MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
|
O2 - pozor na nevyžádanou změnu nastavení služeb |
---|
5uch - Moderátor |
19. 7. 2022 14:33 |
Osobně nemohu potvrdit, ale zdá se, že v O2 zase něco vymňoukli v backoffice.
Tady si někdo stěžuje (a O2 to nepopírá), že v nastavení služeb v Moje O2 došlo k nechtěné ztrátě nastavení některých restrikcí (třeba omezení dokoupení dat dětem). Prý po nějakém servisním zásahu ze strany O2. https://www.facebook.com/o2cz/posts/5454312074607344 Na běžném účtu (jedna osoba se službami v O2 spolu pro jednoho) jsem nějaké nechtěné změny nastavení neviděl. Přesto doporučuji nastavení zkontrolovat - zejména u lidí, co mají pod svým číslem nějaké podúčty osob, které je třeba v čerpání služeb hlídat. |
Poslední příspěvek |
anonymni - |
20. 7. 2022 06:05 |
Po přečtení příspěvku na FB jsem si udělal obrázek:
-problém (jestli vůbec nějaký existuje) je starý měsíc; alespoň podle toho, co pán píše -děti by neměly mít tarif, ale předplacenku |
5uch - Moderátor |
20. 7. 2022 11:22 |
Stáří problému měsíc neznamená, že nepřetrvává a neprojeví se u někoho v budoucnu (tiše vypnutá blokace plateb za balíčky -> nechtěná útrata kdykoli později)
Předplacenka vs. tarif pro dítě - obojí má své výhody a nevýhody, je na rozhodnutí rodiče, co zvolí. A reálnost problému (aneb jak to bylo doopravdy)? Pán problém popsal celkem věrohodně. U některých lidí se z jejich štěků na facebooku dá usuzovat, že chyba je u nich a jen ji hází na někoho jiného, nebo netuší, jak věci fungují a hledají chybu někde, kde není... ale to není tento případ. Zdá se, že pán dobře ví, co chce, jak toho dosáhnout a co mu patří. Podle jeho popisu při hovoru s operátorem O2 samo přiznalo, že chyba (patrně systematická a plošná) je na straně O2 a přiznalo mu kompenzaci. Ani reakce O2 guru na pánův příspěvek na facebooku nijak nezpochybňuje chybu na straně O2. No a moje zkušenost se systémy O2 je taky taková, že chyby jsou běžné, a je nutné aktivně je reklamovat: - přidání platby za instalaci a splátek za modem/router O2 Smart Box půl roku poté, co byla neuskutečněná objednávka stornována (individuální případ) - chybná aktivace navýšení plateb za zdražené tarify na konci minulého roku (platby se zvedly o měsíc dříve, než měly - plošná chyba) - chybně provedená změna tarifu - místo vytvoření jednoho balíčku 3 služeb v O2 Spolu operátor zavedl balíčky dva (v jednom nechal jen TV, v druhém internet a mobil) a účtovací systém si do těchto neúplných balíčků "domyslel a doplnil" chybějící služby a nechal si za ně zaplatit. Prostě vyúčtování (nejen u O2) je třeba sledovat, nespoléhat na to, že bude vždy správně. Určitě věnovat větší pozornost vyúčtování po vyžádané změně služeb. Ale jak je vidět, nejen tehdy. Občas si zkontrolovat a vyhodnotit správnost nastavení služeb v Moje O2. A pokud se na vyúčtování objeví jiná než očekávaná částka - zkoumat příčinu a reklamovat. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 3 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |