Samsung Galaxy S23, S23+, S23 Ultra - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Domin7 9. 3. 2023 11:10

renek1 píše:No dobře, pro tebe to není výhoda, tak jsi asi jinde dostal mnohem lepší nabídky výhod při předobjednávce. Sice nevím kde, ale jistě lepší a to je dobře. Já jelikož prodávám a kupuju každý rok, tak je při prodeji velká výhoda, že prodávám roční telefon ještě s dvouletou zárukou, což každej kupující ocení a zvedá cenu telefonu.


No a zde jsi asi taky trošku mimo. Pokud máš za to, že záruka na věc lze uplatnit zcela bezvýhradně novým majitelem jako osobou, která věc koupila jako úplně novou, tak nejen že se pletes, ale ještě navíc lžeš svým známým, kterým mobil po roce prodáváš. Samozřejmě s tímto rizikem si každý věc kupuje na své triko, ale rozhodně nemůže uplatnit při reklamaci stejná práva jako osoba, která ji koupila jako zcela novou věc!

https://www.mesec.cz/aktuality/na-zbozi ... i-pro-vas/
Domin7
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 11:52

Domin7
No nevím jak jiní prodejci, ale Mobil Pohotovost s tím nemá sebemenší problém, jelikož podle jejich slov a tak jak opravdu jednají je
záruka evidována pod imei telefonu a tím se dá ověřit, záruku v té době může uplatnit kdokoliv

Nehledě na to, že zatím to vždy bral známej a pokud by se i vyskytlo nedorozumění, není pro mě problém vyřídit reklamaci osobně.
Takže já rozhodně nikomu nelžu a i při prodeji jim to říkám.
A opět, můžeš se přímo zeptat v MP, bude ti odpovězeno, třeba jak teď mě, kdy jsem věnoval ten čas a ještě jednou se kvůli takovejm jako ty zeptal.
Snímek obrazovky 2023-03-09 115111.jpg

Snímek obrazovky 2023-03-09 115149.jpg


pan_Lukas píše:Datart VIP účet, ale jinak s MP souhlasím, asi nejlepší pro předobjednání...

Tam mám taky VIP účet a při předobjednávce jsem si žádný zásadní výhody, která by byla srovnatelná s MP nevšiml, ale můžu se plést. Co konkrétně tam bylo za výhodu předobjednávky?
Naposledy upravil Nick Cave dne 9. 3. 2023 13:21, celkově upraveno 1
Důvod: odstraněno flame
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan_Lukas 9. 3. 2023 12:52

Jiná cena telefonu + klasické bonusy
pan_Lukas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 13:12

No pokud si dobře vzpominam tak s VIP cenou a kodem k dispozici vychazela 23U včetně 3000kč bonusu na necelych 31tkč což když pominu studentskou slevu 7% tak jsem na nižši cenu nikde nenarazil.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 13:27

To už je teď stejně asi jedno, hlavně pokud je každej spokojenej. Další výhody a slevy budou chodit stejně po celej rok, jak na samsung tak i ostatní zboží, tak jako tomu je vlastně každej rok. Myslím, že je málo takovejch, kteří koupí telefon bez nějakých výhod, vždycky každej rád uvítá nějakou tu slevu nebo bonus.
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Andoritek 9. 3. 2023 13:49

Jen k tomu MP. Ať taky mohu svůj názor.
Komunikace email na dvě věci trošku mne poj...bali při prodeji.. Zkusil jsem je poprvé, protože mně minule naštval eshop Samsungu s prodlužováním objednávky. Ale alespoň komunikovali. Mně tento rok MP poje..balo,a tak za mě jim nevěřím ani dobrý den.
Všem, kteří spokojeni jsou, tak to přeji.
Naposledy upravil Andoritek dne 9. 3. 2023 14:20, celkově upraveno 1
Andoritek
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod haens 9. 3. 2023 13:51

Tak na nějakého chatbota z podpory MP bych se určitě nespoléhal. Podstatné je, co je v občanském zákoníku a jejich obchodních podmínkách. A občanský zákoník tohle neupravuje, jejich vlastní obchodní podmínky to taky nijak neřeší a navíc ve svém vlastním reklamačním řádu mají uvedeno, že "Kupující – každá fyzická či právnická osoba, která od Prodávajícího zakoupila zařízení nebo jiné zboží", o nějaké "záruce vztahující se k IMEI" tam není ani zmínka.

Tím netvrdím, že nemůžou řešit reklamace tímhle způsobem, ale nemá to oporu ani v zákoně, ani v jejich obchodních podmínkách.
Samsung S23
haens
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 14:39

Andoritek píše:Jen k tomu MP. Ať taky mohu svůj názor.
Komunikace email na dvě věci trošku mne poj...bali při prodeji.. Zkusil jsem je poprvé, protože mně minule naštvak eshop Samsungu s prodlužováním objednávky. Ale alespoň komunikovali. Mně tento rok MP poje..balo,a tak za mě jim nevěřím ani dobrý den.
Všem, kteří spokojeni jsou, tak to přeji.

Možná máš špatnou zkušenost, záleží taky na tom co jsi řešil a jakým způsobem, nic méně já vždy komunikoval buď přes telefon, nebo přes Chat, který není žádný Chatbot, jak se tu někdo snaží tvrdit, ale operátor z masa a kostí a vždycky všechno rovnou vyřízeno k mé spokojenosti. Komunikace která není na přímo jako je email, je vždycky a všude komplikovanější.
haens píše:Tak na nějakého chatbota z podpory MP bych se určitě nespoléhal. Podstatné je, co je v občanském zákoníku a jejich obchodních podmínkách. A občanský zákoník tohle neupravuje, jejich vlastní obchodní podmínky to taky nijak neřeší a navíc ve svém vlastním reklamačním řádu mají uvedeno, že "Kupující – každá fyzická či právnická osoba, která od Prodávajícího zakoupila zařízení nebo jiné zboží", o nějaké "záruce vztahující se k IMEI" tam není ani zmínka.

Tím netvrdím, že nemůžou řešit reklamace tímhle způsobem, ale nemá to oporu ani v zákoně, ani v jejich obchodních podmínkách.

Evidentně jsi nikdy s MP nekomunikoval přes Chat jinak bys takovou blbost o chatbotovi nenapsal. To, že se nějaký prodejce chová příkladně a vstřícně k zákazníkům je jen dobře a pokud jak po telefonu, chatu, tak i osobně na prodejně mi potvrdí a to né jednou, že při prodeji u nich zakoupeného telefonu a následném přeprodeji, je záruka stále platná i pro nového majitele telefonu, tak tomu věřím a taky to tak beru. Takže nějaká opora v zákonu pro mě může být nepodstatná, pokud mi prodejce vyhovuje. A pokud prodejce eviduje zařízení přes IMEI, pak je to jen dobře, jelikož kupní doklad není nutný při uplatňování reklamace. :idea:
Tím bych asi skončil svou "obhajobu" Mobil Pohotovosti a jejich jednání, které je pro mě zatím díky bohu bez závažných chyb. .... a né nepracuju pro ně, ale rád obhájím obchod ve kterém ZATÍM plní co slibují a já se neseknul a hlavně mluvím o vlastních zkušenostech a né to co "jedna paní povídala". Tím netvrdím, že se nemůžu jednou seknout, jelikož všude dělaj lidi a narazit se dá i na idiota, ale to ostatně všude, jako třeba i tady na fóru. :lol:
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maor765 9. 3. 2023 15:04

Ja si nedelam iluze o nejake zaruce, telefony se v servisech vzdycky hazely do kyble s vodou a reklamace se zamitaly. Dneska, kdyz ma vsechno IP68 certifikaci, tak se budou vymlouvat na mechanicke poskozeni nebo bezne opotrebeni na ktere se zaruka nevztahuje.
Kazdopadne 3roky zaruky jsou lepsi nez 2roky a podle reklamacniho radu MP nema 3leta zaruka horsi podminky nez dvou leta. Kdyz bude chtit zakaznik posledni den zaruky vratit penize, tak se samozrejme ze strany MP najde nejaka vymluva, ale treba novy akumulator by mohl byt bez vetsich problemu. Samozrejme zalezi jaky obrat u MP kdo ma. Dlouholety zakaznik co kupuje kazdy rok top model bude mit uplatneni zaruky bez problemu a kdo reklamuje kazdy pul rok tomu po 30dnech reklamaci zamitnou. Ale tak to funguje vsude.
Maor765
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 17:05

Nejlepší je když člověk nikde a nic reklamovat nemusí. Bohužel někdy se něco prostě pos*re a pak je to opravdu sázka do loterie, ale není to moc o prodejci, ale o servisu do kterého se to posílá, takže prodejce je z toho většinou absolutně mimo a řídí se jen závěrem servisu.
Já minulej rok reklamoval u jednoho prodejce hodinky a ten je poslal ihned do servisu, ale vzhledem k tomu, že to je Garmin, tak se nic neřešilo opravou, ale ihned výměna za nový kus. Ovšem standardním procesem reklamace to muselo projít.
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 17:38

miromen4 píše:Na odstraňovani chyb maji čas...

Screenshot_20230307_141201_One UI Home.jpg


Tak klepu na dřevo o 106, ale je to vic než den a tenhle menši nedostatek je zřejmě fuč aniž bych měnil nastaveni tedy ani nezapinal animace ve vyvojařskych možnostech, ktere tenhle nedostatek dokazaly eliminovat. Jedine co proběhlo tak několik aktualizaci a to jak na GP tak v GS. Zřejmě byla na vině nějaka apka.
Takže jedine co u mě neni 100% funkčni je inteligentni wifi.
U jednoho kusu je funkčnost snad 100% ještě ověřim, ale druhy je tak 50 na 50 a zatim jsem vypozoroval, že nepřipojeni na wifi je teměř pokažde kdy zaplatim kartou u raifky a nejsem na datech.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 9. 3. 2023 17:50

No jak jsem psal, kolikrát může být na vině i nějaká doinstalovaná aplikace kterou nemá nikdo jinej a nebo nějaké nastavení v ní. Jsou to kolikrát blbosti.
Samsung Galaxy S25 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24/25Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6afHTQWMlnU
Sklo S25Ultra: https://www.youtube.com/shorts/R0CF30CoPr0
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 18:04

Hm nic co by nebylo běžne tedy z apek nainstalovane nemam, alespoň myslim. No každopadně ještě se snažim tuhle drobnou nedokonalost vyprovokovat i na druhe ultře, kde jsem to dukladněji neprověřil a evidentně je klid i u ni.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod riki 9. 3. 2023 18:15

miromen4
Jak přesně se ti ten problém s Wi-Fi projevuje? Mě se občas nepřipojí mobil na Wi-Fi a když kouknu do nastavení je tam napsáno špatné heslo, ale stačí na to kliknout a normálně se to načte... Tak nevím, koše je chyba...
riki
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 9. 3. 2023 18:29

Uplně jednoduše. Mam aktivovanou funkci inteligentni wifi což je vlastně jedna z těch funkci, ktera by měla šetřit baterii.
Odejdu z bytu a po čase se automaticky vypne wifi po nějake době se vratim zpět no a někdy se wifi automaticky zapne a jindy ji musim opět zapnout ručně.
Hlašky o špatnem hesle ani nic dalšiho jsem nezaznamenal.

Jo abych to upřesnil konkretně mam aktivni funkci automatucky zapnout/vypnout wifi.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků