Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Komedie Britex pokračuje...
Dnes jsem si šel pro telefon po třetí uznané reklamaci do T-Mobilu. Telefon jako nový a evidentně byl snad komplet vyměněný zevnějšek, protože byl oblepený opravdu jako nový telefon, včetně čočky na fotoaparátu vzadu.
Což jsem se divil, když byl reklamovaný kvůli odlepování špatně nalepeného displeje (skla) a smítku u přední kamery. V protokolu bylo uvedeno u provedených prací pouze lepení a 2x coaxialní kabel... Hm, řekl jsem si super, telefon vypadá opravdu jako nový a zdá se, že konečně šlape, tak jsem po cca 10 minutovém testování podepsal protokol a odešel.
A ejhle... než jsem došel do spodních garáží, tak už mi nějak divně probliknul displej, hm, říkám si co se zase děje. Sednu do auta a zásek, opět půlka displeje zaseknutá a restart.
To už si říkám ***** do ****** to si ze mě snad dělají *****!!!
V tom pííííp Britexu snad ty telefony nikdo pořádně před vydáním po opravě netestuje, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Takže jsem se sebral, vyšel schody a šel znovu telefon reklamovat s žádostí o odstoupení od smlouvy z důvodu 4 reklamace. Vada se projevila i na prodejně, takže i to je uvedeno v protokolu. Prodejce už sám nechápal, jak je tohle možné.
Opravdu jsem alespoň malinko doufal, že Britex nemůže být tak hrozný servis, jak se všude píše, ale vyzkoušel jsem si to teď na vlastní kůži. Nikdy jsem nic podobného nezažil a doufám, že už nikdy nezažiji. Hlava mi to prostě nebere.
Teď už mohu jen čekat, jestli mi bude 4 reklamace uznána. Sbalím prachy a koupím telefon někde, kde si mohu určit v případě reklamace servis sám.
Omlouvám se za rozepsání, ale DLOUHO, opravdu DLOUHO mě takhle nic nevytočilo.
Dnes jsem si šel pro telefon po třetí uznané reklamaci do T-Mobilu. Telefon jako nový a evidentně byl snad komplet vyměněný zevnějšek, protože byl oblepený opravdu jako nový telefon, včetně čočky na fotoaparátu vzadu.

A ejhle... než jsem došel do spodních garáží, tak už mi nějak divně probliknul displej, hm, říkám si co se zase děje. Sednu do auta a zásek, opět půlka displeje zaseknutá a restart.
To už si říkám ***** do ****** to si ze mě snad dělají *****!!!

V tom pííííp Britexu snad ty telefony nikdo pořádně před vydáním po opravě netestuje, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Takže jsem se sebral, vyšel schody a šel znovu telefon reklamovat s žádostí o odstoupení od smlouvy z důvodu 4 reklamace. Vada se projevila i na prodejně, takže i to je uvedeno v protokolu. Prodejce už sám nechápal, jak je tohle možné.

Opravdu jsem alespoň malinko doufal, že Britex nemůže být tak hrozný servis, jak se všude píše, ale vyzkoušel jsem si to teď na vlastní kůži. Nikdy jsem nic podobného nezažil a doufám, že už nikdy nezažiji. Hlava mi to prostě nebere.

Teď už mohu jen čekat, jestli mi bude 4 reklamace uznána. Sbalím prachy a koupím telefon někde, kde si mohu určit v případě reklamace servis sám.
Omlouvám se za rozepsání, ale DLOUHO, opravdu DLOUHO mě takhle nic nevytočilo.
