MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Retenční nabídky Vodafone (vše kromě Tarifomatu) |
---|
Gamba1 - Junior |
13. 10. 2010 17:13 |
Taky jsem tam dnes volal. Sice ne kvůli retenci, přesto mě tam přepojili. A ze slečny mám stejný dojem. Příjemná jak osina v zadku. Zřejmě to byla ta stejná.
|
Poslední příspěvek |
Krevety - Junior |
13. 10. 2010 18:49 |
No já bych ji slušně připomněl, že v televizní reklamě jasně dávají najevo, že u nich lze, na rozdíl od konkurence, slevu získat.
|
audiobullys - Mírně pokročilý |
13. 10. 2010 20:29 |
u o2 je volani na 6 cisel v siti za 2kila.akorat to platej vsichni.ale furt do vlastni site to op nic nestoji.jen chtej dojit ovce co moc nebecej.
|
kolda55 - Junior |
13. 10. 2010 22:27 |
No jestli jste měli tu operátorku co já tak Vás lituji..Na férovku napište dotaz zda je chování operátorky normální, napište čas hovoru apod...Já v bance se musím vůči klientovi chovat vždy slušně ať má jakkékoliv dotazy, chápu, že operátoři to nemají lehké ale jsou školeni na to aby stres ustáli v klidu..
|
Mobil-man - Junior |
14. 10. 2010 07:53 |
A kor retence, tam nejsou zadny novacci
|
dumardus - Junior |
14. 10. 2010 09:29 |
Fíla píše dumardus: Měsíční útrata hraje nějakou roli, avšak důležitější váhu má především dobrá platební historie. Stahovano z uctu tzn. platebni historie podle predstav VDF Mozna ,kdybys mel stesti na stejnou slecnu ,tak bys zmenil nazor a postnul bys tady podobny zazitek s neprijemnou operatorkou. Na op-linku nevolam casto,ale pokud jsem vzdy volal pristup byl diametralne rozlisny. Ochota a snaha byt aspon nejak napomocen(a). U teto opky to bud byl jeji momentalni exces(at uz z jakehokoliv duvodu) nebo je to jedna a ta sama operatorka z kterou melo vice lidi tady z fora nejaky problemek.......A pokud je to ten druhy pripad ,znamena to jedine...a to nema tam co delat. Vetsina lidi je totiz prepnuta na retencni pri snaze operatora zachovat si stavajiciho klienta. A pokud bude pristup na retencich takovy ......budou klienti odchazet |
Gamba1 - Junior |
14. 10. 2010 12:58 |
Ó jaká to změna. Dnes jsem opět volal na infolinku, opět mě přepojili na retenční (rovnou po vyslechnutí mého dotazu aniž bych o to nějak žádal) a úplně odlišný přístup. Slečna operátorka (nebo paní? ) milá, příjemná, ochotná, perfektní spolupráce k mé (a snad i k jejich) spokojenosti. Dnes musím jenom chválit. Čím to je??
|
Mobil-man - Junior |
15. 10. 2010 08:24 |
Nekdo dokaze plnit normu, i kdyz je prijemnej a nekdo musi bejt jak osina v *****, aby toho zakaznikovi nemusel dat retenci tolik.
|
Snekac - VIP uživatel |
19. 10. 2010 21:30 |
Zdržte se prosím podobných komentářů, stačí že tu diskutujeme o retenčních nabídkách, ono toto samotné (jde o neveřejné nabídky) je trochu paradoxní.
Na mě osobně to působí tak, že když někdo nezíská vše co si usmyslí, okamžitě začne vymýšlet co se stalo, kdo neměl svůj den, jak je to možné apod. (napsat "asi měla svoje dny" mi přijde jako hodně sprostá a dost ubohá narážka) Jde zkrátka o to, že jednou máme nějaké ceníkové ceny, které jsou dodržovány a neexistuje žádný nárok (ani z pozice toho, že je u nás více draho než jinde) mít lepší cenu. Samozřejmě, pokud taková nabídku získáte, jen dobře pro vás, ale má cenu se kvůli účtům za mobil dohadovat i s někým jiným než s operátorem? Takže když diskutovat, tak ve vší slušnosti a s klidem prosím, chápu, že toto téma zajímá spoustu lidí, tedy pište zkušenosti a názory, budeme rádi, ale pište s nadhledem a v rámci retencí by se chtělo dodat také s trochou pokory. |
to.tak - Junior |
24. 10. 2010 08:17 |
audiobullys píše ani z prodejny se na retence nedovolaj, musi se prepojovat az u operatoru zakaznicke pece To nebude pravda. Zrovna včera mě přímo z prodejny slečna vrazila do ruky sluchátko a za dvě minuty nebylo o čem mluvit. Když jsem jim oznámil, že mám nabídku VPN z práce kde je volání za 2kč a vrámci VPN ještě za míň ale že jsem s Vodníkama jinak celkem spokojenej a chtěl bych u nich zůstat, když nabídnou něco srovnatelného, dostal jsem 70min za 176.4,- Hned mě ale upozornili, že je to jen na rok. Co bude dál nevím. Je tu někdo, komu už roční retenci prodloužili, nebo už to potom fakt nedělaj? Of toppic: Nebyla tam ani protivná slečna ani milá. Byl tam chlap. |
T.E.CH - Junior |
26. 10. 2010 20:52 |
Tak od VF jsem dostal nabídku něco kolem 1550 kč za neomezené volání a nabídli mi ten jejich plnohodnotnej internet(Ufon+ 3G+GSM) za 260 korun.Modem za 7 kč.Úpis dva roky.Slušná nabídka...
|
Lukra - Kolemjdoucí |
27. 10. 2010 08:52 |
Tak já jsem si vytelefonoval tento týden retenční nabídku, ani jsem se nemusel moc snažit. Když přišly Tarify na míru, tak jsem udělal blbost a z Nabito 350 jsem přešel na ten jejich mix. V globálu jsem platil o dost více (hlavně jsem podcenil tu nemožnost čerpat z jednoho "kreditu" sms nebo minuty, dle toho, co potřebuji). Jsem u Vodafone skoro tři roky, nikdy jsem nevyužil žádnou jejich nabídku (telefon, slevu na tarif atd.) a účty kolem 500,- Kč měsíčně (placeny inkasem - tedy včas). Normálně jsem zavolal na linku s tím, že chci přejít k T-Mobile (přes horší tarifikaci oproti Tarifu na míru by to vyšlo plus mínus na stejno). Okamžitě jsem byl přepojen na retenční oddělení, kde jsme se dohadovali co a jak a já na férovku řekl, že jsem udělal blbost, že jsem přešel z Nabito 350. Načež mi obratem bylo nabídnuto znovuaktivování tarifu, tentokrát ale Nabito 700 (s ohledem na historii provolaných minut) (+ Po svém) s 50% slevou na paušálu. Z celého telefonátu jsem měl pocit, že tuhle slevu (plus aktivaci tarifu o který si řeknete, pokud je někde v nabídce, byť ne třeba v aktivním ceníku) dostane opravdu každý.
|
paolous - Junior |
27. 10. 2010 09:30 |
Dostals 50% slevu na Nabito 700. Jeste je stacilo trochu pozdimat a mohls dostat druhou vyhodu - 50% kreditu k tomu... To mam presne ja a je to super - za 350 Kc 262 volnych minut do vsech siti a smsky v tom...
|
Lukra - Kolemjdoucí |
27. 10. 2010 10:04 |
Tak já jsem byl hlavně rád, že jsem utekl od těch šílených tarifů na míru. Nevím co mne to tenkrát popadlo, že jsem na ně přešel. Já protelefonuji tak 150 minut plus nějaké ty smsky, takže možná by vyšlo výhodněji Nabito 350 + 50% sleva na tarif + 50% kredit navíc, ale zase dražší minuta nad rámec volných ... Vyšlo by to asi plus mínus stejně a já zase nejsem ten typ, který když by měl volné minuty, tak by kafral tři hodiny. Na to máme hospody, že? Takže jsem spokojený, jak je to teď. 350,- Kč paušál / 175 min resp. 588 sms / 1,20 Kč/SMS a 3,22 Kč/min, tarifikace 60+1. Na poměry v ČR slušný tarif. Pomalu se to blíží Slovensku (to je teda tragédie, když to tak čtu ... Už doháníme východ )
|
oliv1 - Kolemjdoucí |
2. 11. 2010 14:56 |
Tak jsem včera zavolal, že by mě zajímalo, jak že se přenáší ty čísla k jiným operátorům. Paní začala mlžit, a že když mám aktivovanou službu po svém, tak mě musí přepojit na někoho jiného. Za chvilku se mě ujala velmi milá paní, že mi chce pomoc, jak bych si to tedy představoval. Nabídla mi slevu 50% na Nabito 350/700. Byla velmi milá a byl jsem překvaný, jak to jde lehce. Nicméně jsem ji řekl, že si to musím rozmyslet, dnes volala znovu, a když jsem mlžil, nabídla mi dalších 20% kreditu navíc. Dál už jsem se nesnažil, takže mám cca 3,5 hodiny volání za 350 Kč plus nárok na dotovaný telefon jako bych měl plnění 700. Taky jsem zmínil, že přítelkyně má odepiš a že asi přejde na studentský tarif jinam. Paní se nabídla, že se jí ozve a nabídne jí také něco lepšího. Tak jsem zvědav (teď si uvědomuju, že mě nakonec vůbec neřekla, jak to je s tím přenosem čísla... ne že by mě to oprabdu zajímalo )
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 426 Další stránka Stránka 5 z 426 [ Příspěvků: 6388 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |