MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka |
Moje O2 (internetová samoobsluha), elektronické výpisy |
---|
marts - Junior |
13. 7. 2021 13:14 |
https://moje.o2.cz mi běží normálně, jsem ale na VDSL, jestli to není problém jenom přes LTE.
|
Poslední příspěvek |
kiltyp - Kolemjdoucí |
13. 7. 2021 14:56 |
Nagant píše Mně taky nejede Moje O2 na PC, už taky asi týden, končí to na přesměrováním na https://pwsc-a-moje.o2.cz/dashboard , kde to nic nezobrazí. Appka Moje O2 na iOS 14.6 funguje normálně. Jsem připojen přes router Huawei B535-232 se sim s Datamánií od O2. Minulý čtvrtek jsem se dotazoval ohledně nefunkčnosti samoobsluhy z PC na O2 a odpověď byla -Dobrý den,velice se vám omlouvám, ale aktuálně řešíme potíže s přihlášením přes webový prohlížeč pro předplacené SIM karty a čekáme na opravu. Pokud máte možnost, přihlašujte se prosím v mobilní aplikaci Moje O2 v telefonu.Předpokládaný termín opravy je příští týden. |
Nagant - Junior |
13. 7. 2021 15:58 |
Díky za info, jak to s tím je.
Snad to do srpna (t.r. ) opraví. -- 13. 7. 2021 16:59 -- |
Nagant - Junior |
16. 7. 2021 17:51 |
Už to funguje!
|
eltrebor - Kolemjdoucí |
15. 10. 2021 15:41 |
Měl jsem předplacenku napojenou na Moje O2 portál. Předplacenku již nemám a chtěl bych profil zrušit, tzn. přihlašování přes e-mail. Žádná nabídka uvnitř jako v nastavení atd. tam takovou možnost nenabízí. Ani na webu, ani v apce. Jak to udělat?
Guru na chatu vůbec nevědí, prý přijít osobně na pobočku. V dnešní době |
m4rk3J - Junior |
15. 10. 2021 17:35 |
Jako já jim ohledně toho volal, to mě poslali na prodejnu, tak jsem tam jak ***** šel a tam mi řekli, že to tady nejde a že bych musel poslat nějaký dopis přímo O2. Tak jsem jim zavolal znovu a narazil na šikovného pána, co asi tak za minutu založil požadavek a bylo to.
|
Izibia - Junior |
25. 9. 2023 09:00 |
Umožňuje O2 samoobsluha přímé zobrazení OKÚ?
Moje známá to tam nedohledala, nejdřív se bota-asistenta musela doprošovat aby žádost o OKÚ řešili dřív než za týden, teď s nima bojuje přes telefon, budou volat znova ... Mně OKÚ na VF vyskočí okamžitě. |
Milos - Pokročilý |
25. 9. 2023 09:39 |
Má ta tvoje známá tarif nebo předplacenku? Návod uvedený třeba zde https://tarifomat.cz/oku/ jste zkoušeli?
|
Izibia - Junior |
25. 9. 2023 14:17 |
@Milos
děkuji, vyzkoušíme až nás pustí do samoobsluhy Je to paušální tarif. off-topic: přílohy jako běžný uživatel mobilmanie vkládat nemůžu? |
Milos - Pokročilý |
25. 9. 2023 14:31 |
Přílohu můžeš vkládat i jako běžný uživatel. Povolená příloha jsou jen obrázky do velikosti 1 MB a rozlišení 2000×2000 px.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 4, 5, 6, 7, 8 Stránka 8 z 8 [ Příspěvků: 115 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |