MobilMania.cz

Přihlásit se


Reklamovali jste někdy vyúčtování u mobilního operátora?
Ano 81%  81%  [ 56 ]
Ne 18%  18%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 69

Předchozí stránka 

Reklamace u mobilních operátorů (rady/zkušenosti)

Offline - Junior Profil 
19. 10. 2019 08:29 Odeslat příspěvek
Mobilní operátor asi také nerozuměl řeči tvého kmene.
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
19. 10. 2019 08:46 Odeslat příspěvek
Vinnetou také nevědět, co bílý muž říkat, howgh !


Offline - Junior Profil 
19. 10. 2019 10:53 Odeslat příspěvek
jedine pisemna reklamace.


Offline - Junior Profil 
30. 1. 2020 13:59 Odeslat příspěvek
Prosím o radu se zkušeností: Omylem jsem na tarifu T-Mobile M2M, prosurfoval 24-29 MB dat, což při ceně 21 Kč/MB dělá 600,-. Moje chyba. Zaplatil jsem a zkusil jsem zavolat na infolinku a taková neochotná paní mi začala precizně říkat, že chtějí svoje peníze. Máte zkušenost, že by zpětně přehodnotili vyúčtování? Díky


Offline - Junior Profil 
30. 1. 2020 15:08 Odeslat příspěvek
Nejlepší bude sepsat reklamaci, ale doporučuji použít spíše prosebný tón, neboť je Vaše chyba, že jste si neohlídal datový provoz. Operátor může přistoupit k nějaké slevě, ale nečekal bych, že by Vám něco odpustili. Maximálně sníží fakturu třeba na polovinu.


Offline - Pokročilý Profil 
30. 1. 2020 23:52 Odeslat příspěvek
Kvůli 600 stovkám?


Offline - Pokročilý Profil 
30. 1. 2020 23:53 Odeslat příspěvek
Bez jeden den někam na brigádu a je to. Nevím teda jaké máš možností ale není to 6 tisíc.


Offline - Junior Profil 
31. 1. 2020 09:32 Odeslat příspěvek
polda píše
Kvůli 600 stovkám?

600 stovek je 60 000............ To by na té brigádě byl poměrně dlouho................ :D :D

Podíval bych se na to ale spíš z jiného úhlu, prosurfoval jsem 600 Kč? Ano, prosurfoval, moje hloupost, tak to holt prostě zaplatím a příště budu opatrnější. Bral bych to jako ponaučení pro příště, toto není chyba operátora.


Offline - Junior Profil 
31. 1. 2020 10:45 Odeslat příspěvek
Reklamace za pokus stojí, uvidí se, proč ne.


Offline - Pokročilý Profil 
27. 4. 2021 08:52 Odeslat příspěvek
Jak reklamujete služby u T-Mobilu?

Koukám na všeobecné podmínky platné od 1.4.2020 a v bodu 7 je:
Citace
... písemně zákaznickému centru, e-mailem na adrese info@t-mobile.cz nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně T-Mobile...


Tak jsem poslal email na info@t-mobile.cz, v předmětu uvedl "Reklamace" a přišla mi automatická odpověď:

Citace
Dobrý den,

pro odbavení Vašeho požadavku máme k dispozici webový formulář na adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas>. Najdete tu i odpovědi na nejčastější otázky a věříme, že najdete odpověď i na tu Vaši.

Adresa Info@t-mobile.cz už pro otázky k našim službám neslouží.

Věříme, že nás chápete.

Hezký den. Váš T-Mobile
______________________________________________
Tel.: (+420) 800 73 73 73 ; http://t-mobile.cz>
Tato zprava byla odeslána automaticky, prosím neodpovídejte na ni.


To jako automaticky odmítají řešit správně poslanou reklamaci (dle jejich vlastních podmínek)? :grr:


Offline - Junior Profil 
27. 4. 2021 09:03 Odeslat příspěvek
Spíš ten email posoudili podle obsahu, ne podle názvu. ;-)


Offline - Pokročilý Profil 
27. 4. 2021 09:09 Odeslat příspěvek
Automaticky? Do 2 minut od odeslání emailu?

Me spis napadlo, ze:
a) v lepsim pripade chteji, aby jim lidi posilali vse pres ten webovy formular (je tam i moznost reklamace) a nikdo si nevsimnul, ze v obchodnich podminkach maji reklamaci pres ten email
b) delaji to schvalne a kdyz pak treba zamitnutou reklamaci zacnes resit s CTU, tak T-Mobile rekne, ze jsi zadnou reklamaci nepodal, protoze podle obchodnich podminek se reklamace pres webovy formular nepodava

Za b by je ale CTU nepochvalil, takze bych to tipnul spis na bod a.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Stránka 20 z 20 [ Příspěvků: 297 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies