MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka |
Vodafone - nefunkční samoobsluha pro Odepiš |
---|
hauzz - Pokročilý |
4. 6. 2022 22:37 |
Já bych v tom spíš viděl záměr operátora jak "nenásilně" donutit nerentabilní zákazníky ke změně služeb na pro operátora výhodnější služby, zákazník má smůlu. Buď se smíří se šikanou opa nebo přistoupí na jeho podminky. U Kaktusu loni i předloni několikrát výpadek u počítadel nasyslených dat/minut/SMS. Ať mi někdo zkusí vyvrátit že to nebyl záměr.
|
Poslední příspěvek |
5uch - Moderátor |
4. 6. 2022 22:50 |
hauzz:
I to může být záměr. Nicméně na přímou otázku, zda je to příprava na ukončení tarifu Odepiš.. Vodafone odpověděl, že ne (pochopitelně). Spíš to tipuji na to, že pro těch pár lidí s Odepišem se jim nevyplatí samoobsluhu opravovat. Takže když se to rozbilo, zůstane to rozbité. Další možnost je ta, že systém samoobsluhy vymyslel někdo tak geniální, že ji kromě něj nikdo nedokáže udržovat v chodu. Ony jsou totiž (menší) problémy se změnami služeb a nastavení i na jiných tarifech, včetně aktuálních akčních tarifů. Tady nemohu potvrdit, že je to setrvalý stav (u tarifů lidí z rodiny měním služby sporadicky). Ale v poslední době ať jsem dělal co jsem dělal, vždycky na mne vyskočila nějaká chyba. Asi je přitahuji. |
hauzz - Pokročilý |
5. 6. 2022 17:10 |
Pravda, cesty digitální bývají nevyzpytatelné... S tím tarifem Odepiš myslím že ho vodouch nemůže zrušit na tomto tarifu vyhrál Český Mobil se značkou Oskar tendr na 3.opa. jinak by to mohl být Orange jako na Slovensku a tam jsou ceny trochu méně "specifické" než v ČR
|
jjrr - osobne |
5. 6. 2022 20:43 |
Vždyť už ho zrušil, to není ten tarif, s kterým vyhrál Oskar, ten se jmenoval nejdŕív T1, a pak Slyším Vás, já ho měl, a když ho Vdf rušil a nutil všechny uživatele tarifu přejít na Odepiš, tak jsem odmítl a dali mně nulový tarif.
|
5uch - Moderátor |
5. 6. 2022 23:18 |
Někde jsem zaslechl, že Odepiš už držet v nabídce nemusí´, že tam byla nějaká časová lhůta, která už uplynula. Po pravdě... nutit operátora mít v nabídce tarif, který byl přelomový před 20 lety a vyhrál jim tendr... to by bylo na hlavu. Další věc - dnešní Odepiš se už dost liší od toho původního. Zůstala snad jen cena za sms a to, že volná minuta do vlastní sítě je mimořádně levná, kdežto volání do cizí sítě je vír na peníze.
|
jjrr - osobne |
6. 6. 2022 09:18 |
Odepiš žádný tendr nevyhrál a nic přelomového na něm není a nikdy nebylo.
|
k4R3l - Junior |
7. 6. 2022 20:31 |
Ale bylo, dokud byl ještě za 10,-
|
5uch - Moderátor |
7. 6. 2022 21:55 |
jjrr píše Odepiš žádný tendr nevyhrál a nic přelomového na něm není a nikdy nebylo. Věci znalí asi chápou... Odepiš je pokračovatel původního "výherního" tarifu. A možná ten tarif nebyl přelomový, ale přinejmenším byl a je hodně odlišný od všeho, co bylo před ním... a vlastně i po něm. ----------------------- Konec off topicu, původní příspěvek je o nefunkčnosti nastavování služeb na tarifu Odepiš přes internetovou a mobilní Samoobsluhu (aplikaci). Mě to nefunguje na dvou číslech ze dvou. Zajímavé, že se ale neozval nikdo další. Že bych byl poslední exot s Odepišem? |
ze.us - Mírně pokročilý |
8. 6. 2022 09:08 |
Nejsi posledni, ale ostatni se v tom nerejpou. Set it and forget it.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, • # Stránka 2 z 2 [ Příspěvků: 24 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |