Samsung Galaxy S25, S25+, S25 Ultra - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Eddward 9. 2. 2025 10:49

HomeUp je sucastou Nastaveni domovskej obrazovky - uplne dole - Dalsie prisposobenia. Cez GoodLock ho uz nenajdes.
PC: Core i7 8700K@4.8Ghz, 16GB DDR4 Corsair, MSI Z370 GAMING PRO CARBON, MSI RTX 2080 GAMING X TRIO, Win 11
Laptop: Core i5 1240P@4.4Ghz, 16GB DDR4, 500GB NVMe, Win 11
Phone: SG S25 Ultra 512GB Black w/ Buds Pro, Android 15
Eddward
Junior

Odeslat příspěvekod pan_Lukas 9. 2. 2025 10:58

Není, musí se nainstalovat :-) alespoň prozatím v ČR
pan_Lukas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Eddward 9. 2. 2025 11:12

pan_Lukas píše:Není, musí se nainstalovat :-) alespoň prozatím v ČR

Myslel som po nainstalovani je sucastou. Samozrejme nie je tam standardne nainstalovany.
PC: Core i7 8700K@4.8Ghz, 16GB DDR4 Corsair, MSI Z370 GAMING PRO CARBON, MSI RTX 2080 GAMING X TRIO, Win 11
Laptop: Core i5 1240P@4.4Ghz, 16GB DDR4, 500GB NVMe, Win 11
Phone: SG S25 Ultra 512GB Black w/ Buds Pro, Android 15
Eddward
Junior

Odeslat příspěvekod jan.machalik 9. 2. 2025 11:13

Je nějaké řešení na ty nefunkční platby? Platit můžu jen když mám otevřenou peněženku Google..
jan.machalik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Valdapa76 9. 2. 2025 11:17

"peta809"
Děkuji, HomeUp funguje.
Valdapa76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Míra-S21U 9. 2. 2025 11:28

jan.machalik píše:Je nějaké řešení na ty nefunkční platby? Platit můžu jen když mám otevřenou peněženku Google..


Odebral jsem kartu z peněženky, restartoval tel., nahrál kartu znova u první platby jsem musel potvrdit v peněžence a následně další platby bez problémů, přiložím cink a zaplaceno...

Kryt mám Pitaka s MagSafe a neřeším kde či kterou části přikládám tel. při placení k terminálu, zpravidla horní části a platba bez problémů projde...
Míra-S21U
Junior

Odeslat příspěvekod peta809 9. 2. 2025 11:33

Můj první dojem z Ultry v barvě Titanium Black asi nikoho nepřekvapí. Je to opravdu krásný telefon, líbí se mi odlišná barva rámu od těla. Ale všechen tenhle pocit končí ve chvíli, kdy ten telefon dá člověk do pouzdra. A už je téměř jedno jakého. Ten paf dojem je prostě pryč.
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Libb 9. 2. 2025 11:35

andrejo777 píše:To Libb

Co to teda znamena?

"Co je zajímavé, přestože v EXIFU hlásí stejné informace jako předchůdce, co se ohniska týče, ve skutečnosti mají fotografie trochu jinou perspektivu."
Je teda siro na s25U sirsie alebo uzsie ako na s24U?


Jsou tam fotky... U S25 je to prostě jiné, těžko se to popisuje, trochu jakoby to šlo rybího oka, ale jen trochu. Přitom navenek se ten objektiv tváří jakoby měl stejné parametry.

-- 9. 2. 2025 11:54 --

jan.machalik píše:Je nějaké řešení na ty nefunkční platby? Platit můžu jen když mám otevřenou peněženku Google..


Mně pomohlo jít do nastavení NFC plateb, povypínat všechny ostatní apliakc,e které se tam motaly, přepnout jako výchozí na chvíli Samsung Wallet a hned zpátky Google Peněženku a už to funguje.

Teď ještě jak dosáhnout toho, aby to při platbě vibrovalo jako dřív a ne jen krátkce.
Libb
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rajs 9. 2. 2025 12:36

Vyzkouším díky to mne nenapadlo.
rajs
Junior

Odeslat příspěvekod jan.machalik 9. 2. 2025 12:42

Jo, asi to bylo tím, že nebyla zvolena výchozí aplikace pro platby..
jan.machalik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anik 9. 2. 2025 12:53

Zrovna jsem chtěla napsat.. při placení mi nevibruje vůbec, u S23 krátce vibrovalo. Nikde jsem vibraci v nastavení nenašla. Vám při placení tel. vibruje ?
Anik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvy 9. 2. 2025 13:07

Libb píše:
andrejo777 píše:To Libb

Co to teda znamena?

"Co je zajímavé, přestože v EXIFU hlásí stejné informace jako předchůdce, co se ohniska týče, ve skutečnosti mají fotografie trochu jinou perspektivu."
Je teda siro na s25U sirsie alebo uzsie ako na s24U?


Jsou tam fotky... U S25 je to prostě jiné, těžko se to popisuje, trochu jakoby to šlo rybího oka, ale jen trochu. Přitom navenek se ten objektiv tváří jakoby měl stejné parametry.

Navenek se tak tváří, ale je tam drobný rozdíl ve velikosti senzoru a tedy i v přepočteném ohnisku na 35mm.

1000017830.jpg
S24 Ultra

1000014173.jpg
S25 Ultra
Naposledy upravil dejvy dne 9. 2. 2025 13:49, celkově upraveno 1
dejvy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod poletucha 9. 2. 2025 13:26

Lukasou píše:
poletucha píše:Prosím poradí někdo s poštou outlook. Email dorazí třeba v 8h ráno a oznámení pípne ve 14, potřebuji, aby oznámení píplo hned. Jak to nastavuji jednou za uherský rok, tak mám okno a nemůžu najít. Vyměnila jsem s23+ za s25 ultra (musím říct, že jsem fakt spoko) Díky moc za případnou reakci k vyřešení


Ahoj, v prvé řadě, nemáš třeba zapnutý úsporný režim? Pokud ne, zkus vymazat cache Outlooku a ideálně udělej i reset účtu - v Outlooku otevři postranní panel, přejdi do nastavení, pod „Obecné“ rozklikni „Účet“ a úplně nahoře otevři ten, kterého se týká tvůj problém, pak skoro vespod zmáčkni na „resetovat účet“. Mělo by to pomoct, pokud ne, dej vědět.


Ahoj, nepohnula jsem se ani o trošku. Lehce jsem doufala, že až obnovím továrko na S23+ a tím odeberu vše i ohledně outlook, tak se to chytne a ani náhodou. Reset účtu mám trošku problém udělat, protože to mám na pracovní ploše a netuším jestli se pak do toho dostanu svépomocí bez zásahu IT lidí. Mmch, u S23+ jsem měla outlook klasicky na své soukromé ploše propojený se služebním mailem a chodil okamžitě, v pracovní ploše je taky outlook a totožný mail chodil s 15 min zpožděním. (proč 2x stejný email, protože ten na soukromé ploše se měl automaticky bloknout po zavedení pracovní plochy,ale nebloknul a díky tomu, že email chodil ihned, tak jsem ho nechala stále funkční) každopádně teď to chodí se zpožděním několika hodin, což je na..... Díky moc za snahu a kdyby tě napadlo něco dalšího bude moc ráda.
poletucha
Junior

Odeslat příspěvekod veptus 9. 2. 2025 13:37

A ten Outlook máš asi uzamčen - aplikace běh na pozadí.
Tak na test vyzkoušej jiného klienta.
Třeba e-mail od SAMSUNGu.
Jinak jen tak pro pobavení jak se rozdílně chovala S23U vs 24U.
Měl jsem vypnutou automatickou synchronizaci e-mailu.
A když jsem dal režim spánek (vypnuté synchronizace všeho, vyp. poloha, BT atd. atd.) a ráno režim vypnul tak:
Na S23U to automaticky sesynchronizovalo e-mail.
Na S24U ne - což je správně, protože si nechci hned po ránu "kazit den" :D
veptus
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků