Stránka 51 z 80

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 9. 2015 16:03
od Daemon666
Komedie Britex pokračuje...
Dnes jsem si šel pro telefon po třetí uznané reklamaci do T-Mobilu. Telefon jako nový a evidentně byl snad komplet vyměněný zevnějšek, protože byl oblepený opravdu jako nový telefon, včetně čočky na fotoaparátu vzadu. :shock: Což jsem se divil, když byl reklamovaný kvůli odlepování špatně nalepeného displeje (skla) a smítku u přední kamery. V protokolu bylo uvedeno u provedených prací pouze lepení a 2x coaxialní kabel... Hm, řekl jsem si super, telefon vypadá opravdu jako nový a zdá se, že konečně šlape, tak jsem po cca 10 minutovém testování podepsal protokol a odešel.
A ejhle... než jsem došel do spodních garáží, tak už mi nějak divně probliknul displej, hm, říkám si co se zase děje. Sednu do auta a zásek, opět půlka displeje zaseknutá a restart.
To už si říkám ***** do ****** to si ze mě snad dělají *****!!! :grr:
V tom pííííp Britexu snad ty telefony nikdo pořádně před vydáním po opravě netestuje, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Takže jsem se sebral, vyšel schody a šel znovu telefon reklamovat s žádostí o odstoupení od smlouvy z důvodu 4 reklamace. Vada se projevila i na prodejně, takže i to je uvedeno v protokolu. Prodejce už sám nechápal, jak je tohle možné. :roll:
Opravdu jsem alespoň malinko doufal, že Britex nemůže být tak hrozný servis, jak se všude píše, ale vyzkoušel jsem si to teď na vlastní kůži. Nikdy jsem nic podobného nezažil a doufám, že už nikdy nezažiji. Hlava mi to prostě nebere. :roll:
Teď už mohu jen čekat, jestli mi bude 4 reklamace uznána. Sbalím prachy a koupím telefon někde, kde si mohu určit v případě reklamace servis sám.
Omlouvám se za rozepsání, ale DLOUHO, opravdu DLOUHO mě takhle nic nevytočilo. :-\

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 9. 2015 16:45
od seterwohipikule
Tož Britex je vyhlášený.

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 9. 2015 17:16
od fajn.snek
To není možné, evidentně vyměnili všechno kromě desky, která způsobovala problémy od začátku...

Ja s Britexem mam několik zkušeností, úplně v pohodě to nebylo :(

Ten servis v Samsung Plaza je o poznání jiná liga, vím, že pro motaváky je to zruky, ale wnae by to šlo poslat PPL

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 9. 2015 18:19
od Daemon666
Deska byla měněna u druhé reklamace dalším expertem (Český servis), ze kterého přišel telefon s odlepujícím se sklem... :-(
Bohužel u T-Mobile je výběr pouze Britex/Český servis, jiná možnost není a dle zákona na to mají právo (ověřeno dTest linkou i SOS linkou pro spotřebitele).
Se Samsung Plaza jsem komunikoval a nebyl by problém k nim telefon dát, ale T-Mobile to neumožňuje, což mi bylo potvrzeno až po komunikaci s Plazou.
Ještě k tomu poslední reklamace (3/4) musí u nich prý jít už jen přes Britex, který musí dát poslední stanovisko k možnému odstoupení. Jako jestli to dopadne tak, že mi tam teď napíšou oblíbenou oxidaci, tak vážně už nevím co dělat. OK, můžu si vzít soudního znalce, ale jestli to bude něco platné. Telefon již cca čtvrt roku nemám pořádně v ruce, protože vždy po převzetí jde do 2 dnů zpátky. Popravdě se té oxidace začínám podle zkušeností lidí na internetu obávat...

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 9. 2015 13:24
od Reliks
Hlásím aktualizaci 5.1.1 N910FXXU1COH4 na Slovenský TMS a Český TMZ. Snad se dočkáme brzo na ETL... ;-)

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 9. 2015 06:25
od b33r
Dnes aktualizace od TM.

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2015 09:56
od mogu
Zde jsou mé zkušenosti z půlročního intenzivního běhání mezi T-Mobile, kde jsem postupně koupil 2x Samsung S5mini a zařízením Samsung Plaza (Ječná 36, Praha), kde jsem oba telefony mnohokrát reklamoval. Mimochodem Samsung Plaza provozuje společnost InterServis Liberec a ta má více poboček po ČR (viz http://www.inter-servis.cz )

1) Pokud potřebujete něco reklamovat, můžete tak učinit jak u prodejce (zde T-Mobile), tak v oficiálním značnovém zastoupení, což jsem využil já (uvedeno na stránkách Samsung). Volba je čistě na spotřebiteli, pokud vám někdo říká něco jiného, je to naprostý blábol cvičeného manuála bez znalostí práva a špetky fantazie.
Zážitek: Když jsem do prodejny T-mobile přinesl vrátit přístroj již s hotovým vyjádřením oficiálního zastoupení Samsung, že souhlasí s odstoupením od smlouvy (poté, co 3x reklamováno), zarputile mě prodejce přesvědčoval, že jsem postupoval špatně a tedy že on musí znovu poslat přístroj na posouzení, zda mám na odstoupení nárok. Po mých neodbytných otázkách mi sdělil, že posouzení provede Britex a že to bude trvat cca 14 dní. A když jsem se ho zeptal, proč mám absolvovat totéž znovu a čekat další dva týdny na NIC, byl s rozumem v koncích. Nakonec jsme se (s vedoucím prodejny) domluvili, že si ověří pravost vyjádření a dají mi do dvou dnů vědět. Budiž, ale stálo mě to 65 minut života s tváří hráče pokeru a urputností pitbula.

2) Samsung Plaza (alias InterServis Liberec) mají sice jakési technické vybavení pro prvotní diagnostiku, ale odhadem 9 mobilů z 10 posílají do servisního střediska. A kam asi? No přeci do BRITEXu ! V Samsung Plaza jsou ochotní, soucitní, chápající, ale pravomoci mají asi jako sběrač míčků na tenisovém kurtu.
Zážitek 2: mnou reklamovaná závada se v Samsung Plaza projevila (uvedeno v protokolu), v Britexu při standardních testech se neprojevila. ALE Britex drží v ruce eso, Samsung Plaza zvedá ramena, zákazník utřel hubu a kráčí s nepoužitelným krámem domů.

Závěr ---> Ať uplatníte reklamaci u T-mobile, nebo v Sams.Plaza, vždycky skončí v BRITEXu. Britex dělá opravy záruční, pozáruční, dělá posudky pro oficiální zastoupení. Je přitom obložený polštáři prodejců a servisních středisek, těžko se vám tedy podaří komunikovat s někým přímo z Britexu, čím zůstává "nedotknutelný".
I KDYŽ.... jednou se mi podařilo mailem komunikovat přímo s technikem Britexu, jelikož mi v protokolu reklamace kontakt nabídl - poradil mi, jak dělat na telefonu bad-logy a poté si je nechal zaslat k vyhodnocení. Díky tomu se mi podařilo i docílit jejich souhlasu s odstoupením od smlouvy a mobil tak vrátit.
Pokud vím, Britex servisuje Samsung, Nokia / Microsoft, Sony, Huawei .... a kdo ví co ještě. Nemyslím, že by měli špatné servisáky, i když blb se najde všude. Chorý je ale systém, jakým firma pracuje - mají toho tolik, že se dá těžko hovořit o klientském servisu. Je to spíš velkovýroba drůbeže.

Pokud nechcete servis od Britexu, tak snad táborské servisní středisko zadává práci jinam (kontakt na www Samsungu). To mám od jednoho človíčka přímo ze zastoupení Samsungu, co jsem s ním hodil řeč na výstavě.

Takže neztrácejte nervy, důsledně zjišťujte, na co máte právo a za svá práva se rvěte. Jde předně o princip. Jinak si s námi budou ti korporátní hajzlíci neustále vytírat pozadí. Vězte, že např. u našich západních sousedů si nedovolí ze zákazníka dělat debila, nebo alespoň ne v takové míře.

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 23:16
od Auto1
Probuzení bez dotyku:
Kdyby to někdo náhodou už zapomněl:
Nastavení, usnadnění, obratnost a interakce, probuzení bez dotyku.
Mimochodem, S-pen z Note4 umí ovládat i Note 10.1 2014.
Opačně to nejde.
Žádný z uvedených s-pen neumí ovládat Gear-S
A hlásím 5.1.1 na Vodafone CZ distribuci (F), ale automaticky nic nenaskočilo, je třeba manuálně spustit.
Mimochodem, Note4 je asi první můj tel od Vodafonu, kde nejsou Vodafonem aplikovány žádné grafické změny, reklamy tapety, aplikace, nic podobného. Tel je jako kdyby byl koupen od Samsungu.

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2015 07:14
od pavtoo
Ahoj,
plánujete Tovární nastavení po update na 5.1.1?

Já mám ETL, takže aktualizace zatím není, ale moc se mi do toho nechce. Dělal jsem to před 14 dny, když se mi zbláznily procesy od googlu (google.apps.gapps a jiné) a nic mi nepomáhalo. Vím, že to nesouvisí s aktualiziací, ale říkám si, že bych mohl mít tel chvíli vyčištěnej a že by změna verze systému mohla šlapat v pohodě.

EDIT
Instaluju, tak jsem zvědav. :-)

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2015 10:26
od Reliks
Hlásím aktualizaci na 5.1.1 N910FXXU1COH4 volný trh ETL... :)

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2015 11:54
od Auto1
Nikdy jsem tovární nastavení nedělal po update a nikdy jsem neměl problém. Zřejmě je to vždycky lepší Tel se vyčistí, ale to je pak práce na 10hodin to vše uvést do původního stavu.
Nebo dneska lze zazálohovat nastavení telefonu a pozice widgetů a ikon?
Jak na to?

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 9. 2015 15:54
od lenbo
Ahoj, potřebovala bych radu. Omylem jsem si smazala fotku, ale zůstala mi jako tapeta. Dá se nějak obnovit? Děkuji

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 9. 2015 16:15
od barešák
zdravím, pokud ji máš nastavenou jako tapetu, měla by být uložená někde jak je místní úložiště, tento telefon, android, data a tam hledej, nebo otevři galerii, ta najde všechny fotky...

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 9. 2015 16:43
od Pillowrecker
Jsem z updatu dost rozpačitý. Telefon je sice znatelně rychlejší a plynulejší (např. zmizela prodleva při vyvolání multitaskingu) a má více volné paměti, nicméně snížila se výdrž a kvůli agresivnějšímu ukočování věcí na pozadí mi "zabíjí" některé moduly pro ciferníky Androidu Wear, takže ty pak nefungují správně. Nic moc, Samsung vždy musí něco pos...

Re: Samsung SM-N910 Galaxy Note 4 - obecná diskuze

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 9. 2015 17:45
od popokatepetl1969
Já věděl proč zůstávám u kit kat. Bohužel u všech samsung platí jak to přijde z výroby tak to nechat aktualizaci se to může jen zhoršit. Měl jsem téměř všechny jejich top modely a bylo to tak.