MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Vodafone a ČD: 75% sleva na tarif (info na 1. straně)

Offline - Junior Profil 
10. 1. 2013 12:58 Odeslat příspěvek
ze.us: tady jde ale o přesnost informací. Pokud je nepřesná doba platnosti inkarty, co dalšího tam může byt špatně? (Pak je určitě špatné se odkazovat na první stránku, když thread obsahuje korektní informace... ale kdo to má procházet...)


Naposledy upravil Tony Stark dne 10. 1. 2013 15:35, celkově upraveno 1
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
10. 1. 2013 13:01 Odeslat příspěvek
To ze.us: Dik za info, mej se...

EDIT: Tony, dík, pochopil :tleskani .


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 1. 2013 14:41 Odeslat příspěvek
Dobra, co dalsiho (krome te cervene informaci o platnosti Inkarty) je v prvnim prispevku spatne - tedy neplati nebo se zmenilo?


Offline - Junior Profil 
13. 1. 2013 00:52 Odeslat příspěvek
Platnost karty je 6 let, platnost aplikace (max?) 3 roky, platnost tarifu taky 3 roky.


Offline - Junior Profil 
13. 1. 2013 01:35 Odeslat příspěvek
Zdravím.
Dá se ČD tarif domluvit i přímo na pobočce? Já jen že jsem si ho přes internet aktivoval cca před týdnem. Do čtyř dnů se nikdo neozval (jak to uvádějí u registrace) a teď již se čtvrtý den snažím dovolat někomu na infolinku, avšak neúspěšně.
Nevím, co se ve Vodafonu momentálně děje, ale zákaznický servis je na absolutně otřesné úrovni (např. nedávno jsem jim psal dotaz přes email, místo do dvou dnů, jak uvádějí, mi odepsali po týdnu a půl).

Proto se ptám, jestli je možné přechod na ČD tarif domluvit i přímo na pobočce. Děkuji za odpověď :)


Offline - Junior Profil 
13. 1. 2013 01:48 Odeslat příspěvek
Není to možné. Dle zkušeností je nejefektivnější způsob přes 800 777 791


Offline - Zástupce operátora Profil 
13. 1. 2013 09:39 Odeslat příspěvek
Kozmich: Dobrý den, kolegové spravující mimo jiné i tuto nabídku teď řeší větší počet žádostí, dělají vše pro návrat situace do normálu, ale teď může opravdu zpětný kontakt (nebo dovolání se) trvat déle. Omlouváme se za komplikace. Nebojte se ale, váš požadavek je zaznamenán a čeká na vyřízení. V prodejně Vodafonu tuto nabídku není možné aktivovat.
Ondra


Offline - VIP uživatel Profil 
13. 1. 2013 09:45 Odeslat příspěvek
No já bych takový optimista jako Ondra nebyl.
Myslí to asi dobře. Ale vše je o lidech. A záleží, zda se na to dotyčná osoba nevykašle, což se u Vodafone stává asi dost. Několikrát mě bylo při mých hovorch slíbeno, že zavolají, když jsem chtěl něco řešit. A minimálně v polovině případů nic.
Tak zkoušet dokola volat 800 777 791 a otravovat, dokud nebude vyřízeno !!!


Offline - Junior Profil 
13. 1. 2013 09:46 Odeslat příspěvek
Mě od tohoto tarifu už 3. měsíc po sobě přišlo špatné vyúčtování, to je peklo furt psat na tam.je ať to spraví, vždycky slibují, že příště se to nestane a lup, zas...


Offline - Junior Profil 
13. 1. 2013 10:38 Odeslat příspěvek
Tiskové oddělení: Ok, chápu, samozřejmě se to může stát. Já jen, že Vodafone má s tímto celkem dlouhodobé problémy, což může vést k tomu, co psal Reku (někomu dojde trpělivost a odejde).

Každopádně děkuji za odpověď a budu to zkoušet nadále. Škoda ovšem, že se tato záležitost nedá vyřídit na pobočce. Dost by se to zjednodušilo a operátorům na telefonu by to ulehčilo práci :).


Offline - Junior Profil 
13. 1. 2013 19:38 Odeslat příspěvek
ja jsem si na tu linku 800 777 791 zavolal sam a nenechal jsem se odbyt a udelali mne to na pockani.15 minut po hovoru jsem uz tarif mel.Jen to musis nechat zvonit treba 15 minut ,protoze na te lince to vetsinou nikdo nebere.


Offline - Junior Profil 
14. 1. 2013 23:03 Odeslat příspěvek
Zdravím,
pokud budu přecházet z předplacenky na tarif INKARTA 2, jakou musím mít hodnotu kreditu v den přechodu ?
Děkuji.

Všiml jsem si také, že tento tarif nefiguruje (nenašel jsem) v ceníku Vodafonu.
I zde se ceny od 1.ledna zvýšily:
Kredit 355,87 Kč měsíčně na Volání a SMS stojí 88,97 Kč měsíčně.
Sazby:
5,08 Kč / min.
1,21 Kč / SMS


Offline - Junior Profil 
14. 1. 2013 23:20 Odeslat příspěvek
Ceny se zvýšily o 1% DPH...


Offline - Junior Profil 
15. 1. 2013 00:46 Odeslat příspěvek
mirasat píše
Zdravím,
pokud budu přecházet z předplacenky na tarif INKARTA 2, jakou musím mít hodnotu kreditu v den přechodu ?
Děkuji.

Kredit si měj jakej chceš, to je tvoje věc...jen počítej s tím, že pokud ho budeš mít kladný, pak ti propadne.
Už se tu několikrát toto řešilo, tak se mrkni jak ho můžeš rozumně zužitkovat.


Offline - VIP uživatel Profil 
15. 1. 2013 06:58 Odeslat příspěvek
Pokud přecházíš z předplacenky Vodafone, tak ti kredit převedou jako přeplatek do vyúčtování.
Jestli je to nová simka, tak asi budou chtít cca 500 korun kreditu, to ti řeknou. A jestli je starší, tak nic. Jen kladný zůstatek.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 146  Další stránka
Stránka 79 z 146 [ Příspěvků: 2188 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies