MobilMania.cz

Přihlásit se


 Další stránka

Vodafone - nefunkční samoobsluha pro Odepiš

Offline - Moderátor Profil 
19. 9. 2021 15:12 Odeslat příspěvek
Zdravím,

jen by mne zajímalo, zda i ostatní majitelé tarifů Odepiš mají stejný problém jako já (zjištěno na dvou ze dvou tarifů Odepiš v rodině):
V internetové samoobsluze i aplikaci Můj Vodafone v sekci Služby nejde měnit nastavení naprosté většiny služeb, které jsou nějak vázány k tarifu (balíčky, nastavení zmeškaných volání, flexi strop, zasílání vyúčtování... dokonce nemohu ani blokovat ukradenou SIM... je toho ještě víc). Když stisknu u vybrané služby tlačítko "Změnit", místo volby parametrů služby dostanu jen informaci: "Tato služba je součástí vašeho měsíčního balíčku."

Na ostatních tarifech v rodině Samoobsluha funguje normálně.

Máte tedy někdo další s Odepišem podobný problém?

Pokud ano, dejte sem zmínku. A tlačte na Vodafone, ať to dá do pořádku. Mě po dvou měsících čekání řekli, že si na řešení berou tři měsíce. Pokud bude hlášení víc, třeba tomu dají větší prioritu.

P.S. Vím, že nás s Odepišem už asi moc není. Ale to není důvod, aby pro nás nefungovala samoobsluha. :hm
Leda, že by Vodafone najížděl na ukončení tohoto tarifu (nebo než opravit chybu na legacy tarifu... raději zrušit tarif, na kterém se projevuje).

-- 19. 9. 2021 16:29 --

Příloha
Nenastavitelné služby x (censored).png
Nenastavitelné služby x (censored).png
[ 153.09 | Zobrazeno 117 krát ]

Poslední příspěvek


Offline - Moderátor Profil 
6. 3. 2022 22:38 Odeslat příspěvek
Brutální... přes několik urgencí Vodafone dodnes s touto zjevnou chybou nebyl schopen něco udělat (poprvé jsem mu ji hlásil na konci června 2021). Takže už nejméně 8 měsíců není VF schopen opravit chybu prostou a porušuje své vlastní Všeobecné podmínky:

Citace
10.5 Veškeré relevantní informace týkající se smlouvy, včetně nastavení jednotlivých služeb, změn smlouvy, vyúčtování a reklamací, jsou vám přístupné v Internetové samoobsluze po celou dobu trvání smlouvy...


Vím, že my s tarifem Odepiš (měsíční útratou okolo 50 Kč) si nemůžeme moc vyskakovat, a že nás už moc nebude... ale přesto by si VF zasloužil, abychom ho za tohle umlátili čepicí. ;-)


Offline - osobne Profil 
7. 3. 2022 03:53 Odeslat příspěvek
Já bych to chápal spíš tak, že to je vlastnost tvého tarifu, ne chyba samoobsluhy, když ti to píše toto:
Citace
Když stisknu u vybrané služby tlačítko "Změnit", místo volby parametrů služby dostanu jen informaci: "Tato služba je součástí vašeho měsíčního balíčku."


Offline - Moderátor Profil 
7. 3. 2022 10:22 Odeslat příspěvek
eetg:

No, možná by se to tak taky dalo chápat. :kuk:
Jenže tahle blokace je u naprosté většiny služeb. A to služeb, které dříve normálně nastavovat, aktivovat/deaktivovat šly.
Jestli Vodafone chce lidem s historickým tarifem Odepiš naznačit, že se ho chystá zrušit, a už teď omezuje jeho funkčnosti... mohl by to říct na rovinu. A ne osm měsíců slibovat, že to opraví.

A to, že mi to u 3 z 5 navzájem se vylučujících služeb připojení píše, že jsou součástí mého balíčku... to taky není chyba? (i když pravda, zároveň to píše, že aktivovaná je jen jedna z nich)


Offline - Moderátor Profil 
14. 3. 2022 13:34 Odeslat příspěvek
Komedie pokračuje... po 8 měsících se Vodafone "pochlapil" a udělal nějaké úpravy v samoobsluze. Nyní místo žluté hlášky "Tato služba je součástí vašeho měsíčního balíčku" mám v nastavení služeb červenou hlášku "Je nám líto, ale tato služba není momentálně dostupná. Zkuste to, prosím, později." To sice přesněji popisuje situaci, ale já jsem na tom pořád stejně... své nastavení si prostě nemohu změnit.

Přílohy

Snímek obrazovky 2022-03-14 133628.png
Snímek obrazovky 2022-03-14 133628.png
[ 74.5 | Zobrazeno 40 krát ]




Offline - Moderátor Profil 
21. 3. 2022 15:21 Odeslat příspěvek
Další díl komedie...

18.3. mi přišlo od VF vyjádření k reklamaci. Nechme stranou, že paní, co psala to vyjádření, se nedostala ke kontrole chyby - zastavila se při kontrole stavu samoobsluhy krok před místy, kde se chyba projevovala. Takže podle ní už bylo vše OK.

Nebylo.
Nicméně - nějaká změna k lepšímu nastala!

Tento velký den se velká řada takto dosud blokovaných nastavení služeb nastavit dala (třeba flexilimit), nicméně u některých červené omezení změny zůstalo - třeba u platby třetím stranám, audiotexu. U některých služeb zmizela možnost volby balíčku - u MMS, dat (takže jediná povolená "změna" spočívala v tom, že si vyberu z jedné jediné varianty - tedy té služby/balíčku, který je momentálně aktivován).

Nicméně... zároveň s touto opravou jsem zaznamenal chyby na jiných číslech s jinými tarify. Třeba u tarifu Smart 50 se u všech položek objevila ta dobře známá blokace nastavení - červené "Je nám líto, ale tato služba není momentálně dostupná. Zkuste to, prosím, později."
Na dalším čísle (předplacené kartě) se objevila nesmyslná služba s blokovaným nastavením vracení přeplatku (volací jistiny). Je možné, že toto tam bylo už delší dobu.

19.3. Další den se situace na tarifu Odepiš vrátila do stavu před "opravou" z 18.3. a na tarifu Smart 50 byla chyba opravena (služby jde volně měnit a nastavovat).

A dnes, 21.3. pro změnu na tarifu Odepiš svítí hned nahoře "Jakmile vyřídíme předchozí požadavek, budete moci dělat další změny služeb" a měnit nejde vůbec nic.


Bravo, tleskám Vodafone a jeho IT!

Přílohy

Poznámka: Stav 18.3. ... Demokratická volba jedné možnosti z jedné jediné dostupné ;-)
776756963---odepis-01.png.png
776756963---odepis-01.png.png
[ 52.23 | Zobrazeno 38 krát ]




Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 3. 2022 15:44 Odeslat příspěvek
Na infolince nebo prodejne ti stav tech sluzeb zmenit dokazi?


Offline - Moderátor Profil 
21. 3. 2022 16:20 Odeslat příspěvek
ze.us:

Nezkoušel jsem.
V odpovědích mne VF na linku odkazoval, ale to není to co chci. Vím, že jsem otravný, ale já chci prostě funkční samoobsluhu!

Jednak mi to VF slibuje ve všeobecných podmínkách.

Za druhé si chci měnit služby jedním kliknutím v okamžiku, kdy to já potřebuji a kdy mne to napadne. Jedu ven, tak si před odjezdem aktivuji nějaký malý balíček internetu nebo roaming. Mám kvůli tomu čekat hodinu na operátora na lince a zmeškat odjezd?

Ne, nechci volat kvůli standardním nastavením na infolinku (kde je čekací doba vyšší desítky minut... a často se člověk ani nedovolá). A myslím, že o takové vytěžování zákaznické linky nestojí ani VF. A nehodlám ještě testovat, zda operátoři na lince mají k dispozici stejně pokažené správcovské rozhraní, jako mám já. Např. operátoři na pobočkách O2 v nastavení služeb vidí to samé, co vidí zákazník (+ k tomu mají pár rozšíření, ale nastavení služeb vypadá a nejspíš je udělané stejně).


Offline - Moderátor Profil 
27. 3. 2022 12:20 Odeslat příspěvek
27.3. Vracíme se do stavu, o jakém jsem psal 14.3. - drtivá většina služeb nejde nastavit, objevuje se u nich červená hláška "Je nám líto, ale tato služba není momentálně dostupná. Zkuste to, prosím, později."


Offline - Moderátor Profil 
16. 4. 2022 14:11 Odeslat příspěvek
16.4. Komická (?) never ending story pokračuje... Vodafone předvádí, že ještě nevyčerpal repertoár "minelů" svých techniků při pokusu zprovoznit Samoobsluhu tak, aby fungovala i pro lidi s tarifem Odepiš.

Zřejmě se s tím pokoušeli něco udělat, protože u některých ze služeb, které dříve měnit nešly, se včera objevila možnost zvolit pomocí "radiových knoflíků" mezi stavem vypnuto/zapnuto. Hurá!

Bohužel, některé služby stále hlásily, že: "Je nám líto, ale tato služba není momentálně dostupná. Zkuste to, prosím, později."
No a některé služby sice tuto chybu nehlásily, ale měly u sebe jen jeden (!) radiový knoflík (radiové knoflíky pro výběr z vice možností musí být vždy alespoň dva). Ten knoflík byl aktivovaný a popisoval stav služby. A mohl jsem si tak vybrat, jestli zapnutou službu zapnu nebo nechám zapnutou. ;-)
Viz obrázek výše.

No, a aby toho nebylo málo... tak jsem zkusil změnit stav jedné z těch odblokovaných služeb (SMS se zmeškanými hovory za dobu, kdy telefon nebyl na signálu). To si snad i povedlo, dokonce jsem dostal SMS s potvrzením o vypnutí této služby. Vtip je ale v tom, že po této akci služba úplně zmizela ze seznamu nastavitelných služeb, takže nejenže to už nevrátím zpátky, ale nebudu mít ani informaci o tom, v jakém stavu to teď mám.

No a dnes jsme zpět ve stavu, v jakém to bylo už dřív (u většiny služeb je zase hláška, že "Je nám líto, ale tato služba není momentálně dostupná. Zkuste to, prosím, později." S tím, že ta jedna včera cvičně změněná služba v seznamu služeb stále není.

To je vážně tak těžké v systému Samoobsluhy nastavit pro nějaký tarif konfiguraci služeb, které se u něj dají nastavovat... a při jejich změně odeslat do systému informaci, že se něco změnilo a nechat to systémem zpracovat?


Offline - Junior Profil 
16. 4. 2022 15:40 Odeslat příspěvek
Na základě svých vlastních zkušeností mohu potvrdit, že řešení problémů se samoobsluhou u Vodafone je běh na dlouhou trať. Často jsem měl pocit, že Vodafone v IT zaměstnává nějaké nadšené amatéry za "pěkně děkuji" ... :-)


Offline - Moderátor Profil 
16. 4. 2022 16:08 Odeslat příspěvek
Myčoken:

Ano. Skoro si říkám, jestli by neměli zaměstnat někoho, kdo zvládá databázový "outer join". Možná by se tím problém vyřešil. A možná bych se jim měl nabídnout. ;-)

Vtipné je, že problémy jsou nejen na obsolete účtech s Odepiš. Přes měsíc jsem řešil nastavení služeb pro nového zákazníka, s nově nabízeným tarifem (důchodce z okruhu rodinných známých). Nakonec jsem část služeb musel nechat nastavit operátorovi na lince, protože ze samoobsluhy to opravdu nešlo. Tam sice změny nakliknout šlo, ale při jejich odeslání to vrátilo chybu (a nic se nezměnilo).

No a reakce lidí z VF je také vzorná. Vzhledem k tomu, že to řeším (a průběžně je s tím "otravuji") už desátý měsíc bez výsledku, začal jsem být dotěrný a chtěl nějakou kompenzaci za nefungující službu (která je mimochodem garantovaná ve všeobecných podmínkách). Prý nemám nárok.
Před více než měsícem jsem podal regulérní reklamaci, na kterou po cca 14 dnech zareagovali tak, že položili doplňkový dotaz (který prokázal, že se ani nepodívali na screenshoty, co jsem k tomu připojil), a napsali obecnou frázi v tom smyslu, že to bylo předáno na technické oddělení a že to bude trvat, protože je to "složitější". Když ani po měsíci od původního podání reklamace nebyla žádná další reakce, ozval jsem se, že prošvihli lhůtu k vyřízení reklamace... ale podle nich ta reakce s informací o "posunutí požadavku na technické oddělení" je dostatečné "vyřízení" a nic neprošvihli. :o)

Sakra, já si chci jen aktivovat a deaktivovat služby kdy já chci, a nečekat na den v měsíci, kdy to náhodou půjde! A nečekat hodiny na telefonní lince na živého operátora s přístupem k "low level" nástrojům pro správu služeb... čekat, protože přede mnou volá X dalších nešťastníků, kteří si také nemohou své služby nastavit sami v samoobsluze!


Offline - Moderátor Profil 
3. 6. 2022 13:05 Odeslat příspěvek
Dnes přišla další reakce Vodafone na reklamaci podanou 6.3. a urgovanou 16.4. a 12.5.2022
(reklamace se týká problému, který byl poprvé nahlášen před téměř rokem - 30.6.2021, a poté několikrát připomínán).


Reakce Vodafone 3.6.2022:

Citace
Vaše stížnost na částečnou nefunkčnost Internetové samoobsluhy je oprávněná - na nápravě stále pracujeme. Než budou potíže kompletně odstraněny, doporučuji Vám řešit požadavky prostřednictvím operátora zákaznické linky *77 nebo v prodejně. Za komplikace tím způsobené se omlouváme. Až bude situace vyřešena a servisní požadavek č. 1-281746331165 uzavřený, kolegyně se Vám ozve - stejně jako u předchozího požadavku č. 1-276918093923. Děkuji za pochopení a za strpení.

Pokud přetrvávající potíže s Internetovou samoobsluhou považujete za porušení smlouvy v takovém rozsahu, že se rozhodnete využít svého práva na odstoupení od smlouvy, tak to chápeme. Je na Vás, zda se rozhodnete využívat naše služby i přes potíže s Internetovou samoobsluhou, nebo číslo s tarifem Odepiš ukončíte. Vaše rozhodnutí budeme respektovat.

Vzhledem k tomu, že se nejedná o reklamaci služeb elektronických komunikací, nevzniká Vám v tomto právo na slevu na služby poskytované na telefonním čísle. Právo na slevu by Vám vzniklo v případě bezdůvodného neposkytování služeb na uvedeném telefonním čísle.


No nevím, z mého pohledu to je bezdůvodné neposkytování služeb, které Vodafone zaručuje ve všeobecných podmínkách:

Citace
10.5 Veškeré relevantní informace týkající se smlouvy, včetně nastavení jednotlivých služeb, změn smlouvy, vyúčtování a reklamací, jsou vám přístupné v Internetové samoobsluze po celou dobu trvání smlouvy...


Nebo je snad chyba systému chápána jako "důvodné neposkytování služeb" (jako opak bezdůvodného)?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
3. 6. 2022 14:19 Odeslat příspěvek
Citace
Vzhledem k tomu, že se nejedná o reklamaci služeb elektronických komunikací, nevzniká Vám v tomto právo na slevu na služby poskytované na telefonním čísle. Právo na slevu by Vám vzniklo v případě bezdůvodného neposkytování služeb na uvedeném telefonním čísle.


Je to slovickareni. Takto zvyraznene ti to staci?


Offline - Moderátor Profil 
3. 6. 2022 16:59 Odeslat příspěvek
Tak nic víc s tím nenadělám...
Je to hlavně ostuda VF, že mu (zatím) trvá skoro rok odstranit v podstatě triviální chyby týkající se uživatelského rozhraní systému, který má Vodafonu odlehčit od požadavků zákazníků a umožnit mi větší útratu. V podstatě je Vodafone sám proti sobě. ;-)

Chyba je v¨té "samoobslužné" vrstvě nad jádrem systému - operátoři na lince, kteří zřejmě mají přístup k systému na hlubší úrovni, služby nastavovat a měnit mohou.

No slovíčkaření...
já žádám o změnu svých služeb elektronickou cestou (elektronickou komunikací) - prostřednictvím elektronické služby internetové či mobilní samoobsluhy, která je je podle bodu 10.5 "Všeobecných podmínky pro poskytování služeb" součástí služeb zákazníkovi.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, #  Další stránka
Stránka 1 z 2 [ Příspěvků: 24 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies