Samsung Galaxy Z Fold4 5G & Z Flip4 5G - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mobil-man 1. 5. 2024 10:41

Tak další vývoj. V řámci řízení ADR u ČOI se již za O2 vyjádřil jejich interní právník, že na zamítnutí reklamace trvají.

Bohužel mi nejde připojit PDF s celým vyjádřením, ale to podstatné, na čem to staví:
"Reklamace byla zamítnuta z důvodu zjištěného mechanického poškození, v jehož důsledku se projevuje reklamovaná vada.
K přípisu ČOI podáváme toto stanovisko: K popisované závadě – tedy nemožnosti skládací telefon otevřít došlo v důsledku mechanického poškození kloubu působením nadměrné vnější síly (velmi pravděpodobně pád na roh, jak naznačuje fotodokumentace).
V důsledku pádu na roh došlo k zmáčknutí kloubu a částečnému naprasknutí části kloubu, tato část se vychlípla a bránila následně běžnému fungování kloubu jako fyzická překážka. Přebírající prodejna prasklinu v zavřeném stavu poznat nemohla. Přitom právě ta byla příčinou nefunkčnosti kloubu.
Z popisu projevů vady při podání reklamace je naprosto zřejmé, že toto poškození bylo přítomno právě již při uplatňování reklamace a nevzniklo až v rámci reklamace v servisním středisku. Tvrzení či naznačování opaku, znamená ve své podstatě obvinění, že zde existují dvě příčiny nefunkčnosti kloubu a servisní středisko při opravě schválně (a navíc naprosto exaktně) praštilo telefonem o zem, aby docílilo právě takového poškození, aby se projevovalo stejně jako reklamovaná vada. Žádná druhá vada či poškození kloubu ale zjištěno nebylo, odhlédneme-li od absurdnosti takové situace.
Pokud jde o rozsah poškození telefonu, pak ten se dal naplno seznat až při detailním zkoumání v autorizovaném servisním středisku výrobce dle nastavených opravárenských procesů.
S ohledem na výše uvedené jsme tedy nuceni setrvat na našem stanovisku, že reklamovaná vada má přímou souvislost se zjištěným mechanickým poškozením. Stav zařízení je v přímém rozporu se záručními podmínkami a záruční oprava tak není možná."


Takže nyní už je to jen o tom, zda se půjde do znaleckého posudku za cca 4 tis. Kč.
V podstatě se potvrzuje to, co psali na samsung foru, že jakékoliv viditelné poškození - v tomto případě jde o nepatrnou odřeninu na rohu telefonu, nikoliv na kloubu - vede k zamítnutí reklamace.
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod eetm 1. 5. 2024 16:12

Já bych šel, kdybych si jako vlastník byl jist, že mi mobil nespadl, protože tvrdí prodejce, že příčinou je poškození při pádu.

Pravda ale je, že třeba mně spadl ten mobil Flip3 hned druhý den po koupi z lavičky na dlažbu a trochu se odřel, ale na funkčnost to nemělo žádný vliv. Silikonové pouzdro mi přišlo z aliexpressu až později no, to by mě od oděrky uchránilo.
eetm
Junior

Odeslat příspěvekod Toňa 15. 5. 2024 09:16

Tak jsem aktualizoval na UI 6.1. a od té doby se telefon chová nevyzpytatelně. Při otevření je někdy obrazovka černá, na dotyk nereaguje, někdy problikává. Začíná mě to štvát. Má někdo podobné problémy?
Toňa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 12341234 26. 5. 2024 08:36

Flip nebo Fold?
Pravdepodobne nebyl proveden restart pred aktualizaci a po aktualizaci, to je neopatrnost.
12341234
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod orgáč 26. 5. 2024 08:49

Tohle jsem nikdy nedělal a problém neměl.
orgáč
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T2000 26. 5. 2024 12:26

Toňa píše:Tak jsem aktualizoval na UI 6.1. a od té doby se telefon chová nevyzpytatelně. Při otevření je někdy obrazovka černá, na dotyk nereaguje, někdy problikává. Začíná mě to štvát. Má někdo podobné problémy?

Tento problém jsem měl taky, servis měnil displej. S updatem to nebude souviset, jen shoda náhod. Pokud jej máte v záruce, běžte do autorizovaného servisu Samsung.
T2000
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků