Samsung Galaxy S23, S23+, S23 Ultra - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod hhitmen 9. 6. 2024 22:59

Aktualizaci peněženky mám z 28.5, takže se muselo aktualizovat něco systémového na pozadí.
hhitmen
Amatér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hranice CZ 10. 6. 2024 14:23

Nedal by někdo prosím radu, na nějakou aplikaci co umí otevřít soubory s příponou - (.p7s / .vcf) atd. Nic jsem zatím nenašel. Díky.
Hranice CZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod renek1 10. 6. 2024 15:15

p7s, jsou soubory s digitálním podpisem, které v podstatě potvrzují pravost odesílatele, takže pokud takový soubor je přiložený k nějakýmu pdf, tak ho ve svém emailu otevřeš, jinak jsem zatím na to nějakou aplikaci neviděl a hlavně tyto soubory neobsahují nic co by tě asi nějak zvlášť zajímalo.
Nokia 3110, 3210, 3310, 3330, 6210, 6310i, 6600, 6630, N73, N82, N97mini, N8
Samsung Galaxy S3, S4, Note4, Note8, Note9, Note10+, Note20 Ultra, S21 Ultra, S22 Ultra, S23 Ultra, S24 Ultra, S25 Ultra
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hranice CZ 10. 6. 2024 18:12

Dobře. Dík. Stejně mi tu možnost otevřít ten soubor, nabízí jen mail od Type App, který používám. Ostatní to ani nenabízí. A tam to otevřít stejně nejde.
Hranice CZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pierrosse 11. 6. 2024 12:20

Dneska mi přišla červnová aktualizace na S23
Pierrosse
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mischell 11. 6. 2024 12:34

Ale stále s květnovým zabezpečením...
Mischell
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod _baudis_ 11. 6. 2024 16:26

Přesně tak, opět květen.
NB: Acer Nitro 17 AN17-41-R8FE Obsidian Black
Telefon: Samsung Galaxy S24+ 12GB/256GB Marble Gray - SPIGEN / Watch: Samsung Galaxy Watch Ultra Šedý Titan
_baudis_
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 12. 6. 2024 13:41

Klasika, ani reklamace se neda podat, takze jen osobne...

Electroworld...
Omlouváme se, systém do kterého předáváme informace o nové reklamaci nám vrátil chybu bez upřesnění důvodu. Naši administrátoři byli informovaní. Prosím, zkuste reklamaci za chvíli a nebo kontaktujte naši infolinku. Děkujeme. Kód chyby: 13809

EDIT: na lince tvrdi ze je to jen na lednice a pracky, v obchode ze je to divny ze normalne jindy prijmaj zadani reklamace i na telefony :-l
Naposledy upravil ripper6 dne 13. 6. 2024 09:58, celkově upraveno 1
ripper6
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 12. 6. 2024 17:28

Zadej si reklamaci přímo v servisu a budeš to mít rychlejší.
https://services.vspdata.cz/samsung/case-new/
Nokia 3110, 3210, 3310, 3330, 6210, 6310i, 6600, 6630, N73, N82, N97mini, N8
Samsung Galaxy S3, S4, Note4, Note8, Note9, Note10+, Note20 Ultra, S21 Ultra, S22 Ultra, S23 Ultra, S24 Ultra, S25 Ultra
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 13. 6. 2024 09:56

renek1: to jsem chtel kvuli tomu, ze nekdy obchodnik to primo vymeni a nebo zapomene a vrati za 30 dnu penize.

Jo tak pozor u reklamaci Samsungu, ElectroWorld byl ochotny clovek, rikal co tam napsat aby to uznali ale ze kdo ma darek a chce reklamovat ma problem.
Ze kde mam hodinky? :-\
Rekl me ze hodinky pozaduje Samsung, jinak to vrati klidne jako neuznanou reklamaci a ze podobne dela Lenovo u notebooku. A i kdyz pujde jen o vymenu kus za kus, opet ma byt darek zpet.
Potom rekl ze to pripadne nejak udelame.
ripper6
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 13. 6. 2024 12:03

Tyhle doplňkové pravidla s dárky si asi každý upravuje ve svých podmínkách a to neznám, ale selským rozumem, pokud reklamuješ telefon a chceš výměnu nebo opravu, pak není nutné k tomu přikládat dárek. Zeptal bych se přímo ve VSP DATA, pokud ti ElectroWorld nedá nějaké uspokojivé řešení.
Nokia 3110, 3210, 3310, 3330, 6210, 6310i, 6600, 6630, N73, N82, N97mini, N8
Samsung Galaxy S3, S4, Note4, Note8, Note9, Note10+, Note20 Ultra, S21 Ultra, S22 Ultra, S23 Ultra, S24 Ultra, S25 Ultra
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 13. 6. 2024 14:40

renek1: jo to me tvrdil prave u obojiho, prej taky proto ze vetsinou vraci penize aby ten zakaznik mohl koupit nove a mel novou zaruku.
U toho SW jen si rikam ze to je docela problem, takove to osemetne uznaj / neuznaj. Protoze museli by najit HW problem. Jenze taky to muzou vratit a reklamuj porad dokola :(
ripper6
Junior

Odeslat příspěvekod Plash 14. 6. 2024 00:08

ripper6: kdysi sem na své S6 reklamoval "cinkající/uvolněné" tlačítko. Samsung reklamaci uznal, ale nedokázal problém odstranit, byl sem tam tolikrát, že jak telefon pořád rozlepovali a slepovali zase dohromady, tak se objevila vada doteku displeje, nakonec vráceny peníze. Člověk se akorát nesmí vzdát, tyto telefony nestojí 1000 Kč a přece jen člověk za svoje peníze chce to nejlepší.
Plash
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 14. 6. 2024 08:08

Nejhorší je, že je na tom bitej zákazník, jelikož si koupíš nové zařízení v domnění, že ho budeš moci používat, ale pokud je delší dobu a opakovaně v servise, pak sis koupil něco, co nemůžeš používat. Právě proto je tu ta možnost v prvním roce, že pokud se projeví nějaká závada, pak ji mají co nejrychleji posoudit a vyměnit v co nejkratší době za nové. Ovšem u každého výrobku je to jiné vzhledem k povaze. Například kdysi jsem si v Alze koupil SSD disk a po cca měsíci z něj byla mrtvola. Jelikož jsem měl cestu kolem, zašel jsem k nim na reklamaci a požadoval (tehdy to bylo ještě 6 měsíců), aby to ihned vyměnili za nový. Technik disk připojil, zjistil, že je mrtvý, a hned jsem dostal nový a jel domů. Prostě každé zboží je specifické a i posouzení lze někdy udělat na místě a hned rozhodnout, jindy to prostě musí projít složitějším procesem. No a také záleží na prodejci, jak se k tomu hned postaví. Nicméně pokud servis závadu uzná, prodejce je povinen výměnu za nový provést.
Co je také problém, že spousta lidí dřív nevěděla, že měli možnost do 6 měsíců od koupě požadovat výměnu za nové, a tak to ani do protokolu neuváděli a prodejce jim pochopitelně vrátil zboží jen opravené. Myslím, že ani dnes moc lidí neví, že tu možnost mají (v současnosti už je to 12 měsíců), a tak to ani neuvedou do protokolu, maximálně tam uvedou, že chtějí vrátit peníze, na což nárok mají až pokud se stejná závada opakuje 3x nebo různé závady 4x. Proto vždycky radím, aby se do protokolu k reklamaci uvádělo, že trvají na výměně zboží za nové ve lhůtě 12 měsíců od koupě podle občanského zákoníku. Pak si prodejce nemůže dělat, co chce. Někdy je prodejce natolik uvědomělý, že třeba i peníze bez keců hned vrátí, což je ta varianta, kdy dbá na své dobré jméno a udělá víc, než mu zákon ukládá.
Nokia 3110, 3210, 3310, 3330, 6210, 6310i, 6600, 6630, N73, N82, N97mini, N8
Samsung Galaxy S3, S4, Note4, Note8, Note9, Note10+, Note20 Ultra, S21 Ultra, S22 Ultra, S23 Ultra, S24 Ultra, S25 Ultra
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 14. 6. 2024 18:07

renek1: to tam uvedeno mam, ale horsi to bude pak u toho darku :(
Me ten argument prisel divnej, jako ze je to ochrana aby lidi nevzali darek a ve 14 dnech jim nevraceli telefony :D
Jen nechapu ze by toto delal uz servis, prece zarizeni jde snad z ElectroWorld do servisu, tam to posoudi a nepotrebuji k tomu hodinky ne? :D
Potom vrati a pak to snad dal vyresi obchodnik.

Ze me tvrdil, vratili jim zpet notebook, zamitnute protoze notebook neobsahoval kompletni baleni :(

Reseni je priste bez darku a nebo darek zamknout do suplika a hlavne ho neztratit nekde v byte :( Ja treba se bojim, ze kdyz je to nejaky kram, co clovek nechce nebo potrebuje ze ho proste casem ztrati. Logicky jsem tak sel a hodinky prodal.
No za malo, takze me mozna zpetne by chteli uctovat 5000czk nebo kolik to tu dobu stalo :(
ripper6
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků