Narrex píše:Na mojí 5 měsíců staré S7 jsem objevil "vypálenou" horní stavovou lištu.
Neúspěšně reklamováno.
Má někdo podobný problém?
Co to znamená neúspěšně reklamováno?
Reklamace zamítnuta - nezjištěna závada?
Pochybuji, že kdyžby si vytisknul takovouto fotografii s důkazem (raději bych otřel ten prst a vyfotil to znova) a přiložil to k průvodnímu dopisu, že by tě autorizovaný servis takto odpálkoval.
Pokud to takto proběhlo a ty trváš na závadě kterou by měla krýt záruka, máš možnost na stránkách městkého soudu dohledat soudního znalce v oboru, zavolat mu nebo napsat co si o tom myslí a za cca 1000kč by ti po takové domluvě vypracoval posudek...tento vytištěný posudek přiložit znovu ke standartní reklamaci a garantuji ti, že autorizovaný servis už nic rozporovat nebude, celý displej vymění (v našem servisu jsme v případě posudku měnili celý přístroj za nový, aby byla 100% jistota)
-- 1. 11. 2017 14:25 --johnface1987 píše: Nabíjí telefon někdo bezdrátově a na čem?
Já jsem se na to zase dal, ale přijde mi, že pokud nabíjím bezdrátově, baterie letí rychleji dolů. Telefon není po odstranění z nabíječky nikterak horký, ale vlažnější. Mám nabíječku z Ikea.
Ahoj,
nabíjím téměř výhradně bezdrátově, používám asi nejrychlejší bezdrátovou nabíječku co je na trhu: Samsung Fast Charge -
EP-NG930Musíš k ní mít i dostatečně výkoný adaptér do zásuvky (není v balení přiložený, což se mi zdá jako svinstvo za tu cenu), já mám konkrétně model
EP-TA20EWE ...obojí snadno najdeš třeba na Heureka.
Nabíječka má integrovaný aktivní větřák, který se automaticky spustí při startu nabíjení, takže telefon celkem uchladí.
To jakou cestou nebíjíš nemá a nemůže dělat poté rozdíl ve výdrži...je to zřejmě jen pocit
