MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka |
O2 zdražuje - údajně s ohledem na aktuální vývoj ekonomiky |
---|
Milos - Pokročilý |
6. 7. 2022 11:47 |
Při odstoupení od smlouvy z důvodu navýšení cen dochází k ukončení smlouvy ke dni předcházejícímu změně cen, neboli k 31.8.2022. Přechod k novému dodavateli naplánuj na 1.9.2022.
|
Poslední příspěvek |
anonymni - |
6. 7. 2022 12:25 |
Lues.deFunes, Milos, peta809:
Rozdíly v cenách jsou podle mého skromného názoru v technologii. Někde už je optika (až 1 Gb/s) a někde stále jen VDSL (max 250 Mb/s). Optika je levnější. |
Milos - Pokročilý |
6. 7. 2022 12:53 |
@nnnokiaE52: Asi máš pravdu. Tu cenu 359Kč mají v ceníku u služby "Pevný internet Kabel 50 Mbps", což je internet na síti bývalého UPC.
|
Lomax - Junior |
6. 7. 2022 12:54 |
Pajkyt píše odstoupím od smlouvy tedy z důvodu nesouhlasu se zvýšením ceny. Nevíte, kdy dojde k fyzickému ukončení služeb, abych stihl navázat bez výpadku u jiného operátora? Co se týká VDSL, rozhodně bych se nenechal strhnout pečlivou volbou slov O2, ale postupoval bych standardně změnou operátora, sdělením OKU novému poskytovateli tak, aby kdykoli v klidu do 31.8. došlo k přepojení na nového, (téměř) bez výpadku služeb. Určitě nikdo nebude o půlnoci na 1.9. migrovat (sta)tisíce zákazníků. Výpovědí pro O2 bych se nezabýval, přenesením služby smlouva zaniká sama od sebe. U původního i nového poskytovatele se platí poměrná část měsíčního paušálu. Více info: https://www.dsl.cz/clanky/pro-prenos-pe ... en-oku-kod EDIT: přidáno "Co se týká VDSL,". |
Milos - Pokročilý |
6. 7. 2022 13:20 |
@Lomax: Jen drobná poznámka, @Pajkyt ale psal, že má balíček služeb "O2 Spolu pro dva", nejedná se tedy jen o přenos pevného internetu k jinému operátorovi. Nebo třeba ukončení a přenos internetové TV lze také rychle a jednoduše provést pomocí OKU, stejně jako to jde u mobilu či pevného internetu?
|
Lomax - Junior |
6. 7. 2022 22:45 |
To je pravda, díky za upozornění, já psal o VDSL, upravil jsem svůj příspěvek.
|
iglooo - Kolemjdoucí |
6. 7. 2022 23:20 |
Lze při změně operátora pomocí OKU rovnou i změnit osobu, na kterou bude u nového operátora vedena služba? Tedy, když osoba A získá od svého operátora X kód OKU a sdělí jej osobě B, může osoba B sdělit toto OKU operátorovi Y (osoba A už tedy nebude zákazníkem nikoho a osoba B bude zákazníkem Y). Díky.
|
hauzz - Pokročilý |
7. 7. 2022 06:17 |
Já myslím že by to jít mělo, osobní udaje se u OKU nepřenáší a tudíž nový operátor vidí jen číslo pro přenos a číslo přenášené služby (+ původního opa který mu potvrdí datum přenosu).
|
k4R3l - Junior |
7. 7. 2022 07:05 |
Ano, lze, mám s tím osobní zkušenost.
|
iglooo - Kolemjdoucí |
7. 7. 2022 09:19 |
Super. Děkuji.
Milos píše Při odstoupení od smlouvy z důvodu navýšení cen dochází k ukončení smlouvy ke dni předcházejícímu změně cen, neboli k 30.8.2022. Přechod k novému dodavateli naplánuj na 1.9.2022. A v letech, ve kterých má srpen 31 dnů, to bude k 31. 8. |
Milos - Pokročilý |
7. 7. 2022 09:26 |
@iglooo: Díky za upozornění, opraveno Všichni to ale pochopili, že se má jednat o poslední srpnový den
|
5uch - Moderátor |
8. 7. 2022 11:53 |
Pajkyt píše ...odstoupím od smlouvy tedy z důvodu nesouhlasu se zvýšením ceny. Nevíte, kdy dojde k fyzickému ukončení služeb, abych stihl navázat bez výpadku u jiného operátora? Při standardní výpovědi (rušení smlouvy) je u O2 výpovědní lhůta jeden měsíc. Smlouvu je možné jako fyzická osoba vypovědět prakticky kdykoli (O2 sice dává stále úvazky na 2 roky, ale sankce za předčasnou výpověď se uplatňuje jen během prvních tří měsíců trvání úvazku). Při přechodu k jinému operátorovi s mobilními službami (přes kód OKU) je to záležitost několika dní. -- 25. 11. 2022 13:11 -- Update & oprava: O2 v tichosti varianty tarifů s úvazkem někdy během léta zrušilo (jako poslední z velkých operátorů). Současné tarify cenově odpovídají více méně těm původním variantám s úvazkem. Nyní si k sobě O2 připoutává zákazníky hlavně slevami/splátkami na hardware. Přiznávám, že nevím, jak je to s přechodem k jinému operátorovi, pokud jde jen o pevný internet. My změnu operátora na internet řešili překrývající se objednávkou u nového poskytovatele + výpověď u O2 (obě služby pár dní běžely souběžně). -- 8. 7. 2022 13:11 -- Na titulní příspěvek jsem doplnil klíč s popisem, jaké služby a o kolik O2 zdražuje: viewtopic.php?p=13249384#p13249384 |
petryk - Junior |
25. 11. 2022 13:37 |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, • # Stránka 3 z 3 [ Příspěvků: 43 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |