MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka |
Přenositelnost mobilních čísel [faq+diskuze] |
---|
Millhaus - Junior |
10. 4. 2022 07:50 |
Přenášel jsem číslo na vodafone předplacenku a jde to jedině na prodejně,kde ti prodají karu za 200,-kč,kde je 200,-kč kredit,terý se dá použít na všechno i na premiové službyatd...
|
Poslední příspěvek |
jjrr - osobne |
10. 4. 2022 09:34 |
Proč by to šlo jedině na prodejně? Jde to i na dálku, ale nejde to zdarma na současnou SIM. Jde to jen s nákupem nové SIM.
|
alfas123 - Mírně pokročilý |
10. 4. 2022 12:58 |
V akom zmysle na diaľku?
|
peta809 - Moderátor |
10. 4. 2022 13:25 |
A to je jako legální?
|
jjrr - osobne |
10. 4. 2022 19:03 |
alfas123 píše V akom zmysle na diaľku? Třeba telefonicky přes infolinku. Možná i přes internet? |
wit.cz - Mírně pokročilý |
10. 4. 2022 22:42 |
A to bych se bál ještě o platnost toho kreditu u VDF... 30 dnů?
Jinak kdo chce portovat (třeba kvůli vrácení kreditu), tak ideální je SIMka zdarma od O2, kde jde přenos zajistit přes bezplatnou SMSku (Stačí z ní odeslat SMS ve tvaru PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY na 999111, kde X je OKU kód pro přenos a Y přenášené číslo). |
iguka - Junior |
24. 10. 2022 13:05 |
Měl bych takový dotaz ohledně portace. Kdy je zahájena portace k nového operátorovi? Až když si od nového operátora převezmu simku a podepíšu s ním smlouvu, nebo již sdělením OKU kódu novému operatorovi a objednání sim, ale zatím si ji nepřevezmu.
|
jenik3 - Junior |
24. 10. 2022 14:16 |
Staci kontaktovat pouze noveho (prejimajiciho) operatora. Ten zaridi celou proceduru souvisejici s prenosem cisla.
podrobnosti viz urad https://www.ctu.cz/mam-problem-s-prenos ... -internetu |
iguka - Junior |
19. 7. 2023 09:45 |
taková zvláštní otázka, vidí stávají operátor k jakému operátorovi odcházím při zadání portace ?
|
hauzz - Pokročilý |
19. 7. 2023 12:42 |
Operátora ano když ho přejímající op kontaktuje ohledně uvolněni čísla. Ale je tam výměna jen čísla, tarify ani údaje o účastníkovi nepředávají.
|
iguka - Junior |
19. 7. 2023 13:04 |
ano, děkuji
|
petryk - Junior |
17. 9. 2023 08:46 |
Prosím o vaši zkušenost: Ohledně zrušení přenosu se na webu T-M píše: "...Objednávku lze zrušit až do okamžiku naplánování data přenesení čísla..." Za jak dlouho k tomuto okamžiku obvykle dochází? Třeba u O2 family? Díky
|
Milos - Pokročilý |
17. 9. 2023 11:59 |
Kompletní proces přenosu čísla trvá obvykle 3 až 4 pracovní dny. Okamžik naplánování data přenesení čísla je tak klidně druhý den po podání žádosti o přenos čísla.
Všeobecně platí: Lhůta pro realizaci všech úkonů nezbytných pro přenesení telefonního čísla činí dva pracovní dny, pokud se účastník s poskytovatelem nedomluvil jinak (do této lhůty se však nezahrnuje úkon aktivace a deaktivace telefonního čísla v síti a současně ani jednodenní lhůta, kterou má přejímající poskytovatel služeb k vyrozumění opouštěného poskytovatele služeb, a která začíná běžet ode dne podání samotné žádosti účastníkem o přenos telefonního čísla). |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 87, 88, 89, 90, 91 Stránka 91 z 91 [ Příspěvků: 1363 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |