MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Další stránka |
Moje O2 (internetová samoobsluha), elektronické výpisy |
---|
eva21 - Kolemjdoucí |
5. 12. 2009 20:16 |
poraďte, někde jsem četla, že se dají najít na internetu, podrobné výpisy sms, máte s tím někdo zkušenosti?
--------------------------------------------- http://www.mojeo2.cz - elektronické vyúčtování - podrobné výpisy - nastavení a přehled služeb - graf využití volných jednotek - připravuje se částka nad rámec paušálu |
Naposledy upravil Fíla dne 25. 11. 2012 11:36, celkově upraveno 1 |
upraven název tématu |
Poslední příspěvek |
seterwohipikule - Trvalý BAN |
5. 12. 2009 20:21 |
Podrobným myslíš co? Komu jsi psal/a v určený čas?
|
taylor729 - Junior |
5. 12. 2009 23:20 |
To jde u Vodafonu na vodafonepark.cz, O2 nema na internetu podrobny vypisy vubec
|
demonicus - Junior |
6. 12. 2009 10:37 |
...zatím
|
havros - Mírně pokročilý |
6. 12. 2009 10:57 |
Zatím nemá ani internetovou samoobsluhu, stav ZATÍM trvá už nějaký ten rok...
|
audiobullys - Mírně pokročilý |
6. 12. 2009 19:08 |
jediny co maj v testovani je sms STAV UCTU na 999211 .ukaze to zbyvajici volny minuty a u smsek to haze chybu- nakej 20.
pritom zadny volny sms nevedem na tom cisle.pak to jeste ukaze kolik je provolano nad ramec tarifu . ale jestli to ukazuje spravne tendle mesic se dozvim az na fakture . haze mi to 500 kc mimo tarif, minulej mesic to nehazelo tolik. |
havros - Mírně pokročilý |
6. 12. 2009 19:19 |
Já mám v tarifu 150 minut a 150 SMS a odpověď na STAV UCTU vrací zbývající jednotky 350/360, i kdyby se jich 100% převedlo z minulého měsíce, tak to nevychází
|
audiobullys - Mírně pokročilý |
6. 12. 2009 20:31 |
no tak zalezi jestli mas tu testovaci sluzbu u nich aktivni . ja si ji vydupal na retencich - chtel jsem zdarma podrobnej vypis hovoru.
|
havros - Mírně pokročilý |
6. 12. 2009 21:21 |
Aktivní je, minulý měsíc to bylo vcelku přesné.
|
audiobullys - Mírně pokročilý |
7. 12. 2009 02:56 |
aha takze ti to taky hazi chybu jako mne.
|
demonicus - Junior |
7. 12. 2009 09:36 |
havros píše Zatím nemá ani internetovou samoobsluhu, stav ZATÍM trvá už nějaký ten rok... Ano, ale vím, že jak "samoobsluha" tak ele. faktury budou, počítám první, nebo začátek druhého kvartálu 2010 Věř mi, vím co říkám |
Aleš P. - Redaktor MobilMania.cz |
7. 12. 2009 09:47 |
demonicus píše havros píše Ano, ale vím, že jak "samoobsluha" tak ele. faktury budou, počítám první, nebo začátek druhého kvartálu 2010 Věř mi, vím co říkám |
Fido+ - Expert |
7. 12. 2009 14:49 |
demonicus píše havros píše Zatím nemá ani internetovou samoobsluhu, stav ZATÍM trvá už nějaký ten rok... Ano, ale vím, že jak "samoobsluha" tak ele. faktury budou, počítám první, nebo začátek druhého kvartálu 2010 Věř mi, vím co říkám Verim ale nemas chybu v tech prvnich dvou cislech? Nema to byt spis 2110 nebo 3010? |
ponak - Junior |
7. 12. 2009 19:51 |
audiobullys píše jediny co maj v testovani je sms STAV UCTU na 999211 .ukaze to zbyvajici volny minuty a u smsek to haze chybu- nakej 20. pritom zadny volny sms nevedem na tom cisle.pak to jeste ukaze kolik je provolano nad ramec tarifu . ale jestli to ukazuje spravne tendle mesic se dozvim az na fakture . haze mi to 500 kc mimo tarif, minulej mesic to nehazelo tolik. Já už asi rok používám sms UCET na 999222 a ukazuje mi to docela správný čísla. Je pravda, že to do celkových minut započítává i hovory na bezplatný linky, ale zas tak často na O2 linku nevolam... |
andre (novy) - Mírně pokročilý |
8. 12. 2009 08:09 |
7.12. budou spuštěny nové funkcionality spojené s zákaznickým programem O2 Extra :
1) NOVÉ VIZUÁLY WEB STRÁNEK • přihlášení rovnou na hlavní stránce (zrušení sekce Moje Extra) • změna horní lišty na hlavní stránce, přibývají : Výhody, SMS brána • hlavní vizuál spojen s „hlavními výhodami“ a tlačítekem Registrovat 2) DATABÁZE ZÁKAZNÍKŮ • veškerá správa dat on-line - registrace a přihlášení je ověřováno přímo v interních systémech, systém vždy ověřuje platnost čísla • v rámci stránek corporate.o2.com je v aplikaci O2 Extra možnost ověřit zákanická data 3) REGISTRACE DO PROGRAMU • nově si může zákazník zaregistrovat vždy 2 čísla (kombinace mobil+fix) • nově se mohou registrovat zákazníci konkurence 4) TYPY ČLENSTVÍ – 3 SKUPINY (Blue, Silver, VIP) • každých 6 měsíců se bude přepočítávat spend členů • členství ve skupině VIP je 1 rok • skupiny pro zákaníky O2 jsou Silver a VIP/ skupina pro zákazníky konkurence je Blue 5) O2 ZÁLOHA • nově se zákazník přihlášením do O2 Extra přímo přihlašuje i do O2 Zálohy (pokud má vytvořený účet), dříve se musel přihlašovat 2x 6) KATALOG TICKETPRO • pod záložkou Vstupenky si zákazník může objednat libovolnou vstupenku z katalogu TicketPro • v případě promo k určité akci jsou vstupenky zvýhodněné (vždy bude upřesněno) 7) SMS,MMS BRÁNA • pro všechny členy bude k dispozici SMS / MMS brána • podle typu členství má zákazník určitý počet SMS ZDARMA: VIP – 100 SMS / týdně SIlver - 25 SMS / týdně Blue – 10 SMS / týdně • po vyčerpání SMS jsou další SMS účtovány podle sazeb SMS Senderu, na překročení je vždy zákazník upozorněn • Cena SMS: 1,70 Kč s DPH • Cena MMS: 7, 80 Kč s DPH • jedná se o plnohodnotnou bránu, která může mít až 600 znaků, bez reklamy |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8 Další stránka Stránka 1 z 8 [ Příspěvků: 115 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |