ars: Pokud je u tebe kvalita servisu spjatá se značkou, pak opravdu nedoporučuji cokoliv kupovat. Jelikož všude se najdou servisní technici a mnohdy se u zamítnuté záruky vše hází na techniky (tj. všichni technici jsou tudíž svině dle této logiky).
Přikládám jednu K800. Bez té čáry a mobilu jako vodítka, všiml by si někdo že deska je ohnutá?

Ještě doplním že zákazník si samozřejmě nebyl ničeho vědom, takže se to stalo buď samo a nebo technik nechtěl mít proplacenou práci a tak to jen tak rozebral a ohnul


Znovu opakuji že pokud se zamítne oprava, technik z toho nic nemá. Dá se argumentovat tím že tím se donutí zákazník koupit něco nového a dražšího. Jenže z toho servisák právě nic nemá. V zájmu servisního technika to je opravit aby mu byla proplacená práce.
Jinak k tvé fotce - předpokládám že ten bordel tam je od tebe (případně toho kdo to fotil), protože se mi nezdá že by to tam bylo samo od výroby
Mimochodem, např. GSMobile měl možnost sledování zakázky a po zadání IMEI tam byly i fotky přístroje
