Samsung Galaxy S23, S23+, S23 Ultra - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 09:13

pan_Lukas píše:
orgáč píše:
renek1 píše:Ne nic nepřišlo, pochopitelně. Stejně jako ten kdo nakoupil u Samsungu, tak nemá 3roky záruku.


Má vůbec někdo zkušenost s tou 3 roky zárukou u MP? Počítám, že to bude stejná ojebávka ve formě pojištění se spoustou skrytých výluk jako u všech podobných zlodějských řešení.


Dle mého 2 roky klasika u Samsungu, poslední rok lepí MP u nich na kolenu :mrgreen:

Proběhne klasická záruka, kdy doneseš, nebo pošleš zařízení do MP a oni ho pošlou na servis, kde na to mají 30dní. Prostě klasika jen na tři roky. Nehledejte v tom žádný zvláštnosti, jen aby jste snížili význam tříleté záruky. Od Mobil Pohotovosti je to dost významný bonus zdarma, za který si jiné obchody počítají až 5 000,- a tam to někdy je právě jen formou jakéhosi pojištění.
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maor765 9. 3. 2023 09:30

Zatím jedu na 2,4GHz AX a to šlape dobře, 100GB dat to přes noc stáhlo bez výpadku.
Teď jsem zvědav, kdy dorazí update pro SEK, mělo by to být dřív než pro INS nebo THL.

Záruka u MP vypadá jako legitimní záruka, žádné pseudo pojištění.

Prodávající odpovídá za vady Zboží, které se projeví buď v době 2 let (základní), anebo 3 let (prodloužené) ode dne převzetí Zboží (dále též jen jako "záruční doba" nebo "doba odpovědnosti za vady").
Prodloužená záruční doba je vždy uvedena na prodejním dokladu (paragon či faktura). Poskytnutí prodloužené záruční doby je podmíněno registrací Zboží na http://www.mp.cz/prodlouzena-zaruka a to nejpozději do 3 měsíců od zakoupení Zboží.
Ve vztahu ke Zboží zakoupenému u Prodávajícího odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že Zboží je při převzetí Kupujícím bez vad a ve shodě s kupní smlouvou. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující je oprávněn podat reklamaci, tj. uplatnit právo z vady, která se vyskytne v době 24 měsíců (základní), anebo 36 měsíců (prodloužené) od převzetí Zboží. U použitého Zboží může být tato lhůta zkrácena na 12 měsíců, pokud takovéto zkrácení Prodávající vyznačí v informačním dokumentu o rozsahu zákonné odpovědnosti za vady (záruční list) nebo na prodejním dokladu (paragon či faktura). (Práva z vad plnění ze zákona).
Maor765
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pan_Lukas 9. 3. 2023 09:37

Nehledám, ale rozhodně to není prodloužená záruka Samsung jak se na první dojem může zdát a Ty si myslíš (v hodnotě 5000,-) ale jedná se o "pozáruční" opravu (pro Samsung) v MP nějakým Pepíkem a možná i neoriginální součástkou! Pokud mě přesvdčíš o opaku budu rád....
Z mého pohledu pokud má telefon závažnější závadu, většinou se projeví v prvních měsících, pak samozřejmě když telefon dosluhuje odchází další komponenty a to není třetí rokem (bavíme se o Samsungu, ne o Xiaomi). Dárek je to pěkný "kdyby něco" ale obávám se, že to mají dobře spočitaný a zrovna u Samsungu využije pár lidí za rok a to ještě možná.
Nicméně po roce na to slyší dost kupujících - když telefon prodáváš a je k němu záruka 2 roky ;-) a nic proti MP, asi nejlepší akce po vydání nových Galaxy a nejrychlejší přechod ze starého s výkupem starého tel. :!:
pan_Lukas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 10:07

Když si vezmu, kolik věci jsem kdy reklamoval tak mi budou stačit prsty na jedne ruce a nikdy to nebyl žaden telefon. Prodloužena zaruka u founu "zadarmo" by pro mě bylo asi jako vyhrat v tombole prupisku. Dat jako alternativu nějaky opravdovy darek v podobě např. -2000kč nebo poukaz na origo přislušenstvi tak těch kterych by šahlo po prodloužene zaruce by bylo tipuji velmi mizive procento.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod r_konf 9. 3. 2023 10:09

MP je autorizovaným servisem Samsung. Takže ten Pepík bude stejný Pepík, jako v jiných autorizovaných servisech.
r_konf
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 10:12

pan_Lukas
Já tě opravdu přesvědčovat nehodlám, jelikož je mi úplně u zadku, jestli tomu věříš či ne. Ale třeba můj kolega u nich právě samsung reklamoval cca na 26 měsících od koupě, že mu nešel tuším jeden objektiv a klasicky mu to poslala MP do servisu Samsungu, odkud měl i zprávu o provedené výměně. Nicméně si třeba napiš i na Chat MP a tam ti během pár vteřin řeknou jak to je. Zrovna teď jsou online, takže budeš mít hned zpětnou vazbu.
Snímek obrazovky 2023-03-09 100809.jpg

A ano i MP je servis třeba Samsungu
Naposledy upravil renek1 dne 9. 3. 2023 10:18, celkově upraveno 1
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan_Lukas 9. 3. 2023 10:17

Fajn, tak pokud opravuje Samsung u MP, jedině dobře a beru zpět, mohli by tomu rozumět a mít proškolené lidi Samsungem...nicméně pro mě to není asi úplně nějaká mega výhoda :-) radši bych jiný bonus
pan_Lukas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 10:20

No dobře, pro tebe to není výhoda, tak jsi asi jinde dostal mnohem lepší nabídky výhod při předobjednávce. Sice nevím kde, ale jistě lepší a to je dobře. Já jelikož prodávám a kupuju každý rok, tak je při prodeji velká výhoda, že prodávám roční telefon ještě s dvouletou zárukou, což každej kupující ocení a zvedá cenu telefonu.
Naposledy upravil renek1 dne 9. 3. 2023 10:22, celkově upraveno 1
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 10:21

Jako třeba teď přimo Samsung dava ročni Care+ tedy v době, kdy ma zboži nejvyšši hodnotu a pro řadu majitelu ochrana po celou dobu vlastněni.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 10:25

miromen4
Dával to při předobjednávkách??
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 10:31

Ne to davaji teď, ale tohle by u MP na lidi zabralo rozhodně vic než pravě ta zaruka.
Ale ani tu ochranu bych neměnil za body do rewards, ktere samsung daval a vlastně stale dava. Pač ja na svuj učet teď bral 2ks takže tam ma body v hodnotě přes 6500kč a mam 2 roky na to jak s něma naložit.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 10:38

No to Care+ je dobré si pořádně prostudovat a to do hloubky i ty podmínky, jelikož ono to až tak výhodné není, ale zadarmo je to dobrý a lepší než nic. https://images.samsung.com/is/content/s ... _FINAL.pdf
PS: Dobrá je ta část Obecné Výluky – Vztahuje se na všechny formy Poškození a Krádeže
Já tu rozhodně nejsem proto, abych cokoliv obhajoval nebo na druhé straně shazoval, jen tu diskutujeme a ostatní si z toho můžou vzít to co je pro ně dobré, ale já se snažím uvádět relevantní ověřené informace, proti tomu, když někdo zpochybňuje fungování 3leté záruky.
Pro mě byla při předobjednávce prostě větší výhoda nakoupit u MP, jelikož jak jsem psal už několikrát, tak jsem měl na prodejně vyřízeno vše a okamžitě a ve finále mě se vším vyšel telefon S23U na 8500,- + 3roky záruka zdarma. :hm
Naposledy upravil renek1 dne 9. 3. 2023 12:26, celkově upraveno 1
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 10:51

Ja jsem v tomhle ohledě da se řict tak trochu nezodpovědny a nabikdy na prodloužene zaruky či nějake ty ochrany na +1r, 2r a vic mi jsou již davno vyloženě protivne. Ale chapu, že prodejci je musi nabizet a maji z toho nějakou kačku. Když to převedu na penize tak to jsou desetitisice, ktere jsem da se řict ušetřil. Dobrovolně si zaruku připlacim pouze při pořizovani automobilu jinak vubec.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Domin7 9. 3. 2023 10:59

orgáč píše:
renek1 píše:Ne nic nepřišlo, pochopitelně. Stejně jako ten kdo nakoupil u Samsungu, tak nemá 3roky záruku.


Má vůbec někdo zkušenost s tou 3 roky zárukou u MP? Počítám, že to bude stejná ojebávka ve formě pojištění se spoustou skrytých výluk jako u všech podobných zlodějských řešení.


I když tam mám taky koupeno, tak mám na to stejny názor. Nehledě na novou úpravu obc. zákoníku. Už vidím, jak tam po 30 měsících nakracim, že je vypálený displej nebo se prodělalo něco jiného a oni mi vyplatí plnou palbu zpět případně to bez řečí opraví! V to snad nemůže věřit ani největší optimista.

-- 9. 3. 2023 11:04 --

renek1 píše:pan_Lukas
Já tě opravdu přesvědčovat nehodlám, jelikož je mi úplně u zadku, jestli tomu věříš či ne. Ale třeba můj kolega u nich právě samsung reklamoval cca na 26 měsících od koupě, že mu nešel tuším jeden objektiv a klasicky mu to poslala MP do servisu Samsungu, odkud měl i zprávu o provedené výměně. Nicméně si třeba napiš i na Chat MP a tam ti během pár vteřin řeknou jak to je. Zrovna teď jsou online, takže budeš mít hned zpětnou vazbu.
Snímek obrazovky 2023-03-09 100809.jpg

A ano i MP je servis třeba Samsungu


Já na chat MP psal ohledně tříleté záruky před nákupem S23+ a ptal se.na podmínky s ohledem na novou úpravu podle obč. zákoníku a slečna mi odpověděla tak, že se nyní k tomu nedokáže vyjádřit. Takže asi tak jejich chat ohledně 3lete záruky.
Naposledy upravil Domin7 dne 9. 3. 2023 11:12, celkově upraveno 4
Domin7
Junior

Odeslat příspěvekod pan_Lukas 9. 3. 2023 11:04

renek1 píše:No dobře, pro tebe to není výhoda, tak jsi asi jinde dostal mnohem lepší nabídky výhod při předobjednávce. Sice nevím kde, ale jistě lepší a to je dobře. Já jelikož prodávám a kupuju každý rok, tak je při prodeji velká výhoda, že prodávám roční telefon ještě s dvouletou zárukou, což každej kupující ocení a zvedá cenu telefonu.


Datart VIP účet, ale jinak s MP souhlasím, asi nejlepší pro předobjednání...
pan_Lukas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků