od Mobil-man 16. 7. 2024 13:33
Přesně tak. Do poznámky jsem psal fakturační údaje, na podporu jsem psal problém s DIČ a správné fakturační údaje. Vším se zabývají... no a přijde telefon, hodinu na to faktura a samozřejmě blbě. Poslal jsem tedy požadavek na podporu s oběma dokumenty, načež hodinu na to dorazila extra sleva 15 % na vše a kombinovatelná s dalšími slevami, což je pěkný, ale DPH mi to nevrátí.
Očekávám, že do zítra se někdo ozve a pokud ne, ještě tam zavolám, protože ujištění o tom, že věc řeší, nic neznamená.
A ještě jedna věc, nepřišly mi instrukce k trade - in, tj. odkupu stávajícího telefonu. Přitom dle podmínek ho musím doručit do 20 dní k výkupu jejich dopravcem. Tomu dávám ještě nějaký den, ale jste na tom stejně?