Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Daemon666 2. 9. 2015 16:03

Komedie Britex pokračuje...
Dnes jsem si šel pro telefon po třetí uznané reklamaci do T-Mobilu. Telefon jako nový a evidentně byl snad komplet vyměněný zevnějšek, protože byl oblepený opravdu jako nový telefon, včetně čočky na fotoaparátu vzadu. :shock: Což jsem se divil, když byl reklamovaný kvůli odlepování špatně nalepeného displeje (skla) a smítku u přední kamery. V protokolu bylo uvedeno u provedených prací pouze lepení a 2x coaxialní kabel... Hm, řekl jsem si super, telefon vypadá opravdu jako nový a zdá se, že konečně šlape, tak jsem po cca 10 minutovém testování podepsal protokol a odešel.
A ejhle... než jsem došel do spodních garáží, tak už mi nějak divně probliknul displej, hm, říkám si co se zase děje. Sednu do auta a zásek, opět půlka displeje zaseknutá a restart.
To už si říkám ***** do ****** to si ze mě snad dělají *****!!! :grr:
V tom pííííp Britexu snad ty telefony nikdo pořádně před vydáním po opravě netestuje, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Takže jsem se sebral, vyšel schody a šel znovu telefon reklamovat s žádostí o odstoupení od smlouvy z důvodu 4 reklamace. Vada se projevila i na prodejně, takže i to je uvedeno v protokolu. Prodejce už sám nechápal, jak je tohle možné. :roll:
Opravdu jsem alespoň malinko doufal, že Britex nemůže být tak hrozný servis, jak se všude píše, ale vyzkoušel jsem si to teď na vlastní kůži. Nikdy jsem nic podobného nezažil a doufám, že už nikdy nezažiji. Hlava mi to prostě nebere. :roll:
Teď už mohu jen čekat, jestli mi bude 4 reklamace uznána. Sbalím prachy a koupím telefon někde, kde si mohu určit v případě reklamace servis sám.
Omlouvám se za rozepsání, ale DLOUHO, opravdu DLOUHO mě takhle nic nevytočilo. :-\
PS3/PS4: Glendoveer
XBOX360: Glendoveer

Na čem hraji:
PC, ASUS X550C, Fujitsu Lifebook AH512, Acer D255, PS2, PS3 Super -Slim 500GB, PS4 500GB, PSP, GC, DS Lite, GBA, AmigaCD32, XBOX 360 60GB, iPhone 4 32GB, Samsung Galaxy Note 4.
Daemon666
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 2. 9. 2015 16:45

Tož Britex je vyhlášený.
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fajn.snek 2. 9. 2015 17:16

To není možné, evidentně vyměnili všechno kromě desky, která způsobovala problémy od začátku...

Ja s Britexem mam několik zkušeností, úplně v pohodě to nebylo :(

Ten servis v Samsung Plaza je o poznání jiná liga, vím, že pro motaváky je to zruky, ale wnae by to šlo poslat PPL
fajn.snek
Junior

Odeslat příspěvekod Daemon666 2. 9. 2015 18:19

Deska byla měněna u druhé reklamace dalším expertem (Český servis), ze kterého přišel telefon s odlepujícím se sklem... :-(
Bohužel u T-Mobile je výběr pouze Britex/Český servis, jiná možnost není a dle zákona na to mají právo (ověřeno dTest linkou i SOS linkou pro spotřebitele).
Se Samsung Plaza jsem komunikoval a nebyl by problém k nim telefon dát, ale T-Mobile to neumožňuje, což mi bylo potvrzeno až po komunikaci s Plazou.
Ještě k tomu poslední reklamace (3/4) musí u nich prý jít už jen přes Britex, který musí dát poslední stanovisko k možnému odstoupení. Jako jestli to dopadne tak, že mi tam teď napíšou oblíbenou oxidaci, tak vážně už nevím co dělat. OK, můžu si vzít soudního znalce, ale jestli to bude něco platné. Telefon již cca čtvrt roku nemám pořádně v ruce, protože vždy po převzetí jde do 2 dnů zpátky. Popravdě se té oxidace začínám podle zkušeností lidí na internetu obávat...
PS3/PS4: Glendoveer
XBOX360: Glendoveer

Na čem hraji:
PC, ASUS X550C, Fujitsu Lifebook AH512, Acer D255, PS2, PS3 Super -Slim 500GB, PS4 500GB, PSP, GC, DS Lite, GBA, AmigaCD32, XBOX 360 60GB, iPhone 4 32GB, Samsung Galaxy Note 4.
Daemon666
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reliks 3. 9. 2015 13:24

Hlásím aktualizaci 5.1.1 N910FXXU1COH4 na Slovenský TMS a Český TMZ. Snad se dočkáme brzo na ETL... ;-)
Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB
Reliks
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod b33r 5. 9. 2015 06:25

Dnes aktualizace od TM.
b33r
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mogu 8. 9. 2015 09:56

Zde jsou mé zkušenosti z půlročního intenzivního běhání mezi T-Mobile, kde jsem postupně koupil 2x Samsung S5mini a zařízením Samsung Plaza (Ječná 36, Praha), kde jsem oba telefony mnohokrát reklamoval. Mimochodem Samsung Plaza provozuje společnost InterServis Liberec a ta má více poboček po ČR (viz http://www.inter-servis.cz )

1) Pokud potřebujete něco reklamovat, můžete tak učinit jak u prodejce (zde T-Mobile), tak v oficiálním značnovém zastoupení, což jsem využil já (uvedeno na stránkách Samsung). Volba je čistě na spotřebiteli, pokud vám někdo říká něco jiného, je to naprostý blábol cvičeného manuála bez znalostí práva a špetky fantazie.
Zážitek: Když jsem do prodejny T-mobile přinesl vrátit přístroj již s hotovým vyjádřením oficiálního zastoupení Samsung, že souhlasí s odstoupením od smlouvy (poté, co 3x reklamováno), zarputile mě prodejce přesvědčoval, že jsem postupoval špatně a tedy že on musí znovu poslat přístroj na posouzení, zda mám na odstoupení nárok. Po mých neodbytných otázkách mi sdělil, že posouzení provede Britex a že to bude trvat cca 14 dní. A když jsem se ho zeptal, proč mám absolvovat totéž znovu a čekat další dva týdny na NIC, byl s rozumem v koncích. Nakonec jsme se (s vedoucím prodejny) domluvili, že si ověří pravost vyjádření a dají mi do dvou dnů vědět. Budiž, ale stálo mě to 65 minut života s tváří hráče pokeru a urputností pitbula.

2) Samsung Plaza (alias InterServis Liberec) mají sice jakési technické vybavení pro prvotní diagnostiku, ale odhadem 9 mobilů z 10 posílají do servisního střediska. A kam asi? No přeci do BRITEXu ! V Samsung Plaza jsou ochotní, soucitní, chápající, ale pravomoci mají asi jako sběrač míčků na tenisovém kurtu.
Zážitek 2: mnou reklamovaná závada se v Samsung Plaza projevila (uvedeno v protokolu), v Britexu při standardních testech se neprojevila. ALE Britex drží v ruce eso, Samsung Plaza zvedá ramena, zákazník utřel hubu a kráčí s nepoužitelným krámem domů.

Závěr ---> Ať uplatníte reklamaci u T-mobile, nebo v Sams.Plaza, vždycky skončí v BRITEXu. Britex dělá opravy záruční, pozáruční, dělá posudky pro oficiální zastoupení. Je přitom obložený polštáři prodejců a servisních středisek, těžko se vám tedy podaří komunikovat s někým přímo z Britexu, čím zůstává "nedotknutelný".
I KDYŽ.... jednou se mi podařilo mailem komunikovat přímo s technikem Britexu, jelikož mi v protokolu reklamace kontakt nabídl - poradil mi, jak dělat na telefonu bad-logy a poté si je nechal zaslat k vyhodnocení. Díky tomu se mi podařilo i docílit jejich souhlasu s odstoupením od smlouvy a mobil tak vrátit.
Pokud vím, Britex servisuje Samsung, Nokia / Microsoft, Sony, Huawei .... a kdo ví co ještě. Nemyslím, že by měli špatné servisáky, i když blb se najde všude. Chorý je ale systém, jakým firma pracuje - mají toho tolik, že se dá těžko hovořit o klientském servisu. Je to spíš velkovýroba drůbeže.

Pokud nechcete servis od Britexu, tak snad táborské servisní středisko zadává práci jinam (kontakt na www Samsungu). To mám od jednoho človíčka přímo ze zastoupení Samsungu, co jsem s ním hodil řeč na výstavě.

Takže neztrácejte nervy, důsledně zjišťujte, na co máte právo a za svá práva se rvěte. Jde předně o princip. Jinak si s námi budou ti korporátní hajzlíci neustále vytírat pozadí. Vězte, že např. u našich západních sousedů si nedovolí ze zákazníka dělat debila, nebo alespoň ne v takové míře.
mogu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Auto1 9. 9. 2015 23:16

Probuzení bez dotyku:
Kdyby to někdo náhodou už zapomněl:
Nastavení, usnadnění, obratnost a interakce, probuzení bez dotyku.
Mimochodem, S-pen z Note4 umí ovládat i Note 10.1 2014.
Opačně to nejde.
Žádný z uvedených s-pen neumí ovládat Gear-S
A hlásím 5.1.1 na Vodafone CZ distribuci (F), ale automaticky nic nenaskočilo, je třeba manuálně spustit.
Mimochodem, Note4 je asi první můj tel od Vodafonu, kde nejsou Vodafonem aplikovány žádné grafické změny, reklamy tapety, aplikace, nic podobného. Tel je jako kdyby byl koupen od Samsungu.
Auto1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavtoo 10. 9. 2015 07:14

Ahoj,
plánujete Tovární nastavení po update na 5.1.1?

Já mám ETL, takže aktualizace zatím není, ale moc se mi do toho nechce. Dělal jsem to před 14 dny, když se mi zbláznily procesy od googlu (google.apps.gapps a jiné) a nic mi nepomáhalo. Vím, že to nesouvisí s aktualiziací, ale říkám si, že bych mohl mít tel chvíli vyčištěnej a že by změna verze systému mohla šlapat v pohodě.

EDIT
Instaluju, tak jsem zvědav. :-)
Naposledy upravil pavtoo dne 10. 9. 2015 13:43, celkově upraveno 1
pavtoo
Junior

Odeslat příspěvekod Reliks 10. 9. 2015 10:26

Hlásím aktualizaci na 5.1.1 N910FXXU1COH4 volný trh ETL... :)
Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB
Reliks
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Auto1 10. 9. 2015 11:54

Nikdy jsem tovární nastavení nedělal po update a nikdy jsem neměl problém. Zřejmě je to vždycky lepší Tel se vyčistí, ale to je pak práce na 10hodin to vše uvést do původního stavu.
Nebo dneska lze zazálohovat nastavení telefonu a pozice widgetů a ikon?
Jak na to?
Auto1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lenbo 11. 9. 2015 15:54

Ahoj, potřebovala bych radu. Omylem jsem si smazala fotku, ale zůstala mi jako tapeta. Dá se nějak obnovit? Děkuji
lenbo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod barešák 13. 9. 2015 16:15

zdravím, pokud ji máš nastavenou jako tapetu, měla by být uložená někde jak je místní úložiště, tento telefon, android, data a tam hledej, nebo otevři galerii, ta najde všechny fotky...
barešák
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pillowrecker 13. 9. 2015 16:43

Jsem z updatu dost rozpačitý. Telefon je sice znatelně rychlejší a plynulejší (např. zmizela prodleva při vyvolání multitaskingu) a má více volné paměti, nicméně snížila se výdrž a kvůli agresivnějšímu ukočování věcí na pozadí mi "zabíjí" některé moduly pro ciferníky Androidu Wear, takže ty pak nefungují správně. Nic moc, Samsung vždy musí něco pos...
Lenovo Y700-15ISK | Samsung Galaxy Note 8 | Sony PS4 | New Nintendo 3DS XL | Sony RX100
Pillowrecker
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod popokatepetl1969 13. 9. 2015 17:45

Já věděl proč zůstávám u kit kat. Bohužel u všech samsung platí jak to přijde z výroby tak to nechat aktualizaci se to může jen zhoršit. Měl jsem téměř všechny jejich top modely a bylo to tak.
popokatepetl1969
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků