MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

DATAMÁNIE aneb 100 GB a 1000GB dat od O2

Offline - Junior Profil 
18. 10. 2020 18:28 Odeslat příspěvek
Dík, dobito 200, za 20 min opravdu přišel kod v SMS a výhra v odmenazadobiti.cz byla kredit 100 Kč, kredit nabili obratem, takže spokojenost, dalších 100 GB na 31 dnů mě zedy vyšlo jen na 200 Kč.
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
19. 10. 2020 04:25 Odeslat příspěvek
Minimální je 200, ale jde to jen přes některé banky online, kartou jde nejméně 300. Mohl jsi místo 3 x 300 dobít 4 x nebo 5 x 200 a mít tak víc šancí na odměnu za dobití.

Pokud je období jen 30 dnů, tak nevím tedy, proč mi to včera v appce po aktivaci balíčku zobrazovalo 31 dnů a dnes druhý den 30 dnů? Podle mě tam mám teď období 31 dnů. Říjen má také 31 dnů.

Obrázek

Obrázek


Offline - Junior Profil 
19. 10. 2020 10:54 Odeslat příspěvek
Ahoj,
bezi vam nekomu na Huawei B310s-22 IPv6? Problem je ze to u APN nejde povolit natvrdo. Aspon v mojem FW.
O2 mel nedavno IPv6 pro mobilni pripojeni zapnout. Ale ja mam porad jen IPv4. Doufam, ze to neni mym modemem. Tak bych rad zjistil jak jste na tom vy ostatni.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
19. 10. 2020 19:59 Odeslat příspěvek
Ahoj.
Tak mě po zadání kódu *444*# píše že telefon i SIM si se 4G LTE hravě poradí.
Ale je fakt, že SIM mám po výměně, původní ještě před aktivací byla zničena. Osobně jsem spokojen, koukám i na TV a po 14 dnech mi stále zbývá přes 80 Giga dat. Po dobití jsem také dostal bonus 100,- Kč, samoobsluha na jméno mi jede jak v aplikaci, tak na webu.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
20. 10. 2020 04:26 Odeslat příspěvek
Si tam dojdu SIM také raději vyměnit, dokud to je zdarma, kód *444*# mi hlásí, že je potřeba výměna. Za jak dlouho po výměně byla nová SIM funkční? Píšou v FAQ že do 24 hodin, ale nechci být den bez internetu.
https://www.o2.cz/osobni/LTE-SIM-vymena?sim1&_ir=vymenasim


Offline - Pokročilý Profil 
20. 10. 2020 07:22 Odeslat příspěvek
Tak necháš starou SIM dokud bude fungovat a až přestane tak vyměníš za novou ne? Pri výměně SIM např u Tesco (taky síť O2) ve chvíli kdy se stará SIM ohlásila od sítě dal jsem novou restartoval telefon a fungovala prakticky okamžitě.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
20. 10. 2020 07:42 Odeslat příspěvek
Ahoj.
Po výměně SIM v kamenné prodejně, sice až na podruhé, protože poprvé jim to nešlo a nepůjde, protože nelze vyměnit neaktivní SIM, poté i fyzicky nefunkční SIM byla online aktivována, již v kamenné prodejně výměnu zvládli. Po předání jsem ji do 20" konečně vložil do mobilu a hned byla funkční.

Je ale zajimavé, že původní SIM tedy LTE nepodporují, když i na obalu pro SIM v dodávce je napsáno, "Vaše nová LTE SIM karta"


Naposledy upravil Markusenka dne 20. 10. 2020 07:44, celkově upraveno 1


Online - Pokročilý Profil 
20. 10. 2020 07:43 Odeslat příspěvek
wI4d4 píše
KrylP: teď nevím, kvůli jaké situaci vám samoška nejde. Já mám víc běžných možnosti nastavovani. Třeba jde odblokovat data v EU i mimo EU v "Chytrá ochrana dat v zahraničí" i když 100GB má funguvat jen v ČR (možna v zahraniči půjde 32kbs :) ) Ale nejde povolit "Roamingový tarif pro volání a SMS". Aspoň, že jde nastavit "Balíček 30 minut volání do zahraničí" za 179/mesic...

[size=85][i]-- 14. 10. 2020 17:00 ........


Před casem to nekdo zkoušel, v zahraničí (roamingu) nefunguje nic!


Offline - Kolemjdoucí Profil 
20. 10. 2020 08:40 Odeslat příspěvek
hauzz píše
Tak necháš starou SIM dokud bude fungovat a až přestane tak vyměníš za novou ne? Pri výměně SIM např u Tesco (taky síť O2) ve chvíli kdy se stará SIM ohlásila od sítě dal jsem novou restartoval telefon a fungovala prakticky okamžitě.

Nojo, ale píšou na webu, že zdarma vymění jen do konce října a já chci být připraven i na 5G, jezdím občas do Kolína.


Offline - Junior Profil 
20. 10. 2020 08:52 Odeslat příspěvek
Co resite za nesmysly s vymenou sim? Tyto sim podporuji 4G i 5G. Nebo jste si snad nechali 100GB aktivovat na nejake historicke sim?


Offline - Junior Profil 
20. 10. 2020 09:09 Odeslat příspěvek
Taky jsem ze zvědavosti zkusil kód *444*# a píše to, "Vas telefon 4G LTE internet podporuje, ale SIM kartu je potřeba vyměnit...." což je docela zvláštní, když 4G mi na telefonu normálně svítí a rychlost internetu mám dle NetMetru 54 Mbit/Dl a 35 Mbit/Up . Nějak se mi nechce věřit, že by O2 pár měsíců zpátky ještě distribuovalo nějaké vykopávkové SIM karty bez podpory 4G LTE. Každopádně v tom má O2 pěkný bordel :roll:.


Offline - Pokročilý Profil 
20. 10. 2020 09:32 Odeslat příspěvek
Přesně 4G tu bude ještě dloooouho a než bude mít 5G nějaký rozumný pokrytí tak ty 100gigovky stejně skrečujou takže klídek. A komu vyjde že jeho sim nepodporuje 4G jen taková otázečka co vám svítí na displeji u signálu? Hádám že G, E ani H(+) to nebude ale LTE(+) resp. 4G(+). Pokud tedy nemáte nějaký kus obstarožního HW bez podpory LTE (já měl několik let zpět Redmi2 což mělo 4G ale frekvence u nás používané na 4G nepodporoval).


Offline - Kolemjdoucí Profil 
20. 10. 2020 09:41 Odeslat příspěvek
Vymena provedena, nova SIM aktivni do 5 minut, teď už to po odeslani kodu *444*# pise, že LTE podporuje SIM i telefon. Prodejce rovnou rikal, ze vymena SIM je zdarma, akorat se divil, ze to je nova SIM.

Koukam, ze stara SIM ma oznaceni ISIM128N.GF.SP a nova USIM128N.GA , takže rozdíl asi v něčem bude.

Tady píší, že doporučují pro 5G právě výměnu USIM za ISIM, takže opačně než to chce O2.
https://www.lupa.cz/aktuality/o2-dnes-v-praze-a-koline-spustilo-komercni-5g-sit-tarif-nabizi-600-mb-s/


Offline - Kolemjdoucí Profil 
20. 10. 2020 10:13 Odeslat příspěvek
Mě spíš aktuálně stvě, že přestože to číslo je v zásadě nové, nikdo ho nemá, neexistuje spojitost čísla a mojí identity, tak mi často chodí reklamní SMS a nově i reklamní hovory a nahrávky do hlasové schránky!

Nejlepší byla SMSka o odeslání podkladů k insolvenci, ať jim zavolám zpět a že mi to posílají i na email, vše od společnosti Fincollect. S tím by mělo O2 něco udělat, pokud tedy za poskytnutím čísla nestojí právě oni.

Když kouknu na údaje k SIM, tak původní byla ISIM128N.GF.SP a vyměněná USIM128N.GA


Offline - Junior Profil 
20. 10. 2020 10:31 Odeslat příspěvek
Ty čísla jsou recyklované. Mě zase chodí SMS z banky o neplacení úvěrů a hypotéky a od doktora, že je čas na preventivní prohlídku.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 285  Další stránka
Stránka 94 z 285 [ Příspěvků: 4273 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies