Prach pod displayem

O mobilních telefonech značek Sony i Sony Ericsson

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod jacktalking 4. 5. 2009 21:14

Majkl vP.: pokud vyloučíš přístup k "hejblatům", čipům a podobně, předejdeš i problémům při reklamaci. Pokud se to dá otevřít, snadněji se v tom lze vrtat, tím spíš se do toho napráší,... Řešil bych to jako iPhone - otevřít jen v servisu (SIM a paměťovka přes dvířka).
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod obluda zelená 5. 5. 2009 07:24

jacktalking: v kapse bývá prach nebo tam někdy můžou být takové nějaké drobné smítka z látky.
Motorola T180-> Nokia 3410-> SE Z600-> Nokia 3410-> SE K750i-> SE K790i-> Nokia N8-00 -> Xperia SP -> Nokia 6

Nějak nemám čas.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 5. 5. 2009 07:56

obluda zelená: máš taky prach v mobilu? Drobná smítka mohou být, ale pak to musí mít všichni ;)
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod Deleted user 5. 5. 2009 08:07

jacktalking píše:Majkl vP.: pokud vyloučíš přístup k "hejblatům", čipům a podobně, předejdeš i problémům při reklamaci. Pokud se to dá otevřít, snadněji se v tom lze vrtat, tím spíš se do toho napráší,... Řešil bych to jako iPhone - otevřít jen v servisu (SIM a paměťovka přes dvířka).

Já mám s tímhle systémem výměnných krytů několikaletou zkušenost u Nokie, vím jak to funguje. Sundáním toho krytu ses k žádným čipům a hejblatům nedostal. Kdyby s tím byly takové problémy, nepoužívalo by se to už cca 11 let. Bývalo to ale typické pro mainstreamové modely, odkud to vymizelo, protože se pro okrytování začly používat kovy.

Pokud by to mělo být řešené jako iPhone, tak jen za podmínky, že se pod to nedostane nános prachu jako u K750, které nebylo po roce užívání na sluníčku vidět na displej a narozdíl od Nokií jsem si ji prostě nemohl rozebrat a vyčistit (on to za mě nakonec udělal někdo jiný, protože jinak by ten telefon prostě nešlo používat).

Teď tu mám D750 a je to ten samý případ - před displejem leží už tolik prachu, že nemůžu mít ani nastavené světlé schéma, protože je na něm všechen ten binčus vidět. A vedle ní o mnoho let starší rozebíratelné Nokie mají pod krytem čisto. Jen dávám přenost tomu, co je pro mě jako běžného uživatele pohodlnější, to je snad logické.
Deleted user

Odeslat příspěvekod obluda zelená 5. 5. 2009 08:25

jacktalking: Já mám naštěstí pod displejem jen jedno smítko.

Jeden kámoš má 6300 a má pod displejem taky dost prachu.
Motorola T180-> Nokia 3410-> SE Z600-> Nokia 3410-> SE K750i-> SE K790i-> Nokia N8-00 -> Xperia SP -> Nokia 6

Nějak nemám čas.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 5. 5. 2009 08:34

Majkl vP.: pro tebe jako uživatele to je jistě pohodlnější si to vyčistit. Ale ne rozebírat. Od rozebírání a hrabání v tom je servis a záruka. Škoda že nevíš co bylo s výměn. kryty v servisech.. Ve chvíli kdy to je prostě rozebiratelné, ihned se na to servis dívá jinak. Asi ti to nevysvětlím že nemusí být vyloženě být vidět čip, ale bývalo to jak to bývalo.
Při běžném používání a nošení v kapse se tam prostě nic nedostane. A pokud ano, tak většina to buď nosí v nějakém igelitovém pytlíku a nebo to má také zašpiněné. Nedovedu si to totiž jinak vysvětlit z mého pohledu uživatele více přístrojů
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod Deleted user 5. 5. 2009 09:05

Takže se mi běžným užíváním dostane pod displej prach (což se prostě dostane, nemá cenu si nalhávat opak) a ten telefon bude nedobytná pevnost, aby se do něj dostal jen servis. Jenže ten servis mi to, jak píšeš, jako záruční opravu nevezme. A to má být lepší, než to, že se na to servis "bude dívat jinak", když to třeba náhodou budu muset reklamovat? :-)

Servis je pochopitelně obezřetný, to vidím i tady na fóru, jak se na něj snaží někteří vyzrát záměrným poškozováním, aby dostali zpátky peníze apod. Nicméně ty kryty jsou čistě mechanická záležitost (kus plastu na těle přístroje), tam jiné než mechanické poškození stejně nepřipadá do úvahy.
Deleted user

Odeslat příspěvekod jacktalking 5. 5. 2009 09:19

Majkl vP.: ano, nevezme jako zár. opravu prach pod krytem. Leda že by se to stávalo všem a bylo tudíž brané jako záruční oprava/zmetek. Aby prach pod krytem byl běžný, musí se to stávat všem nebo na celé sérii. Prach se tam prostě může dostat, ale ne při běžném používání ;) A nebo to většina nepoužívá běžně, ale jak jsem řekl, nosí v pytlíku
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 5. 5. 2009 10:06

Je to poškození vinou konstrukce bránící řádnému užívání přístroje, záruka by se na to vztahovat měla.
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deleted user 5. 5. 2009 10:16

Pak ale přece nemůže být divu, že mám radši telefon s výměnným krytem. Protože pokud by se prach pod sklíčko displeje při běžném používání dostat neměl, přesto se tam dostává a servis se na mě vykašle, tak pardon, ale nemám víc zájem.
Deleted user

Odeslat příspěvekod jacktalking 5. 5. 2009 10:19

(CZ)Mirek: tady se ale nejedná o poškození. Přečti si první příspěvek ;) Zákon si nemůžeš vykládat po svém
Majkl vP.: nevykašle, přijme jako pozáruční opravu. Běžné používání je to co dělá většina. A znovu opakuji, pokud se tam většině prach dostává při běžném používání, pak máš bez výjimky pravdu. Ale jinak je rozdíl mezi tvým chápáním běžného používání, mým a ostatních ;)
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod Deleted user 5. 5. 2009 10:37

Aha, a když to bude tak půl napůl zhruba, která vyšší moc rozhodne, kdo má pravdu?
Deleted user

Odeslat příspěvekod jacktalking 5. 5. 2009 10:40

Majkl vP.: nejde o půl na půl, ale o rozdíl mezi počtem koupených a reklamovaných. Pokud se koupí 1000 přístrojů a 10 z nich bude mít určitou vadu, je to prostě tak. Pokud jich ale bude mít 100 a nebo víc, pak to je zmetek. Stejně to je jako u oněch tlačítek W580/S500
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod Deleted user 5. 5. 2009 10:45

Stejně mě to nijak nepřesvědčilo o tom, že bych tam ty výměnné kryty měl radši. Je to obštrukce navíc, a i kdyby to byl problém toho telefonu (což v mém případě asi zrovna byl), lítat kvůli tomu do servisu, co by člověk mohl vyřešit doma v klidu, taky není zrovna uchvacující představa. A že budu mít zrovna smůlu v tom, že mi to nebude uznáno, protože dalším 50 lidem se dovnitř nenaprášilo (ač můžu mít jen smůlu na vadný kousek)... prostě na tom nevidím ani jediné pozitivum. A ve vakuu bohužel nežijeme.
Deleted user

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků