MobilMania.cz

Přihlásit se




O2 - pozor na nevyžádanou změnu nastavení služeb

Offline - Moderátor Profil 
19. 7. 2022 14:33 Odeslat příspěvek
Osobně nemohu potvrdit, ale zdá se, že v O2 zase něco vymňoukli v backoffice.

Tady si někdo stěžuje (a O2 to nepopírá), že v nastavení služeb v Moje O2 došlo k nechtěné ztrátě nastavení některých restrikcí (třeba omezení dokoupení dat dětem). Prý po nějakém servisním zásahu ze strany O2.

https://www.facebook.com/o2cz/posts/5454312074607344

Na běžném účtu (jedna osoba se službami v O2 spolu pro jednoho) jsem nějaké nechtěné změny nastavení neviděl.
Přesto doporučuji nastavení zkontrolovat - zejména u lidí, co mají pod svým číslem nějaké podúčty osob, které je třeba v čerpání služeb hlídat.
Poslední příspěvek


-
20. 7. 2022 06:05 Odeslat příspěvek
Po přečtení příspěvku na FB jsem si udělal obrázek:
-problém (jestli vůbec nějaký existuje) je starý měsíc; alespoň podle toho, co pán píše
-děti by neměly mít tarif, ale předplacenku


Offline - Moderátor Profil 
20. 7. 2022 11:22 Odeslat příspěvek
Stáří problému měsíc neznamená, že nepřetrvává a neprojeví se u někoho v budoucnu (tiše vypnutá blokace plateb za balíčky -> nechtěná útrata kdykoli později)

Předplacenka vs. tarif pro dítě - obojí má své výhody a nevýhody, je na rozhodnutí rodiče, co zvolí.

A reálnost problému (aneb jak to bylo doopravdy)?
Pán problém popsal celkem věrohodně. U některých lidí se z jejich štěků na facebooku dá usuzovat, že chyba je u nich a jen ji hází na někoho jiného, nebo netuší, jak věci fungují a hledají chybu někde, kde není... ale to není tento případ. Zdá se, že pán dobře ví, co chce, jak toho dosáhnout a co mu patří. Podle jeho popisu při hovoru s operátorem O2 samo přiznalo, že chyba (patrně systematická a plošná) je na straně O2 a přiznalo mu kompenzaci. Ani reakce O2 guru na pánův příspěvek na facebooku nijak nezpochybňuje chybu na straně O2.

No a moje zkušenost se systémy O2 je taky taková, že chyby jsou běžné, a je nutné aktivně je reklamovat:
- přidání platby za instalaci a splátek za modem/router O2 Smart Box půl roku poté, co byla neuskutečněná objednávka stornována (individuální případ)
- chybná aktivace navýšení plateb za zdražené tarify na konci minulého roku (platby se zvedly o měsíc dříve, než měly - plošná chyba)
- chybně provedená změna tarifu - místo vytvoření jednoho balíčku 3 služeb v O2 Spolu operátor zavedl balíčky dva (v jednom nechal jen TV, v druhém internet a mobil) a účtovací systém si do těchto neúplných balíčků "domyslel a doplnil" chybějící služby a nechal si za ně zaplatit.

Prostě vyúčtování (nejen u O2) je třeba sledovat, nespoléhat na to, že bude vždy správně. Určitě věnovat větší pozornost vyúčtování po vyžádané změně služeb. Ale jak je vidět, nejen tehdy. Občas si zkontrolovat a vyhodnotit správnost nastavení služeb v Moje O2.
A pokud se na vyúčtování objeví jiná než očekávaná částka - zkoumat příčinu a reklamovat.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 3 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies