Sony Ericsson K800i: co chcete vědět?

O mobilních telefonech značek Sony i Sony Ericsson

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod obluda zelená 30. 7. 2008 08:06

U O2 jsou neochotní. U nás doma jsme reklamovali modem, protože nám poslali špatný a trvalo to měsíc než jsme se jim doprosili ( museli jsme jim pořád volat).
Můj strýc říkal také, že jsou fakt neochotní( musel přejít k O2). Jestli říkal něco konkrétního si už nepamatuji.

Na tvém místě bych jim to opráskal o hlavu dávno. U O2 jen nabízí služby,aby zákazníci platili,ale když po nich něco chce..
Motorola T180-> Nokia 3410-> SE Z600-> Nokia 3410-> SE K750i-> SE K790i-> Nokia N8-00 -> Xperia SP -> Nokia 6

Nějak nemám čas.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 30. 7. 2008 08:33

No tak fakt se na ně chystám. Zákon padajícího ho*na. Asi nejsou placeni od odvedené práce, ale za čas strávený v práci.. No jedna věc dneska a bude to v televizi :D
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod nitram47 30. 7. 2008 19:57

Jack: daj to do tv. Pekne ich nabonzuj. Ked su lenivy sediac na firemnych stolickach, nech idu zametat ulice. Taki ludia tam nemaju co robit!
hard to the core

⇛Nie je umenie smiať sa keď sa ti chce plakať, ale vypiť keď sa ti chce grcať.
nitram47
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 30. 7. 2008 22:12

nitram47: ne, myslel jsem to tak, že jestli mě dneska někdo od nich naštve, vlítnu tam a utluču ho. Ale samozřejmě v civilu :D Pak bych byl v televizi :) Ale naštěstí dneska nic nebylo, tak pohoda. Ono to ale přijde. Nejlépe o víkendu
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod TA 31. 7. 2008 10:44

chýbajúca možnosť v mobile, ktorú ale spomína manuál, je určite na reklamáciu. Takže mať neostriaci foťák, tak šup do servisu :)
Live long and prosper!

Zachráňme košické trolejbusy!
TA
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 31. 7. 2008 10:58

TA: pokud to není sděleno při koupi jako vlastnost a v návodu je nejenom o ostření ale na telefonu je pro to přímo tlačítko a další pro nastavení makra, v ČR se to bere jako rozpor s kupní smlouvou, viz 40/1964sb obč. zákoník paragraf 616
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod TA 31. 7. 2008 11:27

veď práve, takže samozrejme zákazník je v práve, ak to bude vyžadovať
Live long and prosper!

Zachráňme košické trolejbusy!
TA
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mimi14 31. 7. 2008 13:09

no to je teda huste, jednoznacne reklamacka, niekedy sa ale treba poriadne rozculit, vynadat im do ... a potom to zrazu ide, parkrat som to postrehol a aj otec to tak riesi a ono to zazracne funguje :)
BMW 520i M50 150k. <<-- bohužiaľ ex. Vydržalo 1 deň.
Pamätajte si. Nikdy nepožičiavajte 150k RWD chalanovi čo má 70k FWD.
mimi14
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TA 31. 7. 2008 20:03

jasne, pokiaľ na nich netlačíš, tak sa nemajú čoho báť. Treba ísť stále vyššie ( za riaditeľom ), ak dotynčý pracovník nedokáže vyriešiť situáciu. Ale v tejto téme je to OT.
Live long and prosper!

Zachráňme košické trolejbusy!
TA
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nitram47 31. 7. 2008 20:40

Jack: alebo odkaz ludom, co za tebou chodia, nech sa na nich stazuju u operatora. Alebo tam ty zavolaj, nech si narobia poriadok.
TA: ce je to OT?
hard to the core

⇛Nie je umenie smiať sa keď sa ti chce plakať, ale vypiť keď sa ti chce grcať.
nitram47
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jacktalking 31. 7. 2008 20:53

nitram47: OT = Off topic = mimo téma
Lidé nemají moc chuť cokoliv řešit, protože je to a) stojí čas a b) myslí že jeden člověk nic nezmůže. A tak se na to radši vykašlou
jacktalking
SEkáč

Odeslat příspěvekod nitram47 31. 7. 2008 21:20

Ja mam ako pausalny zakaznik zadara volania operatorovi a vsetky otazky riesim touto cestou. Pretoze nie len v mojom meste su predajcovia vymlety, na otazku koktaju alebo aktivuju nieco uplne ine, alebo k aktivacii nepovedia vsetko, co neskor vedie k vysokemu uctu - skusenosti znamych. Preto nechapem ludi, ktori pokial nemaju zadara moznost volat, ale maju niekoho znameho, preco nevolaju operatorovi. Potom by ludia z vedenia uz zacali hladat pricinu, preco maju stale pretazene linky.
Edit: k tomu casu: myslim si ze stratia viacej casu cestou do predajne+rozhovorom, ako iba cisto rozhovorom z gaucu svojej obyvacky.
hard to the core

⇛Nie je umenie smiať sa keď sa ti chce plakať, ale vypiť keď sa ti chce grcať.
nitram47
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod obluda zelená 25. 4. 2012 14:25

Dneska jsem vytáhl svůj starý K790i, že ho nabiji a vidím nafouklou baterku. To ne teda překvapilo. Telefon byl celou dobu tě skříni při pokojové teplotě a byl celou dobu OK, by do teď.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nitram47 25. 4. 2012 17:10

Baterku si mal v telefone? Ja ak telefon dlhsie nepouzivam, naplno nabijem baterku a vyberiem. Kazdych 3-6 mesiacov dam nabit a zas von. Nafuknutu som este nemal, aj z k700i je este v poriadku.
hard to the core

⇛Nie je umenie smiať sa keď sa ti chce plakať, ale vypiť keď sa ti chce grcať.
nitram47
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod obluda zelená 25. 4. 2012 18:25

Ano, v telefoně.
A taky jsem se s tím osobně ještě nesetkal, baterka z K750i, které nefunguje displej, je OK.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků