Samsung Galaxy S20,S20+ obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod deglaser 10. 2. 2022 10:52

Já nevidím důvod kupovat S22,S22+ jedině S22 ultra má cenu koupit. :-)) A možná si ještě jeden rok nechám S20 nemam s ní žádný problém a baterka mi drží den a půl bez problému. :tleskani
Samsung Galaxy S10e
deglaser
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod guiz 10. 2. 2022 16:29

cosemdesiatsedem píše:Vykupna cena za S20 max 280e.... wtf ? Rok od roku je to horsie a horsie


A co ti brání prodat S20 mimo výkup teda za lepší cenu? :lol:
Moderátor fóra MobilMania.cz
Samsung Galaxy S25 Ultra 512GB, Samsung Galaxy watch 7 LTE
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hurec 10. 2. 2022 19:03

GL. Prodat s20 za dobry peniz. To je velke umeni.
hurec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tifar 12. 2. 2022 13:35

Dnes som náhodou zistil,že moja S20 už zase dokáže nahrávať hovory..
Nekamenujte ma,myslel som že to už nepôjde..

Nainštaloval som acr z Galaxy store a povolil oprávnenia..

Možno to nejakému laikovi ako ja pomôže..�
tifar
Junior

Odeslat příspěvekod Mildo123 12. 2. 2022 16:15

Zdravím, som obyčajný komerčný užívateľ a keďže som nenašiel pomoc v " SAMSUNGU " ani v Telekome tak skúsim tu. Mám Samsung S 20 kúpený 2.8.2021. Operátor Telekom. Po aktualizácii soft.telefonu 1.2.2022 sa telefon ( telef.číslo ) nedá presmerovať. Nejde to priamo *21*číslo..... a ani priamo cez menu. Pri pokuse o presmerovanie cez *21* napíše " problém s pripojením alebo neplatný kód MMI. pri pokuse presmerovať cez menu telefonu napíše vyskytla sa chyba, skontrolujte SIM alebo sieťové pripojenie . Takže prvá cesta do originál servisu SAMSUNG v Bratislave - prehratý soft telefonu a odskúšané s mojou pôvodnou kartou - nefunguje. Po vlažení karty technika ( ORANGE ) telefon funguje normálne. Doporučené vymeniť SIM v telekome za novú, čo som hneď urobil ale bez úspechu. Pôvodná aj nová karta v inom telefone ( Samsung S 8 ) funguje normálne a aj presmerovanie ide. V servise Samsung mi doporučili zmeniť operátora na Orange ale mám pocit že chyba je v telefone a nie v operátorovi. Som už trochu beradný- riešim to už cca týždeň a bez výsledku. Presmerovanie používam a potrebujem. Viete mi prosím poradiť čo urobiť ? Ďakujem. Mildo
Mildo123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tifar 12. 2. 2022 22:19

A skúšal si:
Telefón
3 bodky
Nastavenia
Doplnkové služby
?
tifar
Junior

Odeslat příspěvekod Mildo123 12. 2. 2022 22:24

ahoj, to je postup cez menu telefonu, skúšal ako prvé, do 1.2.2022 som to tak robil vždy. Mildo

-- 12. 2. 2022 22:26 --

Mildo123 píše:Zdravím, som obyčajný komerčný užívateľ a keďže som nenašiel pomoc v " SAMSUNGU " ani v Telekome tak skúsim tu. Mám Samsung S 20 kúpený 2.8.2021. Operátor Telekom. Po aktualizácii soft.telefonu 1.2.2022 sa telefon ( telef.číslo ) nedá presmerovať. Nejde to priamo *21*číslo..... a ani priamo cez menu. Pri pokuse o presmerovanie cez *21* napíše " problém s pripojením alebo neplatný kód MMI. pri pokuse presmerovať cez menu telefonu napíše vyskytla sa chyba, skontrolujte SIM alebo sieťové pripojenie . Takže prvá cesta do originál servisu SAMSUNG v Bratislave - prehratý soft telefonu a odskúšané s mojou pôvodnou kartou - nefunguje. Po vlažení karty technika ( ORANGE ) telefon funguje normálne. Doporučené vymeniť SIM v telekome za novú, čo som hneď urobil ale bez úspechu. Pôvodná aj nová karta v inom telefone ( Samsung S 8 ) funguje normálne a aj presmerovanie ide. V servise Samsung mi doporučili zmeniť operátora na Orange ale mám pocit že chyba je v telefone a nie v operátorovi. Som už trochu bezradný- riešim to už cca týždeň a bez výsledku. Presmerovanie používam a potrebujem. Viete mi prosím poradiť čo urobiť ? Ďakujem. Mildo
Mildo123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod llubik 14. 2. 2022 11:26

Tcom je to najhorsie co mozes zobrat, nemyslim na pausaly a podobne, ale na zariadenia. Pokial viem, tak ako jediny upravuju fw. Napr. zariadenie tcom, sim ina ako tcom - vysledok - nejde VoLTE, ani VoWiFi.
Takze by som sa nedivil, ak by tam zmrsili aj nieco ine . . .
llubik
Junior

Odeslat příspěvekod Mildo123 15. 2. 2022 20:26

Ahoj, telefon je kúpený v AGEME nie je z Telekomu. ...
Mildo123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod -Ondra- 19. 2. 2022 19:48

Po roce a půl mi začala z ničeho nic zlobit baterie. Občas se stávalo, že při 5% baterie najednou skočilo 1% a telefon se vypl. Dnes odpoledne 45%, najednou hláška o vybité baterii a 5%. Těch 5% mi svítí už 4 hodiny a telefon stále šlape :D
.... asi je na čase upgrade na S22 (ale ten chybějící slot na karty mě fakt štve!)
Samsung Galaxy S23 Ultra 512Gb green
Samsung Galaxy S24 Ultra 1Tb Titanium Blue
Samsung Galaxy S25 Ultra 1Tb Titanium JetBlack
-Ondra-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stěrače na ponorku 26. 2. 2022 18:16

Po poslední aktualizaci se mi na CZ klávesnici změnila klávesa vlevo vedle mezerníku z čárky na vykřičník. Nevíte někdo jak to vrátit zpátky? neskutečně mě to sere. >:-(
Stěrače na ponorku
Junior

Odeslat příspěvekod monty1234 26. 2. 2022 18:40

Samsung Galaxy S23 Ultra 12GB/512GB Black
monty1234
Junior

Odeslat příspěvekod kamione 28. 2. 2022 11:00

S20 fe, aktualizace 1.2. Dělal někdo, je ok? Dorazila mi včera.
kamione
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Stěrače na ponorku 1. 3. 2022 17:11

Stěrače na ponorku píše:Po poslední aktualizaci se mi na CZ klávesnici změnila klávesa vlevo vedle mezerníku z čárky na vykřičník. Nevíte někdo jak to vrátit zpátky? neskutečně mě to sere. >:-(


Už jsem na to přišel, stačí na té klávese dlouhe podržet prst a dá se vybrat jiná.
Stěrače na ponorku
Junior

Odeslat příspěvekod chalmil 4. 3. 2022 16:41

Folie na mé S20 je již hodně opotřebená.Uvažuji o změně na tvrzené sklo.Ale mám dotaz:
Čtečka otisku je v displ. Je nutné použít sklo s otvorem pro čtečku,a nebo bude fungovat celosklo?
Má někdo zkušenost?
chalmil
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků