od l00ki 26. 1. 2021 12:56
jasně, zákazníci, kteří si koupili prémiové zboží, mají právo na prémiové služby, ale lámat hůl nad Samsungem například kvůli rozmazaným fotkám v nepovedeném updatu mi přijde jako malichernost. Mně na Samsungu vadí to, že když jsem si doS10e nainstaloval LineageOS 18 včetně Google služeb (Android 11), tak při stejném používání (nyní cca 14dní) telefon vydrží o víc jak 1/2 déle. S ONE UI3(nebo i 2.5) telefon večer s cca SOT 3,5h "umíral". S LineageOS se SOT 3,5h dá klidně dva dny. LineageOS je oproti ONE UI obrovský kompromis zase po jiných stránkách, ale ta energetická úspora je z mého pohledu obrovská. Na to by se měl Samsung hlavně zaměřit, proč tomu tak je. Zdvojuje aplikace, vymýšlí svoje asistenty...Asi chápu, že chce být připravený, kdyby Google udělal něco, s čím Samsung nesouhlasí, tak má připravenou svou platformu, ale při prvním spuštění telefonu by mohl zákazníkovi dát na výběr, jestli o to má vůbec zájem a chce si to nainstalovat. Další Samsung po S10e už nejspíš nebude.