MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka |
Reklamace u mobilních operátorů (rady/zkušenosti) |
---|
suram - Junior |
19. 10. 2019 08:29 |
Mobilní operátor asi také nerozuměl řeči tvého kmene.
|
Poslední příspěvek |
vjetsik - Junior |
19. 10. 2019 08:46 |
Vinnetou také nevědět, co bílý muž říkat, howgh !
|
evelista - Junior |
19. 10. 2019 10:53 |
jedine pisemna reklamace.
|
petryk - Junior |
30. 1. 2020 13:59 |
Prosím o radu se zkušeností: Omylem jsem na tarifu T-Mobile M2M, prosurfoval 24-29 MB dat, což při ceně 21 Kč/MB dělá 600,-. Moje chyba. Zaplatil jsem a zkusil jsem zavolat na infolinku a taková neochotná paní mi začala precizně říkat, že chtějí svoje peníze. Máte zkušenost, že by zpětně přehodnotili vyúčtování? Díky
|
pokudos - Junior |
30. 1. 2020 15:08 |
Nejlepší bude sepsat reklamaci, ale doporučuji použít spíše prosebný tón, neboť je Vaše chyba, že jste si neohlídal datový provoz. Operátor může přistoupit k nějaké slevě, ale nečekal bych, že by Vám něco odpustili. Maximálně sníží fakturu třeba na polovinu.
|
polda - Pokročilý |
30. 1. 2020 23:52 |
Kvůli 600 stovkám?
|
polda - Pokročilý |
30. 1. 2020 23:53 |
Bez jeden den někam na brigádu a je to. Nevím teda jaké máš možností ale není to 6 tisíc.
|
lada t5 - Junior |
31. 1. 2020 09:32 |
polda píše Kvůli 600 stovkám? 600 stovek je 60 000............ To by na té brigádě byl poměrně dlouho................ Podíval bych se na to ale spíš z jiného úhlu, prosurfoval jsem 600 Kč? Ano, prosurfoval, moje hloupost, tak to holt prostě zaplatím a příště budu opatrnější. Bral bych to jako ponaučení pro příště, toto není chyba operátora. |
Lexx - Junior |
31. 1. 2020 10:45 |
Reklamace za pokus stojí, uvidí se, proč ne.
|
zivan - Pokročilý |
27. 4. 2021 08:52 |
Jak reklamujete služby u T-Mobilu?
Koukám na všeobecné podmínky platné od 1.4.2020 a v bodu 7 je: Citace ... písemně zákaznickému centru, e-mailem na adrese info@t-mobile.cz nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně T-Mobile... Tak jsem poslal email na info@t-mobile.cz, v předmětu uvedl "Reklamace" a přišla mi automatická odpověď: Citace Dobrý den, pro odbavení Vašeho požadavku máme k dispozici webový formulář na adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas>. Najdete tu i odpovědi na nejčastější otázky a věříme, že najdete odpověď i na tu Vaši. Adresa Info@t-mobile.cz už pro otázky k našim službám neslouží. Věříme, že nás chápete. Hezký den. Váš T-Mobile ______________________________________________ Tel.: (+420) 800 73 73 73 ; http://t-mobile.cz> Tato zprava byla odeslána automaticky, prosím neodpovídejte na ni. To jako automaticky odmítají řešit správně poslanou reklamaci (dle jejich vlastních podmínek)? |
xsw - Junior |
27. 4. 2021 09:03 |
Spíš ten email posoudili podle obsahu, ne podle názvu.
|
zivan - Pokročilý |
27. 4. 2021 09:09 |
Automaticky? Do 2 minut od odeslání emailu?
Me spis napadlo, ze: a) v lepsim pripade chteji, aby jim lidi posilali vse pres ten webovy formular (je tam i moznost reklamace) a nikdo si nevsimnul, ze v obchodnich podminkach maji reklamaci pres ten email b) delaji to schvalne a kdyz pak treba zamitnutou reklamaci zacnes resit s CTU, tak T-Mobile rekne, ze jsi zadnou reklamaci nepodal, protoze podle obchodnich podminek se reklamace pres webovy formular nepodava Za b by je ale CTU nepochvalil, takze bych to tipnul spis na bod a. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 16, 17, 18, 19, 20 Stránka 20 z 20 [ Příspěvků: 297 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |