MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka 

Ftip dne - přístup O2 k hlášeným chybám portálu "Moje O2"

Offline - Kolemjdoucí Profil 
6. 10. 2020 18:09 Odeslat příspěvek
Notýýýwoe!! :shock:
Text sice dlouhej, ale přečetl jsem to všechno skoro jedním dechem..
Přesně jak říkáš: Bylo by to k smíchu, kdyby to bohužel nebylo celé K PLÁČI!
V případě tak velké společnosti jako je O2 a množství potenciálně zasažených zákazníků je to situace těžko uvěřitelná a hlavně pak ta reakce na ni ze strany O2, nebojím se říct, přímo skandální.
A v konečném důsledku je to úplně jedno, zda-li je taková reakce důsledkem jen absolutního ignorantství/nekompetence příslušných O2 pracovníků (O2 guru nebo O2 ajťáků) nebo prostě hloupého designu jejich systému.
Chlape, ty jim to takto neservíruješ na stříbrném podnose a oni místo toho, aby poděkovali, že za ně děláš JEJICH PRÁCI, a zastyděli se a omluvili, tak reagují tak, jak reagují.. že se nejedná o chyby, ale o "aktuální nastavení".. cože?!! :-\
Máš můj naprostý obdiv za tu nekonečnou trpělivost :tleskani vím, o čem mluvím, něco podobného jsem řešil s různými "guru" a různou technickou podporou už několikrát, ale po druhé třetí "srážce" s blbcem na druhé straně komunikačního kanálu jsem to vždycky raději vzdal s tím, že to mi za to FUCKT nestojí, abych si kvůli tomu ničil zdraví a rozčiloval se tam, kde to evidentně nemá žádný smysl.. :pozor
Hodně štěstí v boji s větrnými mlýny, neboť slovy klasika: LIDSKÁ HLOUPOST JE VĚČNÁ!!
8-)
Poslední příspěvek


Offline - Moderátor Profil 
6. 10. 2020 19:55 Odeslat příspěvek
kydor:

Dík. Taky jsem čekal, že mi třeba i poděkují. A ono ejhle!

Ještě je tu jedna podobná story s O2 - tentokrát to není o "kvalitě" O2 Guru a technických chybách zákaznické samoobsluhy, ale o podivných obchodních a účetních praktikách:
viewtopic.php?f=1&t=1310687

Tady jde hlavně o hloupost jejich zákazníka, který se svou vlastní pitomostí dostal do průšvihu. Ale je fakt, že mu v tom dost "pomohla" (ne)ochota prodejců O2 (místo porozumění jeho problému mu nabízeli "řešení" v podobě prodeje dalších zbytečných datových a hlasových tarifů a zařízení).
Ale hlavně se v celém případě 3x opakuje jedna a ta samá chyba ze strany O2 (takže bych asi řekl: záměrná a systematická chyba) ve smluvní dokumentaci. To zavání podvodnou praktikou a účetním podvodem.


Offline - Moderátor Profil 
7. 10. 2020 14:32 Odeslat příspěvek
...a máme tu další pokračování tabule hanby s pozoruhodnými reakcemi O2 Guru na závažné problémy. Omlouvám se, že to zase bude delší, ale komunikace je to složitá. 8-)

Tentokrát se mimo jiné podíváme i na chyby ve vyúčtování (ano, už jde i o peníze).
Have a fun!

Nejprve ještě něco na starší téma:

"Uživatel služby" O2 TV nemá k této službě přístup a přepínání práv mezi "Uživatelem služby" a "Správcem služby" má na přihlášení do O2 TV velmi opožděný dopad (změna se projeví i za více než 24 hodin).

Já:
Patriku, je škoda, že jste se o tom zpoždění ve "24 hodinovém okně" nezmínili hned na začátku. Mohli jsme si ušetřit řadu tápání.
Nic to ale nemění na tom, že vámi deklarované chtěné chování je chybné, protože jde proti selskému rozumu (když podle vás zákazník v roli "uživatel služby" službu nemůže užívat).

Dále... během dneška se mi již 2x podařilo zaznamenat náhodnou chybu s falešným hlášením o odhlášení z Moje O2 (aniž bych se o to nějak zvlášť pokoušel). I tam jde zřejmě o nějaké "okno", kdy aplikace zahlásí odhlášení, ale nějaké přihlašovací tokeny nebo cookies zůstávají i po tom nějakou dobu platné...

I když s vaším zákaznickým a backoffice systémem přicházím do styku jen jako zákazník, tak tuším, že pod nablýskaným povrchem není robustní systém a že je to celkově v takovém chaosu, že ani O2 Guru a technici ze správy systému netuší, co všechno od něj mohou čekat. Svým způsobem mi je líto vás - O2 Guru a pracovníků na pobočkách. 8-P

Hodně sil vám přeje
Váš nedobrovolný tester"

uběhl den a noc - doba, po kterou přihlášení "Uživatele služby" do O2 TV fungovalo...

Já:
"Zdravím všechny O2 Guru,
zase je tu váš prudivý a (ne)oblíbený nedobrovolný tester. Pro dnešek pár nových poznatků ke starým chybám (jestli vám to pomůže) a několik nových chyb.

Přihlášení k O2 TV s různými přístupovými právy
Potvrzuji hypotézu o až 24 hodinovém okně, po které které O2 TV nereaguje na změny v nastavení přístupových práv (přepínání mezi rolemi "Uživatel služby" a "Správce služby"). Tentokrát to bylo dokonce něco málo přes 24 hodin. K synchronizaci práv v subsystému O2 TV patrně dochází někdy po půlnoci.
Ale to je jedno... Důležité pro vás je, že takhle dlouhá prodleva matoucí a musíte s tím něco dělat. Nejlépe ji zkrátit na jednotky minut nebo lépe vteřin, aby se pro uživatele změna jevila jako okamžitá a online. A nebo alespoň při změně přístupových práv dát jasné varování, že změny se v některých službách (následuje jejich výčet) mohou projevit až s takovou prodlevou. Ale hlavně... CHYBNĚ JE CELÝ DESIGN, KDY "UŽIVATEL SLUŽBY" SLUŽBU NEMŮŽE POUŽÍVAT!!!"

O2 Guru:
"Zdravím,
od IT oddělení mám informaci, že provedené změny v přístupech jsou dostupné do 4 hodin od nastavení."

WTF? Tak 4 nebo 24 hodin jak O2 tvrdilo včera?

"Omlouvám se, pokud jste vypozoroval lhůtu delší a za Vaší zpětnou vazbu. Aktuálně však nemám informace, že by se pracovala na úpravě textace. Na druhou stranu stačí ponechat nastavení, tak jak jsem doporučil a po zbytek doby není zapotřebí jakkoli měnit. "

Já:
"V tom případě dejte v O2 padáka vašemu IT oddělení, protože zjevně neví, jak jim věci (ne)fungují a říkají vám bludy. Včera jsem na reakci systému čekal víc než 24 hodin (průběžně jsem testoval).

Nepracuje se na změně textace...? Fajn, Doufám, že na tom ale zapracujete v budoucnu. A primárně nejde o textaci, ale o to, aby UŽIVATEL MOHL SLUŽBU UŽÍVAT.
Textace je jen rychlé, nouzové a alibistické řešení.

Znovu mi radíte chybu obejít (workaround) tím, že uživateli dám právo "Správce služby" a mám vystaráno. Hmmm...
Ano, Správce služby může službu kupodivu i užívat. Ale chápejte, že přiřazením tohoto práva prostému uživateli služeb vypouštíte Krakena - viz příklad s dětmi, viz případ majitele spravovaného účtu, který je schopen i několikrát měsíčně zcela nesmyslně měnit své služby.
AŤ UŽIVATEL SLUŽBU UŽÍVÁ (ALE NESPRAVUJE) A SPRÁVCE SLUŽBU SPRAVUJE (A NEMUSÍ NUTNĚ MÍT MOŽNOST JI UŽÍVAT). Opakování je matka moudrosti."

...To už je fakt jako u blbečků na dvorečku...


Teď jednu drobnost...

Opakovaně vyžadovaný souhlas s ukládáním cookies v O2 TV

Já:
Zdá se, že toto otravné opakované vyžadování souhlasu s cookies na portálu O2 TV se děje v prohlížeči Chrome, zatímco v Edge tomu tak není. Testováno na na dvou různých PC a dohromady třech různých uživatelských profilech v PC.

O2 Guru:
"Co se týká souborů cookies na stránky http://www.o2tv.cz, tak jsme již předávali na našeho dodavatele. Potíže se projevily s různými prohlížeči i nastavením. Zde věřím, že proběhne úprava co nejdříve.
Patrik, O2 Guru"

Konečně jedna rozumná a chápavá reakce, bohužel u té nejméně podstatné věci.


Chyby vyúčtování a nastavení služeb

Já:
Teď nové chyby - týkají se vyúčtování a konfigurace služeb. Jsou již řešeny prostřednictvím reklamace, ale příčina je systémová - váš systém dovoluje nastavit naprosto nesmyslné (nevalidní) produkty, a pak je také vyúčtovat (v neprospěch zákazníka).

Přidávání neobjednaných a neexistujících služeb do tarifního balíčku
V posledním vyúčtování za září jste zákazníkovi na pár dní naúčtovali balíček "O2 Spolu pro dva", ve kterém byla jen jedna jediná služba - O2 TV Bronz. Takový balíček by teoreticky neměl jít vůbec nastavit a vytvořit."

O2 Spolu pro dva má obsahovat dva FREE nebo NEO mobilní tarify, domácí internet a O2 TV.

"Nicméně účetní systém si pro potřeby účtování k balíčku "kreativně" domyslel a doplnil další služby, aby byl balíček úplný a šlo ho vyúčtovat - podle výsledné částky to bylo 2x O2 FREE Modrý s 1 GB a HD internet na doma Bronz (který byl ale současně naúčtován i v jiném balíčku)."

Účetnímu systému vůbec nevadilo, že k těm mobilním tarifům nebylo ani známo telefonní číslo a že se na jedné adrese domácí internet účtuje dvakrát.

"Naopak jste v balíčku "O2 Spolu pro tři" (který klient v té době skutečně využíval) na těch pár dní v rozpisu jakoby vůbec nedali O2 TV (bylo za tu dobu zahrnuté v tom nesmyslném balíčku O2 Spolu pro dva). Nicméně účetní systém si v této "mezeře¨" opět "domyslel" nejnižší O2 TV Modrou místo skutečně užívané O2 TV Bronz. Zde jste se tedy spletli ve svůj neprospěch, ale celkový výsledek těch dvou chyb jde v neprospěch zákazníka."

Přiloženo komentované vyúčtování, kde jsou problematické položky zvýrazněny a okomentovány.

O2 Guru:
"V systému již vidím reklamaci zadanou, takže stačí vyčkat na dořešení ze strany kolegů z reklamačního oddělení. :-) Jakmile situaci prověří, tak Vás budou kontaktovat a zašlou i vyjádření. Balíčky O2 Spolu se účtují od data aktivace první služby v balíčku. Nejedná se tedy o chybu, ale o způsob nastavení. Na druhou stranu se však může stát, že balíčky jsou chybně aktivní a místo nich jsou již aktivovány služby správně. To všechno prověříme v rámci zadané reklamace. Prosím o strpení.
Patrik, O2 Guru"

Já:
"Patriku... tohle myslíte vážně???
Přečetl jste si můj popis chyby a podíval se na to komentované vyúčtování??? Chápete, co se vám snažím povědět? Vaše mantra: "jde o způsob nastavení" je vaše arogance nebo obrana před přiznáním chyby???

Ano, věc je v reklamaci, ale pro vás - nejde jen o ošizení zákazníka, ale o to, že taková snadno uhlídatelná situace v systému vůbec může nastat!

Víte, jako senior ajťák chápu, že systémy mají vždy nějaké chyby a že chyby dělají ještě víc lidé. A je normální zjevnou chybu přiznat a napravit (v tomto případě robustními křížovými kontrolami služeb v zákaznickém účtu před jejich schválením). Vaše zahrávání věcí do autu a mlžení mne jen čím dál víc popouzí k tomu věc eskalovat k ČTÚ a k ČOI. A věřte, že jsem buldok, který nepustí, když se zakousne.

Fakt bych čekal víc vstřícnosti.

Zejména, když jde o chyby, ve kterých jde o bezpečnost a peníze klientů. Víte, co je horší než rozmrcasený billingový systém a děravý backofficový konfigurátor služeb? Už jen nefunkční provozní systém pro evidování poskytnutých služeb. Takže můžete jít s kvalitou ještě o stupeň níž."


Vícenásobné placení za jednu službu

Já:
V srpnu došlo na zákaznickém účtu v průběhu měsíce k přesunu služeb z balíčku O2 Spolu pro dva do balíčku O2 Spolu pro tři + přidání další služby do nového balíčku. Nicméně služby - 2 mobilní tarify a domácí internet z "ukončeného" balíčku O2 Spolu pro dva byly i po této změně počítány až do konce měsíce (v obou balíčcích). Tedy některé služby byly započteny duplicitně. Opět špatná konfigurace služeb, která by neměla jít vůbec nastavit a vyúčtovat (systém by měl kontrolovat a nepovolit zahrnout souběžně jednu službu (totéž číslo) do dvou souběžně běžících tarifních programů.

O2 Guru:
"Je mi líto, že situaci takto vnímáte, ale změnu fungování balíčku O2 Spolu aktuálně neplánujeme. Vyčkejte prosím na dořešení reklamace, věřím, že kolegové zkontrolují veškeré vyúčtování a budou Vás o výsledku informovat.
Patrik, O2 Guru"

Já:
"Já po vás vůbec nechci změnit fungování balíčku O2 spolu - nic proti němu nemám, je docela fajn. Jen chci, abyste zákazníkovi neúčtovali souběžně 2x tutéž službu ve dvou souběžně běžících tarifních balíčcích!!!

Chci snad moc???"

Neoprávněná platba za doručení a splácení nedodaného zařízení SmartBox

Já:
"Zákazníkovi jsou od ledna 2020 fakturovány splátky (a v lednu poplatek za doručení a instalaci) modemu/routeru Smart Box, který nikdy nedostal a ani dostat neměl.

Situace patrně vznikla tak, že na konci května 2019 si zákazník objednal internet na doma (bylo mu nabídnuto zřízení ADLS/VDSL se Smart Boxem). K instalaci však nedošlo (ať už proto, že v den příjezdu technika byl zákazník nekontaktní, nebo proto, že v místě není možné mít internet po kabelu... nebo z obou důvodů). Instalace byla odložena a posléze místo ní naplánovaná jako nová zakázka instalace s modemem Archer, (internet přes mobilní data). Ten zákazník skutečně dostal a od srpna 2019 ho používá, a také ho splácí ve vyúčtování.
Pak si v lednu 2020 asi někdo v O2 všiml té první odložené objednávky se SmartBoxem, podíval se, zda na místě je v provozu internet (to už byl). Tak usoudil, že se do vyúčtování zapomnělo přidat to doručení, instalace a splátky SmartBoxu z původní obejdnávky, a na účet zákazníka ho prostě od ledna 2020 "přihodil".

Takže zákazník teď má a platí jeden internet HD Bronz na doma, jeden modem/router Archer a navíc platí modem/router Smartbox, který ale nemá a nikdy neměl!

Zde nevím, do jaké míry je to chyba, které by mohla zabránit větší robustnost systému správy tarifů a zakázek.

Opět je toto v reklamaci a vám to předávám jako podnět k vylepšení systému, který by měl umět podobné nesmyslné konfigurace odmítnout."

O2 Guru:
"Ano, v tomto případě je skutečně jedná o chybu v objednávce. Reklamace na toto téma je založena z data 17.09.2020 a k dořešení dojde nejpozději do 16.10.2020. Tento den bude dořešena nejpozději i nově uváděná skutečnost ohledně účtování balíčku O2 Spolu. Čas od času se může vyskytnout potíž v objednávce nebo vyúčtování, ale není nic jednoduššího než v samoobsluze podat na dané vyúčtování reklamaci a situaci dáme do pořádku. :-)"

Já:
"To je hezké, ale ještě hezčí by bylo, kdyby systém byl tak robustní, že nedovolí zadat nesmyslnou konfiguraci služeb! A kdyby účetní systém místo "domýšlení" jak vyúčtovat nesprávně zadané balíčky vyhodil chybu a vyúčtování (a konfiguraci služeb) před vystavením označil jako chybné a k dořešení někým kompetentním."

O2 Guru:
" Co se týká nastavení balíčku O2 Spolu, tak není žádným tajemstvím, že se balíček služeb účtuje od aktivace první služby. Tyto informace musí být vždy sděleny při aktivaci balíčku. "

O tam tady vůbec není řeč.

O2 Guru:
"Pokud je však ve vyúčtování účtován balíček duplicitně, poté se jedná o chybu a je na reklamačním oddělení, aby jí napravili a zaslali zpětnou vazbu dále do firmy. Jak jsem sdělil již v předchozí zprávě, tak může být například způsobeno chybnou konfigurací balíčku - nejedná se o systémovou chybu, ale uživatelskou. To vše bude řešeno v již zadaných reklamacích.

Nejedná se o žádná hotový systém, který by se dále nevyvíjel, takže s každou chybou je předáváno k dalšímu a dalšímu vylepšení. Vše má však své priority a dle toho je ovlivněn i čas odstranění konkrétní potíže. "

Já:
"To chápu. Ale vy pochopte, že chyby v implementaci přístupových práv, billingového systému, potažmo v nedotažené validaci konfigurátoru služeb... jsou chyby k řešení s vysokou prioritou. Jde o prachy a dobrou pověst, PR (a PR byste měl na své pozici O2 Guru na sociálních sítích hájit, ne?).
Jistě nejsem sám, kdo takové chyby zaznamenal. A můj tip: jistě je víc lidí, kterých se chyby také dotkly, ale ti lidé je prostě nedovedli ve vyúčtování najít, nebo je ani nehledali.

Vzhledem k použité agresivní strategii billingového systému "doplňování chybějících služeb do balíčku" si troufám tvrdit, že větší část chyb jde v neprospěch zákazníka.

Jak reagoval jeden z lidí na mobilmanii:

Citace
"...ty jim to takto neservíruješ na stříbrném podnose a oni místo toho, aby poděkovali, že za ně děláš JEJICH PRÁCI, a zastyděli se a omluvili, tak reagují tak, jak reagují.. že se nejedná o chyby, ale o "aktuální nastavení".. cože?!! "


Se službami O2 kvůli svému známému obcuji teprve 14 dní a už toho bylo dost, nemyslíte? Jak moc musí být váš systém na s.ačky vevnitř, když během 14 dní u jediného zákazníka vyplave na povrch tolik chyb a problémů? (uznávám, nejedná se o normálního zákazníka)."


Offline - Moderátor Profil 
9. 10. 2020 21:11 Odeslat příspěvek
Blížíme se ke "šťastnému" konci, alespoň pokud jde o chybná vyúčtování.

Podařilo se úspěšně vyreklamovat chybná vyúčtování - instalační poplatek za nedodaný modem a jeho splátky, a dvě špatně spočtená vyúčtování z důvodu chybně sestavených služeb za přechodná období (netriviální změna tarifu uprostřed zúčtovacího období).

Vtipné je to, že ani reklamaci O2 nedovede spočítat správně (tentokrát se seklo ve svůj neprospěch). Trochu to souvisí s nedokonalým "zaškrtávacím" formulářem pro hlášení závad vyúčtování... ten vypadá velmi propracovaně, ale má jistá omezení... v podstatě je možné vyreklamovat jen jednu jedinou sekci vyúčtování, a to v plné výši. Neuvažuje se o tom, že by mohla být špatně částka dané sekce, nebo více sekcí. Slovní popis důvodu reklamace by umožnil přesnější specifikaci problému a reklamované částky.

Nicméně trvám si na tom, že primární příčina chyb vyúčtování je systémová - a ta spočívá v neohrabanosti a nedostatečných kontrolách dat a prováděných změn v konfigurátoru služeb a tarifů na zákaznickém účtu (backoofice nástroj používaný operátory O2 na pobočkách a zákaznické lince).

Vřele doporučuji každému, kdo dělal u O2 v podlední době nějaké změny tarifu, si udělat ruční kontrolu vyúčtování za související a následující období. Je velká pravděpodobnost, že změna "neklapla" a do vyúčtování zanesla nějakou chybu. Zejména v případě změn balíčků O2 spolu!


Offline - Moderátor Profil 
3. 3. 2021 13:06 Odeslat příspěvek
Teď vtip z jiného, vcelku neškodného soudku.
Máte potíže s O2, potřebujete poradit, nahlásit chybu, navrhnout zlepšení?

Aplikace Moje O2 pro mobil sice nemá žádný viditelný odkaz nebo sekci, kterými by vás na něco z toho navedl (odkaz na formulář s hlášením chyby, číslo na technickou podporu, O2 guru...)
Ale má naprosto geniální způsob, jak tyto funkce zajistit:

Pokud v aplikaci Moje O2 telefonem zatřesete, pak se dostanete na rozcestník pro hlášení chyby, návrhů a pro získání pomoci.

To je vtip? Ne, není apríl. Takovou radu dostanete i od O2 guru na Facebooku... a fakt to tak funguje.

https://www.facebook.com/o2cz/posts/390 ... 1559899411

Jak se ale na hlášení chyby dostanou lidé, kteří nejsou chybou dost frustrovaní, aby telefonem vzteky začali třást?

Nebo je vyvolání nouzových funkcí třesením nějaký nový úzus v návrhu uživatelského rozhraní, který mi unikl?


Offline - Junior Profil 
3. 3. 2021 13:36 Odeslat příspěvek
To 5uch - Moje O2 - fakt to zatřesení funguje, vývojáři zřejmě "hulí" dobrej matroš...


Offline - Moderátor Profil 
3. 3. 2021 13:42 Odeslat příspěvek
Update:

Zřejmě to nějaký "design pattern" je. Otázka je, jak moc je mezi uživateli zažitý... pro mne je to novinka. Třeba aplikace Facebooku na mobil to má taky. Ale Faceboook má i položku v menu, které na toto odkazuje.

Tenhle způsob aktivace dává smysl tam, kde je třeba jednoduše zahlásit i screenshot přesně v té situaci, kde k chybě došlo. Nicméně formulář hlášení chyby O2 je obecný, netýká se jen problémů v aplikaci Moje O2...


Offline - Kolemjdoucí Profil 
23. 8. 2022 12:27 Odeslat příspěvek
Omlouvam se, je to tady stary prispevek, ale aktualne se snazim resit uplne stejne tema ohledne O2 TV a pristupu, ktere 5uch s O2 diskutoval a delal jim testera. Naprosto rozumim vasim argumentum a mate muj obdiv jak za vytrvalost, tak schopnost udrzet dusevni rovnovahu v tehle diskuzich. Jak to prosim ohledne te O2 TV dopadlo? Povedlo se vam rozchodit user only pristup pro zalogovani do O2 TV tak, aby ji slo i sledovat a ne se jen zalogovat? Ja to vcera zkousel a prijde mi, ze to v roce 2022 funguje uplne stejne jako v roce 2020. Tedy, ze zalogovani s user only pristupem tak nejak napul zaloguje (neni videt jmeno, jen genericka ikona) a sledovat nejde nic. Je treba cekat tech 24+ hodin, nebo je to i tak slepa cesta a radeji se mam podivat po jinem IPTV reseni?


Offline - Moderátor Profil 
23. 8. 2022 12:43 Odeslat příspěvek
HS96:

Bohužel nevím. Vzdal jsem to.
Nevím, zda se to nějak dál v O2 řešilo a něco se v tom změnilo, včetně té "opožděné propagace přístupových práv po změně nastavení". Trochu jsem doufal, že se to vyřeší se zavedením nové platformy pro O2 TV, která se slibovala už v minulém roce, ale zatím se u webového sledování nic viditelně nezměnilo, tak nevím.

Konkrétně v mém případě... člověk (majitel a plátce služeb, kterého je ale z různých důvodů radno držet na nízkých právech jen jako "uživatele služby", aby si nechtěně nebo vyloženě omylem neobjednával věci, které nepotřebuje)... tak tento člověk je do O2 TV přihlášen správcovským heslem, které ale nezná: jednou jsem ho na jeho notebooku přihlásil a nechal webovou stránku O2 TV si to přihlášení zapamatovat, neukládal jsem ho do prohlížeče (pro jistotu - on nejspíš o ukládání hesel do prohlížeče neví a i kdyby věděl, nedovedl by si je asi zobrazit).
Fakticky ten člověk ale služby O2 TV na sledování filmů nevyužívá, protože tam v základním balíčku není jeho oblíbený žánr. 8-)
On navíc myslí ani nedocenil a nechápe výhody tohoto systému (odložené sledování, přeskakování reklam, vracení a pozastavení při živém sledování...)
Takže pokud mu přihlašovací cookie vypršel, tak si toho asi ani nevšiml.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
23. 8. 2022 14:39 Odeslat příspěvek
Dekuju. Dam tomu jeste par dni, nez to vzdam. V mem pripade je to hlavne o tom, ze napr. v Tizenu nechci nechavat zalogovany silny ucet. A ani na Androidu deti. Ja moc trpelivosti na jednani s O2 guru bohuzel nemam. Snazil jsem se, ale asi jsem z generace, ktera si pod "guru" predstavuje trochu neco jineho.


Offline - Moderátor Profil 
23. 8. 2022 14:57 Odeslat příspěvek
No, hlavně tady guru nemá moc co vyřešit, kromě návrhu nebezpečného workaroundu (viz výše).

Je to zjevná chyba interpretace práv v systému O2 TV, patrně s poměrně velkým dopadem na kdovíco. Opravit nebo předělat to musí vývojáři systému O2. A pokud na tohle téma moc lidí neřve, tak do toho raději nevrtají, i když vědí, jak moc je to špatně. Zajímavé by bylo, kdyby někomu vznikla škoda a začal se s O2 soudit.

Guru a zaměstnanci podpory mohou jen předvádět různé přístupy a schopnosti komunikace. Od "nepochopil zadání", přes "pochopil, ale schválně mlží, protože s tím nic nenadělá"... po "pochopil, přiznal chybu, předal ji k řešení, zprostředkoval odhad doby do provedení opravy".

Zkuste na ně zatlačit, dejte vědět, jak jste dopadl.
Schválně, jak rychle O2 guru pochopí, že správcovské heslo k rodinnému účtu se na dětském a s dětmi sdíleném zařízení (TV) nesmí objevit.


Offline - Moderátor Profil 
27. 7. 2023 02:15 Odeslat příspěvek
Update 27.7.2023

Se zavedením nové verze O2 TV (u mne v půli července 2023) O2 vyřešilo problém s interpretací práv přihlášeného uživatele. Nyní může O2 TV sledovat i prostý uživatel služby, který není správcem účtu u O2!
:tleskani

Že to ale trvalo (skoro 3 roky od nahlášení)... než O2 mlčky přizná pochybení a opraví ho. Holt čekali s opravou až do nové verze.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, #
Stránka 2 z 2 [ Příspěvků: 27 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies