MobilMania.cz

Přihlásit se


 Další stránka

Moje O2 (internetová samoobsluha), elektronické výpisy

Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 12. 2009 20:16 Odeslat příspěvek
poraďte, někde jsem četla, že se dají najít na internetu, podrobné výpisy sms, máte s tím někdo zkušenosti?

---------------------------------------------
:arrow: http://www.mojeo2.cz

- elektronické vyúčtování
- podrobné výpisy
- nastavení a přehled služeb
- graf využití volných jednotek

- připravuje se částka nad rámec paušálu



Naposledy upravil Fíla dne 25. 11. 2012 11:36, celkově upraveno 1

upraven název tématu

Poslední příspěvek


Offline - Trvalý BAN Profil 
5. 12. 2009 20:21 Odeslat příspěvek
Podrobným myslíš co? Komu jsi psal/a v určený čas?


Offline - Junior Profil 
5. 12. 2009 23:20 Odeslat příspěvek
To jde u Vodafonu na vodafonepark.cz, O2 nema na internetu podrobny vypisy vubec


Offline - Junior Profil 
6. 12. 2009 10:37 Odeslat příspěvek
...zatím ;)


Offline - Mírně pokročilý Profil 
6. 12. 2009 10:57 Odeslat příspěvek
Zatím nemá ani internetovou samoobsluhu, stav ZATÍM trvá už nějaký ten rok...


Offline - Mírně pokročilý Profil 
6. 12. 2009 19:08 Odeslat příspěvek
jediny co maj v testovani je sms STAV UCTU na 999211 .ukaze to zbyvajici volny minuty a u smsek to haze chybu- nakej 20.
pritom zadny volny sms nevedem na tom cisle.pak to jeste ukaze kolik je provolano nad ramec tarifu . ale jestli to ukazuje spravne tendle mesic se dozvim az na fakture . haze mi to 500 kc mimo tarif, minulej mesic to nehazelo tolik.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
6. 12. 2009 19:19 Odeslat příspěvek
Já mám v tarifu 150 minut a 150 SMS a odpověď na STAV UCTU vrací zbývající jednotky 350/360, i kdyby se jich 100% převedlo z minulého měsíce, tak to nevychází :-)


Offline - Mírně pokročilý Profil 
6. 12. 2009 20:31 Odeslat příspěvek
no tak zalezi jestli mas tu testovaci sluzbu u nich aktivni . ja si ji vydupal na retencich - chtel jsem zdarma podrobnej vypis hovoru.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
6. 12. 2009 21:21 Odeslat příspěvek
Aktivní je, minulý měsíc to bylo vcelku přesné.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
7. 12. 2009 02:56 Odeslat příspěvek
aha takze ti to taky hazi chybu jako mne.


Offline - Junior Profil 
7. 12. 2009 09:36 Odeslat příspěvek
havros píše
Zatím nemá ani internetovou samoobsluhu, stav ZATÍM trvá už nějaký ten rok...


Ano, ale vím, že jak "samoobsluha" tak ele. faktury budou, počítám první, nebo začátek druhého kvartálu 2010 ;)

Věř mi, vím co říkám ;)


Offline - Redaktor MobilMania.cz Profil 
7. 12. 2009 09:47 Odeslat příspěvek
demonicus píše
havros píše
Ano, ale vím, že jak "samoobsluha" tak ele. faktury budou, počítám první, nebo začátek druhého kvartálu 2010 ;)

Věř mi, vím co říkám ;)
To dřív peklo zamrzne než bude mít mobilní část O2 správu služeb přes internet. Nezdá se mi, že by na tom měli zájem, spíš naopak.


Offline - Expert Profil 
7. 12. 2009 14:49 Odeslat příspěvek
demonicus píše
havros píše
Zatím nemá ani internetovou samoobsluhu, stav ZATÍM trvá už nějaký ten rok...


Ano, ale vím, že jak "samoobsluha" tak ele. faktury budou, počítám první, nebo začátek druhého kvartálu 2010 ;)

Věř mi, vím co říkám ;)

Verim ale nemas chybu v tech prvnich dvou cislech? Nema to byt spis 2110 nebo 3010? :lol:


Offline - Junior Profil 
7. 12. 2009 19:51 Odeslat příspěvek
audiobullys píše
jediny co maj v testovani je sms STAV UCTU na 999211 .ukaze to zbyvajici volny minuty a u smsek to haze chybu- nakej 20.
pritom zadny volny sms nevedem na tom cisle.pak to jeste ukaze kolik je provolano nad ramec tarifu . ale jestli to ukazuje spravne tendle mesic se dozvim az na fakture . haze mi to 500 kc mimo tarif, minulej mesic to nehazelo tolik.

Já už asi rok používám sms UCET na 999222 a ukazuje mi to docela správný čísla. Je pravda, že to do celkových minut započítává i hovory na bezplatný linky, ale zas tak často na O2 linku nevolam... :-)


Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 12. 2009 08:09 Odeslat příspěvek
7.12. budou spuštěny nové funkcionality spojené s zákaznickým programem O2 Extra :

1) NOVÉ VIZUÁLY WEB STRÁNEK
• přihlášení rovnou na hlavní stránce (zrušení sekce Moje Extra)
• změna horní lišty na hlavní stránce, přibývají : Výhody, SMS brána
• hlavní vizuál spojen s „hlavními výhodami“ a tlačítekem Registrovat

2) DATABÁZE ZÁKAZNÍKŮ
• veškerá správa dat on-line - registrace a přihlášení je ověřováno přímo v interních systémech, systém vždy ověřuje platnost čísla
• v rámci stránek corporate.o2.com je v aplikaci O2 Extra možnost ověřit zákanická data

3) REGISTRACE DO PROGRAMU
• nově si může zákazník zaregistrovat vždy 2 čísla (kombinace mobil+fix)
• nově se mohou registrovat zákazníci konkurence

4) TYPY ČLENSTVÍ – 3 SKUPINY (Blue, Silver, VIP)
• každých 6 měsíců se bude přepočítávat spend členů
• členství ve skupině VIP je 1 rok
• skupiny pro zákaníky O2 jsou Silver a VIP/ skupina pro zákazníky konkurence je Blue



5) O2 ZÁLOHA
• nově se zákazník přihlášením do O2 Extra přímo přihlašuje i do O2 Zálohy (pokud má vytvořený účet), dříve se musel přihlašovat 2x

6) KATALOG TICKETPRO
• pod záložkou Vstupenky si zákazník může objednat libovolnou vstupenku z katalogu TicketPro
• v případě promo k určité akci jsou vstupenky zvýhodněné (vždy bude upřesněno)

7) SMS,MMS BRÁNA
• pro všechny členy bude k dispozici SMS / MMS brána
• podle typu členství má zákazník určitý počet SMS ZDARMA:
VIP – 100 SMS / týdně
SIlver - 25 SMS / týdně
Blue – 10 SMS / týdně
• po vyčerpání SMS jsou další SMS účtovány podle sazeb SMS Senderu, na překročení je vždy zákazník upozorněn

• Cena SMS: 1,70 Kč s DPH
• Cena MMS: 7, 80 Kč s DPH
• jedná se o plnohodnotnou bránu, která může mít až 600 znaků, bez reklamy
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další stránka
Stránka 1 z 8 [ Příspěvků: 115 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies