Stránka 1 z 2
Nokia N73 - jde reklamovat vadný pixel na displeji?

Napsal:
27. 12. 2006 15:02
od P_A_V_E_L_L
Ahoj, mám N73. A když mám otevřenýho něco, co je černé, tak tam neustále svítí jeden bod na displeji. Sice je to prkotina, ale mě to při hraní her dost ruší. Dá se to reklamovat a nebo ne?
//jannnn - upraven nadpis

Napsal:
27. 12. 2006 15:15
od M.
Podivej se do navodu, vetsinou se pise, kolik bodu muze byt vadnych, aby to bylo uznano. Jinak se obrat na Nokia linku, od toho tu jsou.

Napsal:
27. 12. 2006 17:32
od P_A_V_E_L_L
Ale já to v manuálu nikde nenašel..


Napsal:
27. 12. 2006 18:34
od M.
Ozvi se Nokii a zeptej se.

Napsal:
27. 12. 2006 18:42
od Topa
Pokud není v návodu nebo jinde vyhrazena možnost výskytu vadných pixelů, tak reklamace vyloučena není. Podle mne jde o rozpor s kupní smlouvou ( pokud je tam vada už od prodeje ), protože kupující čeká bezvadně fungující diplej.

Napsal:
27. 12. 2006 19:46
od W900i
já mít na displeji vadný pixel,tak telefon hážu okamžitě do servisu


Napsal:
27. 12. 2006 19:53
od jannnn
To je sice pěkné, ale oni by ti ho hned hodili nazpátek.
Achjo, W900i, zkus se nejdříve zamyslet, než vždycky něco napíšeš. A pokud se pohybuješ v jiné sekci než SE, tak dvojnásob.

Napsal:
27. 12. 2006 20:30
od Kryštof Korb
já s reklamacemi mám zkušenost dobrou, takže podle mě ti to uznají. Případně zavolat do servisu a zjistit si to přímo tam. Mě všechny reklamace, které jsem podal uznali.


Napsal:
27. 12. 2006 20:35
od jannnn
Je reklamace a reklamace. Já kvůli tomuto psal dokonce do Nokie..pokusím se ještě někde vyhrabat co mně odepsali. Ale bylo to něco ve smyslu, že záleží na posouzení technika. Takže takové decentní vyjádření že mam smůlu. Když i u LCD monitorů platí tolerance 3 bodů, tak pochybuji že u takto malého displeje by bylo někde (v zákoně, kupních podmínkách,...) uveden menší počet. A to, co tu dal M., tomu jasně naznačuje.
Edit: Tady to je:
Dobry den,
na problematiku vadnych pixelu u modernich LCD pristroju Nokia existuji
velmi podrobne postupy a servisni bulletiny, ktere urcuji, zda se jedna o
vadu a nebo o vlastnost u daneho typu pristroje.
To, zda je tedy mozne tuto opravu provest na zaruku, zalezi na posouzeni
servisniho technika, ktery bude postupovat prave podle vyse zminenych
servisnich bulletinu.

Napsal:
27. 12. 2006 20:37
od W900i
jannnn píše:To je sice pěkné, ale oni by ti ho hned hodili nazpátek.
Achjo, W900i, zkus se nejdříve zamyslet, než vždycky něco napíšeš. A pokud se pohybuješ v jiné sekci než SE, tak dvojnásob.t/quote]
hele vole když už si člověk koupí tel a maká na něj jak o život,tak fakt nevím proč bych měl mít na displeji vadný pixel
když tobě někdo postaví barák a spadne ti část stěny tak to take půjdeš reklamovat!!!

Napsal:
27. 12. 2006 20:40
od jannnn
Za a) nejsem žádný vůl. Za b) je toto normální vlastnost LCD, která ani v nejmenším neovlivní schopnosti telefonu. Proto se třeba u LCD monitorů tolerují 3 vadné body. Teprve při více ti uznají reklamaci.
Když ti spadne stěna domu, půjdeš to reklamovat. Když se ti budou sami zavírat dveře, můžeš to taky zkusit reklamovat, ale nikdo to nepříjme.
Pokud máš ještě něco, obrať se na mě přes SZ. To sem nepatří.

Napsal:
27. 12. 2006 20:53
od Radek E.
Příspěvky promazány. Hádat se tady nikdo nebude.
Další OT příspěvky, speciálně potom posty uživatele W900i, kterému nejde o informační hodnotu a podstatu diskuze, ale pouze o hulvátství a jak se do druhých nejlépe navést nebo vyvolat flame, budu mazat.
//jannnn - W900i, doporučuji si přečíst SZ, kterou jsem ti poslal a neprasit tuto diskuzi. Máš tam vysvětlení i odvolání na normu, podle které se to řídí.

Napsal:
27. 12. 2006 21:10
od Topa
2 Jannn: kde jste přišel na to, že se někde toleruje u LCD 3 vadné body apod., a že teprve při více bodech to je na reklamaci? Jak jsem psal výše, pokud si prodejce nevymíní někde ve smlouvě, že LCD může mít tři vadné body, tak pořád platí občanský zákoník a vadný bod je prostě vada. Vyrobit bezvadný displej je podle mne možné, nemůže se tedy jednat v případě vadných bodů o vlastnost zboží. Výrobci dost hřeší na to, že lidé se o svá práva moc nestarají a raději se smíří s drobnou vadou. Když jsem tak přemýšlel, tak uvedení výhrady počtu vadných bodů do návodu nebo jinde mimo smlouvu by taky podle mne nemuselo nutně stačit.
2 Pavell: bojuj


Napsal:
27. 12. 2006 21:12
od jannnn
Tak ať už tu je klid. Poslední OT reakce, jinak by to tu bylo do nekonečna.Přečti si normu ISO 13406-2, tam to máš. Mluvím o dnes nejrozšířenější Třídě II.
A tímto prosím diskuzi pouze k tématu a ne o ničem jiném, ta bude bez milosti mazána.

Napsal:
27. 12. 2006 21:20
od Zelych
Taky souhlasim, s nazorem, ze vadny pixel neni vlastonost ale vada! (ono uz z toho nazvu to vyplyva, ze je je vadny - vada, nikoli vlastnost)
Uz drive jsem tu resil stejny problem na Nokii 6230 kde mi na bilem pozadi svitil jeden bod cervene. A protoze jsem mel telefon v zaruce, tak jsem napsal mail do autorizovaneho servisu Nokia a tam mi odpovedeli, ze na uznani reklamace musi byt vadne pixely alespoň 3.
Bohuzel, je to blbý, ale je to tak!
(ja kdyz vyrobim zmetek, tak za to taky nesu zodpovednost, tak nechapu proc ne vyrobci displejů?!)