Samsung Galaxy S24, S24+, S24 Ultra - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Libb 26. 3. 2024 10:00

Tak v tom případě vás ten prodejce podvedl. Proto nakupuju pouze v kamenných prodejnách Samsungu.
Libb
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 26. 3. 2024 10:02

r_konf píše:Jenže MP má dva druhy výkupů.

Jeden vlastní, kdy opravdu vykoupí jen to, co mají v seznamu na webu mp.cz.

A pak výkup přes novysamsung.cz, kdy musí vykoupit všechno, co jde zapnout.

A ten akční bonus 6000 je jejich akce, tak možná vykupují dle varianty 1.

Tak proto mají asi na svých stránkách možnost chatu aby se mohl člověk ihned zeptat co lze a co ne než přijde k nim na prodejnu
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ard3ne 26. 3. 2024 10:07

Libb píše:Tak v tom případě vás ten prodejce podvedl. Proto nakupuju pouze v kamenných prodejnách Samsungu.

samozrejme že podviedol. ale zaráža ma, že je niekto oficiálnym partnerom tohto projektu a dovolí si takéto machinácie.
ard3ne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Libb 26. 3. 2024 10:16

A o koho šlo?
Libb
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ard3ne 26. 3. 2024 10:23

TPD
ard3ne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 26. 3. 2024 10:53

ard3ne píše:
Libb píše:Tak v tom případě vás ten prodejce podvedl. Proto nakupuju pouze v kamenných prodejnách Samsungu.

samozrejme že podviedol. ale zaráža ma, že je niekto oficiálnym partnerom tohto projektu a dovolí si takéto machinácie.

Pokud je to, jak píšeš, tak ses nechal podvést a nic sis s tím neudělal. Je to jako nechat si ukrást peněženku a nenahlásit to policii.
Pokud je tam tvůj obchod uveden jako oficiální, pak oni musí dodržet podmínky. Myslím, že pokud bys s tím šel trošku dál, museli by ti dát jasné vyjádření.
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ard3ne 26. 3. 2024 11:50

samozrejme, že som s tým išiel ďalej, žiadal som o vyjadrenie obchodu - dali od toho ruky preč, že oni nič neporušili (v podstate nie, nie je to ich akcia). Nemohol som ani odstúpiť od zmluvy do 14 dní, keďže zamietnutie mi prišlo už po tomto limite. Písal som aj na samsung, prv mi odpísali, že nemôžu zato, čo predávajú iné predajne a že to mám riešiť s nimi, nakoniec vraj posunú môj problém na nejaké technické oddelenie, avšak už týždeň prešiel a nič, čiže som asi vybavený. Takže som ostal dostatočne poučený... Žiaľ... Ja som kupoval samsung ultra aj v planeo, tam som ozaj mal obavy, či bude všetko v poriadku (mali v tom čase najlepšiu cenu vôbec, dokonca mi prišlo oznámenie na prevzatie pár dní pred oficiálnym spustením predaja), ale tu prešlo všetko v absolútnom poriadku.
ard3ne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Libb 26. 3. 2024 12:24

ard3ne píše:TPD

člen sítě Euronics? To je hustý, ti mají v ČR společně s Setosem značkové prodejny. Tam bych asi problém také nečekal.Nemáš odkaz na jejich web nebo jak jsi to přesně kupoval, jestli tam není třeba zmínka o evropské distribuci?

-- 26. 3. 2024 12:29 --

renek1 píše:Pokud je to, jak píšeš, tak ses nechal podvést a nic sis s tím neudělal. Je to jako nechat si ukrást peněženku a nenahlásit to policii.
Pokud je tam tvůj obchod uveden jako oficiální, pak oni musí dodržet podmínky. Myslím, že pokud bys s tím šel trošku dál, museli by ti dát jasné vyjádření.

Záleží, co měli na webu. Že je prasárna chtít po kupujícím, aby si hlídal region u obchodu, který je v seznamu partnerů, je jedna věc. Že Samsung tvrdošíjně trvá na těch regionech je věc druhá. A to, jak Samsung řeší problémy, je věc třetí.
Libb
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ard3ne 26. 3. 2024 12:34

ako pozerám na ich stránke, od mája 2023 už pod euronics nepatria...
Nie, nemali tam nič ohľadom toho, z akej distribúcie to je, ale je tiež pravda, že ani na stránke nemali uvedené nič o tej akcii od samsungu. ale to som nepovažoval za dôležité, keďže je to akcia samotného samsung. A keďže obchod je uvedený priamo na stránke samsung, tak koho by to vôbec napadlo? Ono ja som to napísal všetko skrátené, aby som bol presný, prvá zamietačka od samsungu prišla táto:
Skontrolovali sme Vašu registráciu SVKXXXXXXXXX a bohužiaľ neboli splnené podmienky kampane z dôvodu:
Na mieste nákupu akcia nie je platná.
Hneď som im odpísal - ako že nie je, tu je výstrižok stránky, overte si to.
Ďalší mail od sams: že ľutujú, ale že maju chybu na stránke, že tam to tpd nemalo byť
môj mail v zmysle, ako ja k tomu prídem, že oni spravia chybu a mna pripravia o bonus
ich mail - dajú to preveriť kdesi
ich mail - nie je to sk ani cz distribúcia.
ard3ne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Polux 26. 3. 2024 12:38

Koukal jsem na produktovou stránku S24U na jejich webu a o distribuci jsem tam nenašel ani zmínku. Což pokud prodávají šedivky, tak by snad měla být povinnost o tom informovat zákazníky, ne? A pokud takto skutečně uvádějí kupující v omyl (bez ohledu na to, zda úmyslně nebo ne), tak by to měl být relevantní důvod k odstoupení od smlouvy. Alespoň podle selského rozumu.
Polux
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ard3ne 26. 3. 2024 12:43

podľa mňa to je na dlhé lakte. ak ti obchod dá normálne záruku, všetko podľa zákona, prečo by mňa ako zákazníka malo trápiť, pre aký trh to bolo pôvodne určené. Ako samozrejme, značkový servis mi to odmietne v prípade zákonnej záruky. No keby nebolo tejto akcie, v živote sa nedozviem že mám niečo, čo bolo určené ktovie pre koho.
ard3ne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Libb 26. 3. 2024 12:44

Ty jo, pokud měli ten obchod v seznamu chybné, je to podle mě jejich chyba. V ČR je nutné napsat na voc@samsungpartner.cz, zkus si zkusit jaká adresa platí pro SK a napiš jim. Já už bohužel (bohudík) se Samsungem nespolupracuju, takže nemám jak víc pomoct.

-- 26. 3. 2024 12:46 --

Ohledně toho trhu, tam kde právě o tyto akce. Samsung SK nabízí něco navíc, ale ty jsi dal vydělat Samsung PL (například). To je jako by řezník ve vašem městě mezi nějakou akci a ty jsi nakoupil v supermarketu a pak po něm chtěl slevu.
Samozřejmě je to komplikovanější o to, že ty nemáš jak poznat, že telefon je pro jiný trh a vlastně ani nemáš důvod vůbec něco takového řešit.
Libb
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ard3ne 26. 3. 2024 12:55

Samozrejme. Ono ak si dáme do vyhľadávača nejakú elektroniku, vyskočia tam kadejaké eshopy s výrazne nižšími cenami - ale tam, samozrejme očakávaš nejaký problém, nemôže mať nejaký maličký eshop s pár desiatkami hodnotení výrazne nižšie ceny ako veľké "značkové" obchody bez toho, aby za tým bolo nejaké ALE. No ja ako zákazník, keď vidím, že je predajca uvedený na oficiálnej stránke, pre mňa je to jasné ako facka, že je všetko v najlepšom poriadku. No, bolo mi to jasné, už teda nie je. Popravde som očakával, že sa k tomu postavia či už jedna alebo druhá strana nejako tak, že nakoniec budem spokojný ja, žiaľ, nestalo sa.
ard3ne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod casino24 26. 3. 2024 13:04

Nechapu, proc tady resite smesny bonus 120 €, ano, zakaznik ma snahu kupovat s usporou penez, ale Samsung s bonusem 120 € zlikvidoval muj zajem o 24 Ultra z oficialniho e-shopu. Proto jsem ho koupil jinde s usporou 273 € z EU distribuce, ktera nespada do podporovaneho e-shopu, stavajici 23 Ultra jsem tedy prodal bez bonusu, Od ceho mame heureku? Aby nam pomohla usetrit penize.
casino24
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Libb 26. 3. 2024 13:11

Lidi kupují oficiální distribuci, protože k tomu mají důvody. Někdy racionální, někdy méně. Některé problémy zůstávají, některé mizí.
Třeba skládačku bych fakt z neoficiální distribuce nechtěl. Áčko klidně. Sluchátka mám z Mironetu skoro o polovinu levněji.
Ale když nastane problém, je určitě lepší to řešit přímo se Samsungem než s nějakým malým e-shopem.
Libb
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků