MobilMania.cz

Přihlásit se


 Další stránka

Peklo s O2 - účetní podvod nebo jen klamání zákazníka?

Online - Moderátor Profil 
23. 9. 2020 12:59 Odeslat příspěvek
Dávám do kupy nastavení služeb u O2 jednoho známého.
Přitom jsem narazil na některé chyby O2 (nefungují některé funkce v samoobsluze na internetu, bezpečnostní chyba s neúplným automatickým odhlášením v případě delší nečinnosti...). Hlavně jsem ale narazil na nesoulad dokumentace podepisované zákazníkem (výše poskytnutých slev) s částkami pokut, které O2 zákazníkovi v případě nedodržení podmínek účtuje (chce vrátit slevu v plné výši, ta je ovšem najednou vyšší, než sleva podle smlouvy poskytnutá). Další kapitolou jsou agresivní až šmejdské obchodní praktiky, kdy O2 natlačila nepotřebné služby a přístroje člověku, který tomu nerozumí a nemá pro ně použití.

Dávat do obchodní dokumentace jinou slevu, než jaká je reálně poskytnuta, je podle mne účetní podvod. A to jak na straně O2 (které to celé režíruje), tak na straně klienta (jak dá do účetnictví nákup notebooku za 9 000 Kč, když v ruce má doklad o slevě 4000 Kč, a ve skutečnosti poskytnutá sleva byla 8 295 Kč a on doplácel jen 705 Kč)? A jak pak dá do účetnictví tu pokutu 8 295 Kč jako doplatek reálně poskytnuté slevy?

Komunikace s O2 o tomto problému je také docela zábavná:
https://www.facebook.com/o2cz/posts/3446831542022084


Ten můj známy není ani trochu technicky zdatný, navíc je duševně nemocný (invalidní důchod na hlavu, ale většinou navenek funguje téměř normálně, není zbaven svéprávnosti). Za reálně využívané služby, tj. domácí internet (vzduchem) a neomezené volání a SMS zaplatil za rok a půl 102 000 Kč. 82 000 z toho tedy vyhodil za služby, které jsou mu na nic. Pravda, asi 40 000 z těch 82 000 jsou platby za zbytečné premium SMS (ano, služby pro dospělé). Svou útratou za ty hovadiny v řádu několika tisíc měsíčně (z invalidního důchodu) patrně spadl do u O2 do kategorie VIP klientů a začal dostávat "speciální nabídky" (sám se tím pochlubil, že ho prodejce z pobočky oslovil jako "významného klienta"). No a on ty "speciální nabídky" nedovedl odmítnout. A na pro něj nepotřebných službách zaplatil dalších 42 000 (a něco platit bude ještě dále).

Těch vyhozených 42 000 je za služby a přístroje, které si s vydatnou pomocí O2 pořídil, a pak neměl v zásadě schopnosti a možnosti je využívat. Např. drobná, ale za to nejabsurdnější sjednaná služba: O2 security na hloupém telefonu bez internetu. Nebo navyšování datového paušálu na 7 GB v tomtéž telefonu. Neomezený datový tarif NEO 5 na druhé SIM v telefonu, na kterou se ani neumí přepnout. Dva notebooky a tablet (v akci HW Bonus), které ani nedovede připojit na wifi - protože netuší, že heslo pro ně si musí na domácí wifi nastavit sám. Takže si k těm notebookům hned bere 2x datový tarif do dvou samostatných přenosných wifi modemů (2x paušál 800 Kč). Protože se přes to díval na videa, tak musel ještě nějaká data dokupovat (přestože má doma neomezené wifi, přes které to mohl provozovat). O2 mu vypíná služby, protože neplatí včas útratu... a on chodí po prodejnách O2, že mu notebooky "nefungují" a dává je kvůli tomu i do opravy. To všechno je jeho blbost, i když "vstřícné" a agresivní obchodní praktiky zaměstnanců poboček mu v tom hodně pomohly (kdyby mu nic nenabízeli, nevěděl by, že si to může pořídit).

Kdo má stejnou zkušenost s akcí HW Bonus?
Tj. poskytnutá sleva na zakoupený HW je fakticky vyšší, než přiznaná sleva na dokladech k tomu vystavených?
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
27. 9. 2020 21:42 Odeslat příspěvek
Chápu vaše rozhořčení, ale jak píšete, váš známý je nějak handicapovaný a není zbavený svéprávnosti. V tom je problém. Praktiky některých prodejců jsou opravdu na hraně...Vyzkoušejte reklamaci popř. pomoc ombudsmana. Jinak podmínky HW Bonus vždy zasílají mailem. Já je dostal také. Pokud by to známý objednával přes internet nebo telefon, lze do 14 dní odstoupit od smlouvy. Jinak opravdu některé praktiky různých prodejců vč. podomních jsou neakceptovatelné. Doporučuji tedy vypovědět všechny služby nejlépe písemně a doplatit dluh. Poté se obrátit na ombudsmana, soud nebo dTest.
Úspěch ale vidím 50:50. Držím pěsti.


Online - Moderátor Profil 
27. 9. 2020 22:05 Odeslat příspěvek
davsopl:

Samozřejmě, je to hlavně blbost toho mého známého (má štěstí, že jsem natolik klidný, že jsem ho nezabil - po tom, co všechno předvedl). Asi se v té lamentaci nad ním ztratilo to podstatné:

O2 dává do rukou zákazníka dokument, ve kterém je jednoznačně vyčíslena údajně poskytnutá sleva + obecné podmínky, podle kterých se sleva bude muset doplatit v případě jejich porušení. To je v pořádku.

Potíž je v tom, že O2 v případě přečasného ukončení smlouvy tvrdí, že skutečná poskytnutá sleva je víc než 2x tak velká. A zpátky chce v případě porušení podmínek tuto cca 2x tak vysokou částku. V zákaznické dokumentaci nenacházím nic, co by toto tvrzení podporovalo. Ale je dost dobře možné, že skutečně poskyytnutá sleva byla vyšší, než jakou dokumentace uvádí.

Takže...
...Proč dává O2 do rukou zákazníka dokument, podle kterého je poskytnutá sleva menší než skutečná? Že by náhodný administrativní bordel (3x za sebou, v průběhu téměř jednoho roku, stejný vzor pochybení)? Nebo spíš záměrný účetní podvod na straně O2? A možnost účetního podvodu u zákazníka O2? Každopádně klamavá praktika vůči zákazníkovi, který se spoléhá na pravdivost smluvní dokumentace.

...nebo...
O2 se spletlo a požaduje proplacení slevy ve vyšší výši, než jaká byla ve skutečnosti čerpána (připouštím, že toto je méně pravděpodobná varianta). Ale zase - spletlo se podobným způsobem 3x během necelého roku?


Online - Moderátor Profil 
27. 9. 2020 23:17 Odeslat příspěvek
davsopl píše
Jinak podmínky HW Bonus vždy zasílají mailem.


Ano, a je v nich jiná výše slevy, než ta skutečně poskytnutá (skutečně poskytnutá podle dodatečného tvrzení O2... a v podstatě i potvrzená tím mým nespolehlivým známým).


davsopl píše
Pokud by to známý objednával přes internet nebo telefon, lze do 14 dní odstoupit od smlouvy.


Ano, ale to není jeho případ... jde o HW Bonus poskytnutý v květnu a srpnu 2019 a březnu 2020. A navíc to nebylo přes internet, slevu si vzal na prodejně. HW bonusy z roku 2019 vypovídal na konci srpna 2019 - poté, co jsem poprvé zvětřil průšvih a dal avízo jeho rodně (ale vyřizoval to někdo jiný než já). U toho HW bonusu ze srpna 2019 byla jistá šance vrátit to v ochranné lhůtě 14 dní, ale nestihli/neuplatnili to.
Tarif, na jehož základě byl přiznána možnost vzít si HW bonus, byl zřízen 5.8.2019. Smlouva o poskytnutí HW bonusu je z 22.8.2019, ukončení tarifu k HW bonusu 30.8.2019. Nevím, jestli by to tehdy prošlo, i kdyby si na to někdo vzpomněl. O2 by vzalo určitě jako rozhodné datum pro uzavření vztahu to dřívější.

Podivné je i to, že vyrovnání za porušení podmínek akce HW bonus v srpnu 2019 přichází až v červenci 2020.


Offline - Junior Profil 
28. 9. 2020 06:25 Odeslat příspěvek
Tak v prvé řadě bych dotáhl do konce ty papíry na palici, protože než tohle dořešíte tak ten váš ajnštajn rozjede druhou akci, třeba s BMW X7.:-)


Online - Moderátor Profil 
28. 9. 2020 13:54 Odeslat příspěvek
jarešek:

To je těžké rozhodnutí pro jeho rodinu. Zbavovat někoho svéprávnosti je docela zásadní a obtížně vratný zásah do života. Zvlášť, když jde o člověka, co na první pohled není úplně mimo a v mnoha oblastech funguje celkem normálně.

Já ani vy tp tady za rodinu řešit nebudeme.

Hlavní téma mého příspěvku je upozornění na nesoulad mezi zákaznickou dokumentací (papírová výše poskytnuté slevy = 4000 Kč) a (patrně) skutečně poskytnutou a nazpátek vymáhanou slevou (8295 Kč). A to, že takovýto rozpor a kreativní přístup k zákaznické dokumentaci může poskytovat šikovný materiál pro účetní/daňový podvod (jak na straně O2, tak zákazníka).

V druhé řadě je to o naštvání z predátorského chování prodejců: přijde jim na pobočku mimoň, který si stěžuje, že mu nejde internet... tak mu prodají ještě jeden a notebook navrch! Bravo!


Offline - Junior Profil 
28. 9. 2020 15:19 Odeslat příspěvek
Pravidla pro poskytnutí slevy mají uvedeny na stránkách. Slevu 8295 Kč tam vidím také. Sám píšete, že byl brán na HW Bonus i nějaký tablet. V čem je tedy problém? To, že jsou praktiky některých prodejců na hraně je bohužel skutečnost. Sami prodejci dostávají bonusy navíc za co nejvíce prodejů. Pokud jdu do O2 prodejny vyměnit SIM, už dopředu vím, že mě budou nutit další služby jako O2 TV, internet, "zvýhodněný telefon" apod.
Odkaz na HW Bonus je zde:
https://www.o2.cz/podnikatel/vyhodne-te ... minky.html


Online - Moderátor Profil 
28. 9. 2020 15:56 Odeslat příspěvek
davsopl:

V čem je problém? Že nesedí sleva podle smluvní dokumentace proti tvrzení O2 o výši skutečně poskytnuté slevy (protože ta není doklady doložitelná).
Berte to tak, že já opravdu nevím, za jakou cenu a s jakou slevou tehdy ty notebooky známému v O2 nabídli, a kolik za ně nakonec zaplatil. Já vidím, že si vzal (podepsal) slevu 4000 Kč a O2 po něm chce tuto slevu zpět, ale ve výši 8295 Kč (bez nějakého relevantního dokladu). Takže jsou dvě vysvětlení:

- Buď byla skutečná sleva jen 4000. Pak se nás teď O2 snaží okrást.
- Nebo byla sleva 8295, tedy vyšší než podepsaná. Což je samo o sobě klamavá praktika. Pak má O2 samozřejmě nárok chtít zpět svých 8295 Kč, ale zároveň musí přiznat, že má další problém - bordel v dokumentaci. A nejspíš i v účetnictví (a to mohl být skutečný záměr a smysl celé té akce - účetní podvod). Jak zaúčtujete O2 a zákazník dotaci ve skutečné výši 8295, když na dokladu má jen 4000? Jak zaúčtuje vracení dotace 4000 částkou 8295? To mi hlava nebere.
Ať tak či onak, je to vždy špatně. Nevím, co z toho je horší.

Zmíněný člověk si vzal slevu "HW Bonus" 3x - na dva notebooky a tablet.

Podle tvrzení O2 byla na notebooky poskytnuta sleva 2x 8295 Kč, ve smluvní dokumentaci vidím 2x 4000
viz https://drive.google.com/file/d/1NAYPHc ... 4pgkL/view

To samé pro tablet - Podle tvrzení O2 reálně poskytnutá sleva 4700 Kč, podle smluvní dokumentace sleva 2500 Kč.

Pro mne - co je psáno, to je dáno.

Váš dokument je ceník možných slev, který se navíc často měnil. Pro mého známého v okamžiku uzavření smlouvy platil tento:
https://drive.google.com/file/d/1ECgjI9 ... fz722/view

Podle toho dokumentu bylo možné si vzít notebook Lenovo IdeaPad S130 s tarifem O2 Data 10 GB buď se slevou 4000 (všechna zařízení v seznamu), nebo 6295, nebo 8295 Kč. Je napsáno, že si lze vzít jen jednu z nabízených slev, přednostně tu vyšší... ale nikde není psáno, že je tomu tak vždy. A pokud by tomu tak měl být vždy, tak proč je v těchto podmínkách pro jednu kombinaci HW + tarif možno vybrat ze tří možných slev? A proč v tom dokumentu není třeba zatržena sleva, která byla ve finále poskytnuta? Aha, asi proto, že toto jsou obecné podmínky/šablona akce, které jen definují její rámec, nikoli konkrétní plnění.


Naposledy upravil 5uch dne 29. 9. 2020 11:31, celkově upraveno 2


Offline - Administrátor Profil 
28. 9. 2020 16:21 Odeslat příspěvek
Hmm. Celé je to takové.. neúplné. Probíral jste to přímo na infolince s někým kompetentním? Předpokládám, že tohle nejsou všechny dokumenty, co k tomu máte. Jak to dotyčný platil, lze vysledovat transakce? Nějaké potvrzovací SMS, e-maily, atd?

Já pochybuji, že by O2 někoho chtělo obrat, ale chyby se stávají, zvláště pokud je dotyčný takto.. aktivní a navíc neplatil za služby řádně a včas.

Rozhodně bych společnost O2 nepodezíral z účetního podvodu, byť pravděpodobně (kromě firemních zákazníků) z takovýchto lidí nejvíce těží.

A dotyčného bych minimálně odstavil od možnosti koupě takových služeb, lepší by bylo přehodit i provoz na někoho moudřejšího.

Poslal jste veškerou dokumentaci e-mailem O2 včetně Vašich připomínek a podezření? Možná že byste už měl vyřešeno.


// Btw k té wifi, lze vytisknout QR kód a nalepit si ho třeba na zeď, dotyčný pak pouze foťákem namíří na ten kód a připojí se k wifi.. taková blbost, co by mohla pomoci..


Online - Moderátor Profil 
28. 9. 2020 17:56 Odeslat příspěvek
Loader:

Ano, je to řešeno samozřejmě oficiální cestou.
Na vyúčtování pokuty za notebooky je podána mailem reklamace, už se přes týden řeší s oddělením pohledávek (zatím výsledek: "podnět jsme přijali"). Možná půjde v interním systému doložit, kolik známý zaplatil při přebírání notebooků. Ale pokladní blok na částku X dokládá jen to, že kdosi zaplatil částku X do pokladny. Někdy jde identifikovat i účel platby a od koho přišla... ne však nutně. A hlavně - doklad o nějaké platbě z principu není důkazem výše poskytnuté slevy! Jako že je poskytnutá sleva = cena - částečná platba... ne, to rozhodně neplatí (čistě teoreticky: mohly být požadovány nějaké další platby, které třeba ještě ani neproběhly, nebo se je "nepodaří" nalézt). Jo a mimochodem - v uživatelské dokumentaci není nikde vidět ani ta cena zboží, na které byla sleva poskytnuta a které se se slevou koupilo. Náhoda?

A co se vám zdá být neúplné? Výše jsem dal dva podstatné dokumenty ze čtyř.

1) První je dodatek ke smlouvě o uzavření nového datového tarifu O2 Data 10 GB, s možnosti využití nabídky HW bonus k tomuto tarifu + v příloze obecné podmínky akce HW bonus.
https://drive.google.com/file/d/1ECgjI9 ... sp=sharing

2) Druhý je dodatek ke smlouvě a obsahuje sekci Čerpání výhody akce HW bonus (výslovně ve výši 4000 Kč) + v příloze obecné podmínky akce HW bonus.
https://drive.google.com/file/d/1NAYPHc ... sp=sharing

3) Třetí se týká jen pojištění zařízení a opakuje obecné podmínky akce HW bonus = je pro věc nepodstatný.

4) Čtvrtý je po roce (!) od ukončení tarifu vystavený vrubopis na doplatek za notebook v plné výši 8295 (bez konkrétního uvedení, za co to vlastně je - jen generické "na něco jsme vám dali slevu a chceme ji zpět". Jediná reference v tomto dokladu je telefonní číslo, na kterém byla porušena nějaká nespecifikovaná podmínka akce HW Bonus u nějaké nespecifikované služby (další tahání za nos... to šlo napsat adresněji a přesněji). Dále je na tom vrubopisu uvedeno číslo jakéhosi prodejního dokladu, který by mohl ledacos napovědět... ale v online zákaznické dokumentaci ten prodejní doklad není.
https://drive.google.com/file/d/1WIJfir ... s_Yao/view

Ten tablet jsem řešil teď, když jsem k němu chtěl "co nejlaciněji" ukončit tarif. Měl jsem na lince někoho z retencí a ten mi argumentoval těmi obecnými podmínkami akce HW bonus. Že tam ta (patrně skutečně) poskytnutá sleva 4700 je... Ale to neberu, když podle platných podmínek to mohly být klidně i další dvě jiné varianty slevy, včetně té nakonec napsané v dokumentaci... tj. 2500.
Nakonec jsme se dohodli na jakémsi kompromisu... na tarif dali v O2 slevu, takže za něj za další rok a půl zaplatíme cca 3400. Tudíž nebude třeba teď jednorázově doplácet slevu 4700 za tablet. Je to ale více než těch 2500 podle dokladů. :(

Přemýšlím, co mohlo vést O2 k tomu, aby po dobu nejméně jednoho roku v akci HW bonus vystavovala nesprávné doklady o výši poskytnuté slevy v akci HW bonus (jen v našem případě - 3 chyby ze 3 využití této akce, po dobu téměř 1 roku...). To si toho rozporu nikdo nevšiml? To nikdy dříve nenastala situace, že někdo na rozpor v částkách narazil v souvislosti s vracením slevy? A proč se doplatek stanovuje až rok (v novém účetním roce) po datu, ke kterému jej bylo možné stanovit a chtít zpět? Proč je z navrubopisu tak obtížné se dopátrat, za co vlastně je? Proč na vrubopisu není číslo dokladu s poskytnutou slevou a dodatkem ke smlouvě? Proč je tam pouze (již rok zrušené) telefonní číslo bez udání další služby a konkrétního pojmenování HW, na který byla sleva poskytnuta? Proč je tam číslo jakéhosi prodejního dokladu, který není dostupný v online dokumentaci? Je jiné logické vysvětlení, než že je to nějaká "účetní hra"? Fakt nevím.

Pikantnost: známý odnesl tablet po pár měsících do opravny, protože mu "nešel"... a pak ho odmítl převzít zpět, protože po něm chtěli za přehrání SW 800 Kč, přestože podle něj mělo jít o záruční opravu. Takže tablet už nemá a nemá ani SIM kartu s datovým tarifem, co do něj měl vloženou. Teď ho bude "jen" ještě rok a půl "splácet" - držením nevyužívaného tarifu.

Provoz mého známého je teď hozený na mne. Jinak bych sem své stesky nepsal. ;-)
Věřte, že dělám vše pro to, aby dotyčný nemohl dělat další podobně vtipné nákupy (přebírám administraci jeho účtu + známý dostane mraky poučení a záhlavců). Ale ani to není jednoduché... Ale to je jiná story o chybách zákaznického systému O2.
Stručně: můj známý je teď nastaven jako majitel účtu s nízkými právy a já jako správce s vysokými právy. Tím pádem on nebude mít přístup k nastavení služeb z webu. Nebude mít ani přístup k vyúčtování (jako majitel!). Zároveň ale nebude mít přístup k některým službám, které si platí. Konkrétně se sice přihlásí do O2 TV, ale nic si v něm nepustí. Zato já, jako správce jeho účtu, budu moci službu O2 TV pod svým přihlášením používat naplno. Podle O2 Guru na Facebooku je to tak správně. :hm
A podle tvrzení O2 Guru na Facebooku stejně toto řešení (oddělené role majitel x správce) mu nezabrání si něco objednat nebo změnit na pobočce. Na druhou stranu - podle tvrzení prodejce na pobočce - to dostatečná ochrana proti nákupu na pobočce je. :o) Asi si můžu vybrat, co platí.

Díky, O2!


Naposledy upravil 5uch dne 29. 9. 2020 16:56, celkově upraveno 3


Online - Moderátor Profil 
28. 9. 2020 19:17 Odeslat příspěvek
Další záznam potíží s O2 a jejich polofunkčním zákaznickým systémem viz zde:

Ftip dne - přístup O2 k hlášeným chybám portálu "Moje O2"


Online - Moderátor Profil 
29. 9. 2020 11:43 Odeslat příspěvek
Loader píše
Btw k té wifi, lze vytisknout QR kód a nalepit si ho třeba na zeď, dotyčný pak pouze foťákem namíří na ten kód a připojí se k wifi.. taková blbost, co by mohla pomoci..


Zajímavý nápad, pro chytrý telefon by to mělo fungovat. Tady ale jde (hlavně) o jiná zařízení bez foťáku.

Zde je potíž v tom, že dotyčný tak nějak zatím nechápe... že domácí wifi je jeho vlastní síť a musí si ji sám zprovoznit. Případně požádat o pomoc někoho, kdo tomu rozumí. A že k tomu musí udělat něco s tou černou krabičkou s anténkami. On prostě zkoušel sám (marně) zprovoznit internet na svých zařízeních a skóre je 5:1 ve prospěch zařízení. Pak začal nosit zařízení zpět na prodejnu O2 a do opravny s tím, že mu na nich nejde internet a O2 TV (s čímž byl po právu vyhozen, zato si občas od O2 přinesl novou hračku). Myslím, že mu bude ještě nějakou dobu trvat než takové informace stráví a doopravdy pochopí a docení význam slov jako "modem", "router", "wifi", "SIM karta", "internet" a "mobilní data" a "chytrý telefon".

Modem / router měl dotyčný po roce "používání" v továrním nastavení, heslo jedné automaticky vytvořené wifi na 5 GHz samozřejmě neznal, navíc neměl v některých přístrojích nastaven protokol pro 5 GHz, takže v nich tu síť ani neviděl.


Offline - Junior Profil 
29. 9. 2020 12:55 Odeslat příspěvek
...podle tvrzení O2 Guru na Facebooku stejně toto řešení (oddělené role majitel x správce) mu nezabrání si něco objednat nebo změnit na pobočce.

Svatá pravda. Pokud je pán majitel a vy jen “správce” celou věc to neřeší. Stačí aby mu volalo O2 a on jim nabídku po telefonu schválil slovem. Jinak celou věc by řešil přepis majitele na Vás. To je možné a mu dal tzv. nulové práva k přístupu do samoobsluhy atd. nebo celou smlouvu vypovědět.


Offline - Pokročilý Profil 
29. 9. 2020 13:01 Odeslat příspěvek
I kdyby si 5uch vse prevedl na sebe, tak co zabrani tomu znamemu uzavrit dalsi smlouvu na sebe?


Online - Moderátor Profil 
29. 9. 2020 13:16 Odeslat příspěvek
zivan:

Přesně tak. Pokud mu rupne v bedně, objedná si služby od TM nebo VF nebo nějakého virtuála...
Navíc nechci být ten, kdo odpovídá za placení jeho účtů.

Cílem je co nejvíc omezit přístup dotyčnému k nastavení a objednání služeb, ale bez zbavení svéprávnosti (to už je extrémní kalibr) to nelze vyřešit 100% neprůstřelně. Jsem s tím smířen. Naštěstí funguje alespoň to, že pokud dotyčný něco objedná/změní na svém účtu, tak o tom okamžitě dostanu mail.
Další důležitý krok je, že si dotyčný musí zapamatovat, že vše v této oblasti má dopředu konzultovat se mnou.

davsopl:
K tomto tématu "omezení práv k úkonům na pobočce" jsem dostával protichůdné informace. Už jsem rezignoval. Nastavení práv v samoobsluze je zde:
https://imgur.com/a/leqo8Zm
Také z toho není jasné, zda jde jen o práva v samoobsluze, nebo obecně. Pokud obecně, tak je to OK (až na ta nedostupná vyúčtování a služby O2 TV).
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, #  Další stránka
Stránka 1 z 2 [ Příspěvků: 28 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies