MobilMania.cz

Přihlásit se


 Další stránka

Problémy se SIM kartou

Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 00:03 Odeslat příspěvek
Ahoj,
mám problémy se simkartou (možná s mobilem). Nejde mi volat, přitom příjem hovorů je vpohodě, sms můžu posílat i přijímat. MMS taky fungují, jen nemůžu volat. Stalo se to z ničeho nic, nejsem si vědom že bych měnil nějaké nastavení telefonu.

Dočetl jsem se že by to mohlo způsobovat nastavení CLIR, takže jsem ho zkousil nastavit všelijak, bez úspěchu. Telefon jsem i zformátoval.
Simka je od T-Mobile, přesněji řečeno od Pegase, je asi 10 let stará, je na ní twist.
Mobil je HTC Touch, zkoušel jsem i Nokii 6670, tam simka jede vpohodě. Ale v mém novém SE Vivaz opět nejde.
Takže si nejsem jistý jestli je problém v sim nebo v telefonu (telefonech). Zkusil bych u operátora výmenu simkarty, ale nechce se mi platit 480, šlo by to uhrát na "vadu sim bez zavinění zákazníka"?



Naposledy upravil Fíla dne 11. 3. 2010 06:41, celkově upraveno 1

upraven název tématu

Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 00:37 Odeslat příspěvek
U takhle staré simky určite.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 3. 2010 01:27 Odeslat příspěvek
To bude simkou, mamce dělala potíž karta z roku 1997 od Eurotelu v Samsungu Omnia, pořád se jí vypínal. Výměna pomohla.


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 10:04 Odeslat příspěvek
Podle mě to není starou sim, já měl úplně ten samý problém se svým SE C510 cca před rokem. Telefon byl kvůli tomu 2 měsíce v servisu, simkou to nebylo, ta byla měněna několikrát a pořád nešlo z ní volat (telefon vytáčel číslo, ale po přijetí druhou stranou hned sám zavěsil) Nakonec ve Vodafonu zjistili, že to dělá aktivovaná služba "informace o ceně hovoru" Nevím jak se to jmenuje u t-mobile, ale zavolej si na jejich infolinku a požádej o deaktivaci této služby. Nevím jestli u t-mobile pomůže výměna sim, ale u vodafone to nepomohlo, jen zbytečná ztráta času to byla. V servisu SE mi to jako vadu telefonu neuznali, takže jediné řešení byla ta deaktivace služby.


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 10:58 Odeslat příspěvek
díky za rady, simku zkusím vyměnit, za to nic nedám. A kdyby to nechctěli udělat zadarmo, tak aspoň konečně budu mít důvod přejít k VF.
tu službu "informace o ceně hovoru" jsem hledal v "můj t-mobile" ale nenašel jsem, obávám se že nic takového nemají. Ale zkusím jim zavolat, třeba je něco napadne.


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 12:03 Odeslat příspěvek
Je to prostě ta funkce, že když skončíš hovor, tak se ti na displeji objeví cena posledního hovoru (orientační). Kdysi jsem to bral ještě u Oskara jako fajn věc, ale v dnešní době volných minut a různých balíčků už to asi nemá smysl. Nevím jestli je to tento problém i u tvé sim, ale pokud ani po výměně simky závada nezmizí, tak to bude zcela jistě toto.


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 13:58 Odeslat příspěvek
našel jsem si popis té funkce u Vodafone, ale nic srovnatelného u T-mobile nemůžu najít, je možné že to T-mobile vůbec nemá?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 3. 2010 20:59 Odeslat příspěvek
Nesvítí na telefonu náhodou taková malá dvoječka? Některé SIM umožňovaly nastavení "linky 2", která byla ve skutečnosti prázdná, a tak se nedal uskutečnit odchozí hovor


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 21:13 Odeslat příspěvek
nech si vyměnit SIMku, pokud v některém telefonu jede a v jiném ne tak máš zjevně ještě starou 16KB nebo starší simku se kterou můžou mít nějnovější telefony problémy. operátor by to měl vyměnit v takovém případě zdarma.

pokud to budou chtít zpoplatnit tak si nech původní kartu, doma jí dej na 2-4 vteřiny do mikrovlnky a pak nepůjde v žádném telefonu -a to už ti vyměni zdarma všude jako vadu SIMky pokud jim řekneš že to přestalo fungovat samo (ověřeno např. u O2, kde si dříve za SIMky brali při výměně pět stovek, kolik dnes netuším...)


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 21:18 Odeslat příspěvek
2 tam určitě není, taky mě to napadlo, ale nic k tomu není ani v menu

díky za radu, snad to nebude potřeba, T-mobile za to chce 480, a to je docela dost


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 3. 2010 21:20 Odeslat příspěvek
Tak SIM dát na pár sekund do mikrovlnky, pak do prodejny a říct, že nejde z ničehonic... :-)


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 21:32 Odeslat příspěvek
to bych asi šel do jiné prodejny ^^


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 3. 2010 21:36 Odeslat příspěvek
Mikrovlnka to vydrží tu chvíli...


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 21:38 Odeslat příspěvek
havros píše
Tak SIM dát na pár sekund do mikrovlnky, pak do prodejny a říct, že nejde z ničehonic... :-)

jasný, zní to divně,ale co říkáš té úspoře pár stovek co chce operátor ? reálné náklady na kartu jsou jen pář jednotek korun...
je to prostě blbost chtít dneska za výměnu SIM peníze a takhle se to dá obejít (u modrých a růžových, neboť červení za výměnu SIMky neplatí...)


Offline - Junior Profil 
11. 3. 2010 22:29 Odeslat příspěvek
chápu že se brání proti "notorickým ztrácečům simek" ale třeba jedna výměna ročně zdarma by snad nebyl problém
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, #  Další stránka
Stránka 1 z 2 [ Příspěvků: 17 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies