Nazdar lidi,
podelím sa o moje doterajšie problémy s Galaxy watch.
Kupované 02/2019. Po mesiaci fakt šetrného používania sa objavil problém vadný displej - rozsvecoval náhodné pixely, vykresloval čiary, prípadne vôbec nič. Hodinky ako také bežali - normálne spárované s telefónom, oznamovali notifikácie ( vibrovaním - displej nešiel ).
Prebehla reklamácia - oprava displeja. Hodinky sa vrátili, otočná lunetka išla mierne ťažšie než normálne, ale to sa po chvíli používania dostalo do normálu - neriešim.
Po 3-týždňoch používania znovu nejde displej - rovnaká chyba. Hodinky fungujú, iba nič nezobrazujú

Zajtra posielam na opätovnú reklamáciu.
Používam ich fakt šetrne - na prvú reklamáciu išli ešte s nalepenou origo fóliou cez displej. Neboli nikdy ponorené vo vode ( aj keď majú MILITARY certifikát ), možno bežné ošpliechanie pri umývaní rúk.
Čo sa týka softvéru a spárovania s telefónom - jeden problém vyriešim, objaví sa druhý.
Mám starší Honor 6, OK možno je problém v tom.
Iba popíšem :
- synchronizácia kontaktov : doteraz neúspešná. Kontakty sa niekedy objavia všetky, inokedy zopár, ale väčšinou žiaden. Ak niekto volá, tak sa zobrazí jeho meno ( aj keď v hodinkách ten kontakt predtým nebol ) a zostane tam 1 deň. Na druhý deň nieje. Jediné kontakty ktoré si hodinky zapamätajú sú tie, ktoré tam ručne zadám ( áno, prstom naďatlujem číslo a meno do hodiniek ). Nastavil som úplne VŠETKY povolenia pre VŠETKY aplikácie ( aj keď sa ich to netýka a je mi to proti srsti - ale na skúšku ) - nepomohlo. Reset hodiniek, odpojenie samsung konta, reset telefónu - nič.
- volania : momentálne nemôžem prijať hovor na hodinkách, dá sa iba odmietnuť. Už som to raz mal, ale po dvoch dňoch špekulovania sa to nakoniec SAMÉ opravilo ( večer odložené do nabíjačky so slovami ktoré nemôžem publikovať, na druhý deň som už nemal čas sa s tým babrať a večer to už zrazu fungovalo ).
Takže zatiaľ uvidím ako dopadne druhá reklamácia ... iba som sa potreboval vyplakať
