Andoritek píše:Jen k tomu MP. Ať taky mohu svůj názor.
Komunikace email na dvě věci trošku mne poj...bali při prodeji.. Zkusil jsem je poprvé, protože mně minule naštvak eshop Samsungu s prodlužováním objednávky. Ale alespoň komunikovali. Mně tento rok MP poje..balo,a tak za mě jim nevěřím ani dobrý den.
Všem, kteří spokojeni jsou, tak to přeji.
Možná máš špatnou zkušenost, záleží taky na tom co jsi řešil a jakým způsobem, nic méně já vždy komunikoval buď přes telefon, nebo přes Chat, který není žádný Chatbot, jak se tu někdo snaží tvrdit, ale operátor z masa a kostí a vždycky všechno rovnou vyřízeno k mé spokojenosti. Komunikace která není na přímo jako je email, je vždycky a všude komplikovanější.
haens píše:Tak na nějakého chatbota z podpory MP bych se určitě nespoléhal. Podstatné je, co je v občanském zákoníku a jejich obchodních podmínkách. A občanský zákoník tohle neupravuje, jejich vlastní obchodní podmínky to taky nijak neřeší a navíc ve svém vlastním reklamačním řádu mají uvedeno, že "Kupující – každá fyzická či právnická osoba, která od Prodávajícího zakoupila zařízení nebo jiné zboží", o nějaké "záruce vztahující se k IMEI" tam není ani zmínka.
Tím netvrdím, že nemůžou řešit reklamace tímhle způsobem, ale nemá to oporu ani v zákoně, ani v jejich obchodních podmínkách.
Evidentně jsi nikdy s MP nekomunikoval přes Chat jinak bys takovou blbost o chatbotovi nenapsal. To, že se nějaký prodejce chová příkladně a vstřícně k zákazníkům je jen dobře a pokud jak po telefonu, chatu, tak i osobně na prodejně mi potvrdí a to né jednou, že při prodeji u nich zakoupeného telefonu a následném přeprodeji, je záruka stále platná i pro nového majitele telefonu, tak tomu věřím a taky to tak beru. Takže nějaká opora v zákonu pro mě může být nepodstatná, pokud mi prodejce vyhovuje. A pokud prodejce eviduje zařízení přes IMEI, pak je to jen dobře, jelikož kupní doklad není nutný při uplatňování reklamace.
Tím bych asi skončil svou "obhajobu" Mobil Pohotovosti a jejich jednání, které je pro mě zatím díky bohu bez závažných chyb. .... a né nepracuju pro ně, ale rád obhájím obchod ve kterém ZATÍM plní co slibují a já se neseknul a hlavně mluvím o vlastních zkušenostech a né to co "jedna paní povídala". Tím netvrdím, že se nemůžu jednou seknout, jelikož všude dělaj lidi a narazit se dá i na idiota, ale to ostatně všude, jako třeba i tady na fóru.
