Zdravím, plánuju reklamovat moji 5530 a chci se zeptat jaké máte zkušenosti s reklamací a jestli uvedené vady projdou, nejvíc bych byl spokojený se 4 uznanýma vadama a vrácením peněz. Samozřejmě to záleží na servisu a jejich přístupu, ale i tak se ptám

1) Telefon se občas restartuje, jako snad u každého kusu
2) Tlačítko XpressMusic semtam nefunguje
3) Padá pořád internetový prohlížeč
4) Asi 5 vadných pixelů
5) Někdy nejde přijmout hovor, vypadá to jakoby byl telefon nějak zaneprázdněný a sekl se...to samé u budíku nebo prozvánění, při prozvánění zase nejde hovor ukončit
6) Upadla mně krytka MicroUSB (jenom ten černý plast, bílá gumička zůstala)
Budu to asi reklamovat po jedné SW chybě, protože kdybych to reklamoval najednou, tak mně řeknou, že to je všechno vada FW a přehráním to pořeší. Tu krytku si myslím neuznají, je to způsobené používáním, ikdyž jsem tu krytku oddělal asi 10x a nijak drasticky jsem ji netahal, ale budiž.
Siemens MT50-->Siemens M65-->SE K750i-->SE C702-->Nokia 5530XM-->Nokia 1662-->Wave (Bada 2.0 - S8500MBUKI1)-->Galaxy S II (2.3.6. - i9100XWLA4 (DBT))
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story - Barney Stinson