Samsung Galaxy S24, S24+, S24 Ultra - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod renek1 9. 12. 2024 14:42

Kromě tý změny CSC, neinstaloval jsi nějakou aplikaci zasahující do systému, co by mohla být potenciálně být považována za nebezpečnou?
Dokonce mám pocit, že se to tu už jednou probíralo, ale to musíš zkusit vyhledat.
Samsung Galaxy S24 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6EtopHzd40Y
Sklo S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=7Vap9u8T7aU
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Quentin111 9. 12. 2024 14:59

Určitě ne. Nic nového jsem nainstaloval.
Quentin111
Junior

Odeslat příspěvekod Jirkash 9. 12. 2024 17:52

A warranty void v download modu ti ukazuje co? 1 nebo 0?
Google Pixel 8 Pro 12GB/256GB Obsidian, Android 15, Spigen Thin Fit
Linn Nexus, Monitor Audio, Yamaha, Sony, Onkyo, Teac, Dual, JVC, Akai.
Jirkash
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Quentin111 10. 12. 2024 14:19

0x0
Quentin111
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 10. 12. 2024 16:21

Jak jsem psal, mám dojem, že už se to tu jednou řešilo, ale nevím jestli to bylo tento rok na S24, nebo ještě na S23. Možná zkusit pohledat.
Samsung Galaxy S24 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6EtopHzd40Y
Sklo S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=7Vap9u8T7aU
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgáč 10. 12. 2024 17:41

Quentin111 píše:0x0


Pokud se nepletu 0x0 znamená, že máš porušený Knox a jsi tedy bez zabezpečených věcí a záruky.
Funguje ti zabezpečená složka?
orgáč
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maxpayne2019 10. 12. 2024 17:58

Tak to sa mýliš. Knox 0x0 je normálne knox 0x1 je root atd.

Edit hľadám som tvoj problem skúšali vselico odstrániť sim a znova dat atd ale co som teda pochopil jedine co im pomohlo vyčistít cache aplikácie cize dat ju do pôvodných nastavení. Potom vraj počkať 1 deň a same im to nabehlo.
Naposledy upravil Maxpayne2019 dne 10. 12. 2024 18:10, celkově upraveno 1
Maxpayne2019
Junior

Odeslat příspěvekod _baudis_ 10. 12. 2024 18:09

Já mám Knox 0x0000. Jakékoliv číslo místo nul je rootované zařízení a to sebou přináší i jistá omezení.
Acer Nitro AN17-41-R8FE Gaming Notebook
Samsung Galaxy S24+ 12GB/256GB Marble Gray - Spigen Liquid Air Matte Black
Yamaha A-S701 Silver, Denon DCD-1700NE Silver, Quadral Argentum 590 - The Chord
_baudis_
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirkash 10. 12. 2024 22:02

Knox se dá porušit i samotným flashováním jiné nebo odemknutím zavaděče. Nemusí vůbec dojít k rootování zařízení. Ty případy jsou dobře známé a vůbec ne ojedinělé.
Google Pixel 8 Pro 12GB/256GB Obsidian, Android 15, Spigen Thin Fit
Linn Nexus, Monitor Audio, Yamaha, Sony, Onkyo, Teac, Dual, JVC, Akai.
Jirkash
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Quentin111 11. 12. 2024 13:54

orgáč píše:
Quentin111 píše:0x0


Pokud se nepletu 0x0 znamená, že máš porušený Knox a jsi tedy bez zabezpečených věcí a záruky.
Funguje ti zabezpečená složka?

Funguje, bez problémů

-- 11. 12. 2024 13:56 --

Maxpayne2019 píše:Tak to sa mýliš. Knox 0x0 je normálne knox 0x1 je root atd.

Edit hľadám som tvoj problem skúšali vselico odstrániť sim a znova dat atd ale co som teda pochopil jedine co im pomohlo vyčistít cache aplikácie cize dat ju do pôvodných nastavení. Potom vraj počkať 1 deň a same im to nabehlo.

Jestli je řeč o aplikaci peněženka, tak tu jsem odinstaloval a znovu nainstaloval a nepomohlo.

-- 11. 12. 2024 13:58 --

Jirkash píše:Knox se dá porušit i samotným flashováním jiné nebo odemknutím zavaděče. Nemusí vůbec dojít k rootování zařízení. Ty případy jsou dobře známé a vůbec ne ojedinělé.

Nic jiného kromě změny CSC jsem nedělal. Měl jsem to tak na S22U, S23U a teď necelý rok na S24U. Nikdy nebyl problém, až teď po poslední aktualizaci.
Quentin111
Junior

Odeslat příspěvekod jan.machalik 11. 12. 2024 14:51

Trapi zde nekoho tento problem ? https://us.community.samsung.com/t5/Gal ... -p/2867395
Ja uz to prestavam snaset, Dnes jsem napsal na nejake oddeleni, kam me odkazala operator na lince Samsungu. Prijde mi smutne, ze telefon za bezmala 40k ma takovy problem.

To same jsem mel na S23 Ultra a nejhorsi je, ze par lidem u nas v praci to dela na S24 take...

A kdyz clovek procte internet, zjisti, ze to je pomerne caste..
Galaxy Spica>Xperia X1>HTC Touch HD>Galaxy Ace>Galaxy S Advance>Galaxy S2>Galaxy S4>LG G3>LG G4>Honor 8>Huawei P10>P20>P20 Pro>P30 Pro>Galaxy S10+>S20+>Mi10T Pro>S21U>S22U>S23U->S24U
jan.machalik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rebkos 11. 12. 2024 17:22

S24 Ultra Titanium Violet 512GB
iMod 5G + FiiO E12 + CustomArt Ei.3 + Linum BaX / Rock It Sounds R-50 (Shure Black Olives) / Shure SE215 / Beyerdynamic DT770 80 ohm
Rebkos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.machalik 11. 12. 2024 18:53

Aha, tak toto není můj případ. Já dolby atmos ani nepoužívám a trvá to od začátku co mám S24U a co jsem měl minulý rok S23U.
jan.machalik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michachal37 11. 12. 2024 19:38

[quote="Quentin111"]Po odinstalování a novém nainstalování nejde karta přidat, vyhodí to hlášku: Toto zařízení nelze
nastavit pro placení
přiložením


Vaše zařízení nesplňuje bezpečnostní
standardy pro bezkontaktní platby. Je
rootované nebo má necertifikovaný software
Další informace najdete v nápovědě služby
Google Pay. Můžete se také obrátit na
výrobce zařízení.

Ahoj všichni,
řešil jsem stejný problém.mám na svém S 24Ultra změněn CSC na THL/EUX a po červnové aktualizaci mi přestalo na dva měsíce fungovat placení mobilem.
Vše se srovnalo až s aktualizací v září.
Jelikož mi CSC měnila firma, tak přikládám vyjádření technika k problému.

Neni to problem tel.a jeho zabezpeceni. Je to problem posledni vydane aktualizace. Dalsi aktualizace, mela by to opravit. Problem Google a Certifikace! Ten to zpusobuje.
Kdyby neopravila, pak jedine kompletni zaloha Data z tel., Reset do tovarniho nastaveni, prehrani software atd. Jen at vite co by se.muselo udelat.
Je to problem vydane aktualizace S24 a S23 do kterych chteji take funkce AI doplnit...., a nejak se jim to moc nepovedlo. Ja nechtel moji S23 Ultra aktualizovat, dnes jsem to zkusil a mam to ok. A co mam info, je to kus od kusu. Tak netusim, co vyvojari vyvadeji...
Navic se chysta i prechod na android 15 snad na podzim, tak ty aktualizace, nez to vychytaji, nebudou moc spolehlive a bez chyb.
Pokud byste nechtel cekat do dalsi aktualiz., muzeme udelat kdykoli, co jsem psal, ze by se muselo. Je to na vasem uvazeni. Ale zmenily se Binary1 na Bin2 uS24 myslim, takze nelze se vratit zpet, muselo by se pracovat s tim co je. US23 z Bin3 to jsou hned Bin5, coz je zvlastni, chybi Bin4 a to se nestava. Asi neco urgente zalatali a pos...

P.S.:Ještě chci dodat,že po poslední prosincové aktualizaci mi zatím vše funguje.
Věřím,že se ti vše s dalšími aktualizacemi srovná.
Naposledy upravil michachal37 dne 11. 12. 2024 19:47, celkově upraveno 1
michachal37
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Quentin111 11. 12. 2024 19:45

Moc děkuji! Tak jsem zvědavý kdy a jestli se to srovná. Už jednám s podporou Google. Je mi jasné že mi nepomůžou, ale ať aspoň o tom ví. Poslal jsem jim všechno co chtěli a teď čekám. Už si s nimi píšu pár dní, ptají se na ty stejné věci dokola v různém pořadí, asi tam taky mají pěkný bordel.
Quentin111
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků