od jzak 16. 9. 2009 15:24
Dobrý den,
měl bych dotaz: Před týdnem volali od o2 matce (na kterou byl můj tarif napsán, ale dva týdny předtím byl přepsán na mě), že jako dlouhodobým zákazníkům nám nabízejí na měsíc internet v mobilu zdarma, poté zavolají a zeptají se, zda chceme za 150 Kč měsíčně pokračovat. Máma přijala a mně vzápětí přišly dvě sms. První : Vážený zákazníku, služba O2 Internet v mobilu Vám byla aktivována. Druhá: Věříme že Internet v mobilu zdarma splní vaše očekávání atd atd
Já toho tedy začal využívat, ale dnes přišla faktura a v ní mobilní data:756 Kč. Volal jsem tedy na infolinku, kde mi paní během několika dlouhých přestávek, kdy si musela něco zjištovat,vysvětlila , že to aktivované nevidí a že na tu druhou informační sms jsem měl odpovědět, že přijímám. Poté mi internet v mobilu zdarma skutečně aktivovala.
Skutečně se musí na ty smsky odpovídat a chyba je tedy na naší straně? Je to po více jak pěti letech první problém, co s O2 mám a velmi mě překvapil