Tesco Mobile v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod hauzz 22. 10. 2019 16:01

Na pořízení nové sim Klik1. Viděl jsem v HM Letňany pouze u stánku Tescomobile. A při objednání online je taky za 249. Je tam kupón na 50% slevu na jakýkoliv balíček tak teoreticky 2 měsíce za půlku tj. 249.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod stani 30. 10. 2019 20:53

Dotaz: slečna v Samoobsluze mi to nedovedla říci.
Když si aktivuji Internet na den (19Kč/50MB/24h), budu muset platit každý den 19Kč, anebo pouze když se připojím k netu (např. když se připojím třeba pouze v úterý a ve čtvrtek - pak zaplatím za ten týden jen 38Kč)?

Potřebuji se totiž připojit k netu jen občas, když jsem na cestě, pouze stáhnout maily.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod madmaxkimi 30. 10. 2019 21:27

"stani",,,internet na den je aktívní pořád,,,připojíš se,,,strhnou ti 19,- a do půlnoci ho můžeš používat,,,akurát nezapomeň vypnout data před půlnocí,,,jinak s největší pravděpodobností ti strhnou dalších 19,-,,,takže internet na den je jen na den a platíš jen když ho využíváš,,,jinak neplatíš nic...
madmaxkimi
Junior

Odeslat příspěvekod milbust 31. 10. 2019 04:32

No mělo by to tak být, ale... Mě klidně strhli několikrát 19 Kč i když jsem měl data vypnutá. Když jsem reklamoval, začali mi vysvětlovat, že některé aplikace si můžou šáhnout na data i když jsou na mobilu vypnutá. Oponoval jsem, že na data stejně používám jinou SIM, ale oni že vidí že jsem stáhl 3 kb. Nakonec mi poradili, že mám data vypnout v samoobsluze. Měl jsem je zaplá pro jistotu, kdyby nastal nějaký problém a druhá SIM nefachčila. Ale vykašlal jsem se na to a vypl data v samoobsluze. Od tý doby opravdu klid.
milbust
Junior

Odeslat příspěvekod Derryk 31. 10. 2019 08:36

Mám ten samý případ. TescoMobile na volání a 2.sim T-Mobile na data. I tak se se občas aktivuje internet na den. Údajně je to kvůli tomu, že se telefon připojuje kvůli synchronizaci času. Je potřeba změnit APN, aby se na TescoMobile nepřipojoval.


Chci odejít od TescoMobile. Kdo se má v tom ceníku furt orientovat a zjišťovat na co je dvojnásobný kredit a na co už ne. Je na 15min volání 15 SMS měsíčně něco lepšího než Emtéčko?
Derryk
Junior

Odeslat příspěvekod stani 31. 10. 2019 09:20

Takže jsem to vyřešil jinak, sehnal jsem si aktivační/deaktivační SMS kody.
V Samoobsluze mám internet vypnutý, a když budu potřebovat, tak si ho aktivuji přímo z mobilu:

Aktivace: INTERNET24 A
Deaktivace: INTERNET24 D

na číslo: 999346
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jege 31. 10. 2019 09:57

Jo, to jsem taky před pár dny řešil - mobil v dosahu WiFi, data vypnutá, nic jsem s mobilem nedělal a najednou SMS, že mám aktivní Internet na den. Řešil jsem to přes chat a stejné pohádky, tak jsem nakonec požádal, ať mi prokáží, že se mobil opravdu připojil na internet a stáhl nějaká data, jelikož počítadlo mobilních dat na telefonu ukazuje 0 B. Skončilo to tím, že mi operátor vypnul možnost připojení, jelikož SIM nepoužívám a mám ji jenom jako rezervní a dobil mi 19 Kč na účet.
Apple iPhone 13 Mini 128GB Black|Apple iPad mini Cellular 256GB|Apple Watch Series 8 45 mm Cellular Graphite Steel|Apple AirPods Pro 2 (2022) | Apple MacBook Air 13,3"/M1/ 8GB/256GB/stříbrný.
jege
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hauzz 31. 10. 2019 11:16

Derryk : Kaktus, úvodní bonus kredit 100kč platí rok tak stačí chytit jednu dobíječku a máš to za půlku s tím že máš rok na utrácení bonusu. Emtéčko při této spotřebě taky ok.
Stani: před časem jsem to už psal že v samoobsluze si denní internet vypnout a pak ho zapnout a hned deaktivovat obnovu pomocí SMS jen ty to máš graficky přehlednější. Taky mi sebrali 19 za denní internet prasárna je v tom že pokud je u Tesco aktivní měsíční internet tak nejde denní deaktivovat a po skončení balíčku vesele strhnou 19 Kč za připojení.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod madmaxkimi 4. 11. 2019 23:24

Tak paráda,,,jsem u Tesco-Mobile od samého začátku,,,ale koukám že jejich moderní přístup k zákazníkům,,,mě donutil přemýšlet nad změnou operátora,,,jejich 30,- korunová poukázka na dobití už dlouho u nás nefunguje,,,50,- korunová poukázka na nákup v Tescu se proměnila na slevu při koupi další simky,,,bonusový kredit začíná být čím dál tím víc nevýhodný a cena datových balíčků je přemrštěná a o okrádání zákazníků 19,- kč i při vyplých datech je nehoráznost,,,takže můj odchod je už jen otázkou času,,,přesněji jen dočerpání kreditu,,,takže to u mě bude vypadat na velkou únorovou revoluci,,,samozřejmě sebou vezmu i pár rodinných příslušníků,,,teď jen nevím jestli dát přednost kaktusu nebo sazce ???
madmaxkimi
Junior

Odeslat příspěvekod radim 5. 11. 2019 10:58

No nevím, mrkni na vlákno ke Kaktusu, trochu by mě to odradilo. Šel bych do Sazky, ale spočítej si, kolik by tě to kde stálo, kolik voláš, jestli máš krátké hovory a vyplatí se ti 1+1 u Kaktusu, kolik potřebuješ dat atd. Každopádně odchod od Teska lze jedině doporučit a schválit. :-) Mrknul bych i na emtéčko, když píšeš o rodinných příslušnících, šiklo by se vám asi VPN zdarma.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stani 5. 11. 2019 11:10

Asi takto: u každého operátora je něco, žádný není ideální. Takže někam přecházet - nejprve si to pořádně rozmyslet, informovat se.
Jo, až bude možnost okamžitého přechodu i s tím, že vám z předplacenky převedou i peníze., to bude jiná, to se potom budou v lepších podmínkách předhánět.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
stani
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 5. 11. 2019 12:41

Dělal jsem teď v poslední době 2 přechody a bylo to dycky pár dní, tři čtyři, ani jsem to nepočítal. To mi přijde téměř jako "okamžitě". :-) Mnohem horší je ten kredit, tj. buď ho darovat operátorovi anebo si to načasovat tak, abych přecházel s minimem kreditu. Je to opruz, to jo.
Jinak s tím, že žádný operátor není ideální, se dá v podstatě souhlasit, ale odchodem od Teska si snad nelze pohoršit (pokud nejsem šílenec a nepůjdu na běžnou předplacenku velké trojky, tam to je doslova okrádání za bílého dne).
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Derryk 5. 11. 2019 23:39

Jak dlouho trvá než TescoMobile pošle ČVOP? Dnes jsem o něj požádal a bylo mi řečeno že ho pošlou na mé zařízení. Tak nějak jsem čekal, že dorazí do pěti minut. :D
Derryk
Junior

Odeslat příspěvekod radim 6. 11. 2019 09:50

Já to řešil textovkou, musíš znát PUK: Pošleš CVOP(mezera)PUK na číslo 999346. Ale jak dlouho jsem čekal, to už nevím. V podmínkách je uvedeno do 24 hodin.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod intago 6. 11. 2019 21:37

Já s tím měl problém, neměl jsem PINy atd, tak jsem jim popsal všecky telefony, dobíjení, čerpání atd a poslal na mail a pak mi čvopy poslali najednou na urgenci
intago
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků