K800i - problém s vybíjaním batérie

O mobilních telefonech značek Sony i Sony Ericsson

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod luk000 12. 2. 2009 22:51

tak to neviem no na ten znalecky posudok to nebudem davat a tiez to nieco stoji a vies mi prosim ta zistit ci by sa dal ten vysielac opravit alebo niekde zohnat a kolko by stal? A ci by sa dal vobec vymenit alebo to bude chyba niekde inde :-( dopredu dakujem za odpoved :-)
luk000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jacktalking 13. 2. 2009 12:57

luk000: znovu opakuji že vysílač se NEDÁ sehnat. Může ho prodat jen AUTORIZOVANÝ servis a to tak, že ti ho tam dá. Takže zaplatíš i za práci. Samotný se sehnat nedá a servis si dá pozor aby ti ho neprodal, protože z toho by mohl být průšvih.
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod ARS 13. 2. 2009 15:21

A aj tak by si ho nedokazal vymenit.

Ano, viem, ze SE nic neopravuje, ale oni predsa za nejakych podmienok vyberaju servis a aj ho kontroluju /teda snad to robia/.
Takze kvalita servisu je u mna tak ci tak spata so znackou. Oni su zodpovedny za to, aky servisi si vyberu a ako ho budu kontrolovat.
A mal som v rukach uz niekolko neuznanych reklamacii, ktorym nic nebolo z toho co tam servis napisal. A ano mam aj fotku priamo od servisu na ktorej som uplne zbytocne hladal oxidaciu, rovnako ako aj v telefone samotnom.

Obrázek
Opravár mobilných telefónov už od roku 2000.
ARS
Servisák
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 16. 2. 2009 20:39

ars: Pokud je u tebe kvalita servisu spjatá se značkou, pak opravdu nedoporučuji cokoliv kupovat. Jelikož všude se najdou servisní technici a mnohdy se u zamítnuté záruky vše hází na techniky (tj. všichni technici jsou tudíž svině dle této logiky).

Přikládám jednu K800. Bez té čáry a mobilu jako vodítka, všiml by si někdo že deska je ohnutá? ;)
Ještě doplním že zákazník si samozřejmě nebyl ničeho vědom, takže se to stalo buď samo a nebo technik nechtěl mít proplacenou práci a tak to jen tak rozebral a ohnul ;)
Obrázek

Znovu opakuji že pokud se zamítne oprava, technik z toho nic nemá. Dá se argumentovat tím že tím se donutí zákazník koupit něco nového a dražšího. Jenže z toho servisák právě nic nemá. V zájmu servisního technika to je opravit aby mu byla proplacená práce.

Jinak k tvé fotce - předpokládám že ten bordel tam je od tebe (případně toho kdo to fotil), protože se mi nezdá že by to tam bylo samo od výroby
Mimochodem, např. GSMobile měl možnost sledování zakázky a po zadání IMEI tam byly i fotky přístroje ;)
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod ARS 17. 2. 2009 13:43

Ta fotka je priamo poslana servisom, to co je v kruzku ma byt oxidacia.
Opravár mobilných telefónov už od roku 2000.
ARS
Servisák
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 17. 2. 2009 13:52

tak tím líp. Fotka není tak dobrá ale všimni si že u toho kontaktu v kroužku je navíc něco, co není u ostatních. Nevím jak to je s barvama, ale na obrázku to je jako černé fleky. Každopádně ale technik musel vědět co nafotil. Těžko si vymyslí závadu, pak neexistující závadu vyfotí a dá k dispozici. To je hloupost..
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod luk000 17. 2. 2009 20:48

podla mna to nebude ten vysielac prepol som mobil do Flight modu a stale sa bateria rovnako vybija a flight mode je bez akehokolvek signalu, skusal som zapnut 3G siet a tak isto nic jednoducho dobry mobil na zahodnenie
luk000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod luk000 18. 2. 2009 11:52

Na tom obrazku je ta doska viditelne ohnuta, a ta moja je uplne rovna vybrali sme ju komplet von.
luk000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ARS 18. 2. 2009 14:19

potom ostava dalsia metoda, zapnut mobil v rozobratom stave a skusit, ci sa nahodou niekde nieco neprehrieva.
Opravár mobilných telefónov už od roku 2000.
ARS
Servisák
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 18. 2. 2009 15:01

luk000: ano, na tom obrázku je viditelně ohnutá díky té čáře. A jak jsem psal, zákazník si samozřejmě ničeho nebyl vědom (ačkoliv už při přijmu který podepsal bylo "prohnutá konstrukce"). Chápeš co tím myslím a nebo to mám rozepsat po bodech?
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod luk000 18. 2. 2009 16:17

no rozobrat to skusim ale vraj na doske sa nedaju menit dieli, a ta doska je viditelne ohnuta aj bez tej ciary :-) no asi sa to neda vyriest celkom zaujimavy problem vytiahnem asi stary dobry t630 :-)
luk000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 5. 5. 2009 10:11

luk000: na baterii je v ČR ze zákona záruka 6měsíců.


Prosím neuváděj zde bludy, na baterii je záruka 24 měsíců.
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 5. 5. 2009 10:27

(CZ)Mirek: na baterii jako takovou je záruka opravdu 24 měsíců. Ale na KAPACITU baterie je ze zákona 6 měsíců. Znamená to že pokud ti v rámci těch 6 měsíců klesne kapacita pod určitou stanovenou hranici (nepamatuji si to, ale tuším že to je snad 80%), vymění se baterie. Pokud by ti ale klesla třeba za 8 měsíců pod tuto kapacitu, nebere se to jako závada.
24 měsíců je třeba na to, že baterie ti přestane 15 měsíc fungovat a tak se vymění. Ale neplatí to že třeba 23 měsíc bude mít kapacitu 1%.
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 5. 5. 2009 12:42

ano tak s tím souhlasím, že se nevztahuje na běžné opotřebení.
To co je běžné opotřebení stanoví judikatura, jak píšeš.
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků