -12345 .
A preto z toho robim tragediu ... este tych par vypadkov vecer som prezil -- ale ked uz tyzden neviem na com som tak dakujem pekne ... A potom ze nerobit tragediu z toho .
MaTTo S
Junior

Odeslat příspěvekod BMW.mickey 28. 4. 2007 20:59

Som pisal na t-mobile infoline a odpisale ze citujem:
Lutujeme, z dovodu technickej udrzby systemu v sucasnosti stale nie je
dostupna sluzba overovania prenesenych dat a prevolanych minut vsetkymi
dostupnymi kanalmi.
Za vzniknutu situaciu sa Vam ospravedlnujeme.
Zatial nemame informaciu o tom, kedy bude sluzba opatovne pristupna.
Verime, ze to bude v co najkratsom case.

Za porozumenie dakujeme a prajeme prijemny den.
BMW.mickey
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hanni 28. 4. 2007 21:49

A ja som si myslel,ze nejaka chyba je u mna... :D
hanni
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kniter 6. 6. 2009 22:14

Uz tyzden mam prekroceny limit prenesenych dat. A az dnes mi prisla sms, ze som prekrocil len 90% dat a prekrocene mam 300MB nad volne data. To si davaju nacas. Uz 4 mesiac co som si to vsimol. Aj vam chodia sms o spotrebe takto oneskorene? Tu asi volanie na zakaznicku linku nepomoze.
K♥N♥I♥T♥E♥R loves Galaxy S5 neo+32GB

Zoznam aplikácií pre Nokiu :arrow: http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=6&t=1093900
Kniter
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nitram47 6. 6. 2009 22:56

ja to ani nestihnem preniest, tak neviem :D ale na Surf&Mail mi nechodili skoro vobec, velmi zriedka. treba si len davat pozor na ich stranke
hard to the core

⇛Nie je umenie smiať sa keď sa ti chce plakať, ale vypiť keď sa ti chce grcať.
nitram47
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zilincan 7. 6. 2009 09:18

KNITER vidim ze v podpise mas napisane ze mas MI 2 :-) Predpokladam ze mas zdielanie dat s pausalnou SIM kartou ;-)
Ak ano, tak problem by mohol byt v tom, ze notifikacia o prenesenych datach ti chodi len ked dosiahnes 90% a 100% z volneho objemu dat prenesenych len cez DATOVE ZARIADENIE alebo DATOVU SIM KARTU. Notifikacia v tomto pripade nekontroluje data prenesene cez zdielanu SIM kartu. Takze ak prenesenies s datovym zariadenim 1 GB dat a cez zdielanu sim kartu 2 GB tak (mas uz preneseny 1 GB nad ramec) aj tak ti ziadna notifikacia nepride. Prisla by ti az keby si preniesol 1843 MB (90%) alebo 2048 MB (100%) priamo cez datove zariadenie. Preto je dobre kontrolovat si spotrebu pocas celeho mesiaca na webe, wape a tusim to ide aj smskou.

Pripadne upresni pri akej sluzbe sa ti notifikacia dorucuje neskoro.
Reklamovat sa to asi neoplati. Znamy reklamoval situaciu ktoru som popisal vyssie a prisla mu odpoved ze notifikacia ma len informativny charakter, ze nikde v zmluve sa nezarucili poskytovat takuto sluzbu a ze mohol vyuzit ine kontroly spotreby. Ked im potom opat volal tak mu upresnili ze notifikacia nekontroluje data prenesene cez zdielanu sim kartu co dovtedy nevedel.
zilincan
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků