MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky) |
---|
Raziel-CZ - Expert na retence |
17. 12. 2020 20:45 |
Soubor stáhnout jde, akorát je poškozený.
|
Poslední příspěvek |
5uch - Moderátor |
17. 12. 2020 21:00 |
A když se ten stažený .pdf otevře v nějakém čistě textovém editoru/prohlížeči - je v něm alespoň náznak formátu PDF? Na začátku je deklarace formátu a verze: %PDF-1.3, pak jsou nějaké další čitelné deklarace (slova v češtině a angličtině...)?
Jako .PDF ten soubor s čistě textovou chybovou hláškou samozřejmě otevřít nejde, z hlediska prohlížeče .PDF jde o poškozený soubor, nemá potřebnou hlavičku. |
Raziel-CZ - Expert na retence |
18. 12. 2020 08:05 |
Kód Error: There was an error when calling service with params: IdcService=VDF_GET_INVOICEvfInvoiceNumber=766909707 error code: -1 message: Unable to download '(null)'. Invoice number '766909707' was not found. |
vjetsik - Junior |
18. 12. 2020 21:06 |
Poslední cca 3 měsíce mi to taky kravilo a házelo to chyby, teď za listopad jsem to kupodivu stáhnul napoprvé. Ovšem ostatní věci po poslední aktualizaci, to absolutní tragédie. Než se cokoliv načte, trvá to min. 20 sec., nesmyslný cifry v aktuální útratě atd. Léta to chodilo cca bez problémů, poslední rok a půl průsšvih. Už mi ani nebaví to s nima každej měsíc řešit takže si musím hlídat cifry na vyúčtování.
|
Myčoken - Junior |
4. 2. 2021 15:57 |
Příloha Když Vodafone "vylepšuje" samoobsluhu, je to se 100% jistotou vždy tragédie. Nesmyslné údaje jež generuje mobilní samoobsluha ve správcovském zobrazení (pro několik čísel pod jedním účtem) jsem reklamoval již mnohokrát. Vždy to trvá několik týdnů, než to dají dohromady. Po posledním vylepšení samoobsluhy to zase ukazuje nesmysly, viz. příloha. Reklamoval jsem již před dvěma týdny, zatím bez výsledku, jako obvykle.Ještě pozn.: uvedené číslo má k dispozici 2,5 GB dat, podobné nesmysly se zobrazují i u dalších čísel ve skupině. |
Myčoken - Junior |
23. 2. 2021 22:33 |
antoushek - Kolemjdoucí |
25. 2. 2021 22:23 |
Dá se nějak zaplatit platební kartou vyúčtování Vodafone ve výši 49 Kč? Samoobsluha mi to nenabídla, na faktuře je psáno: Neplaťte, částka je nižší než 120 Kč. Ale já bych to chtěl uhradit.
|
GeneHawkins - Junior |
25. 2. 2021 22:38 |
V bankomatu?
|
hgfdsa - Junior |
26. 2. 2021 07:01 |
V bankomatu i v samoobsluze to kartou jde, ale zaplatit musiš nejméně 120 Kč.
|
zivan - Pokročilý |
26. 2. 2021 10:29 |
Ja mam u jedne karty vyuctovani na 80Kc uz snad rok a pul a porad si to inkasem nestahli.
|
Myčoken - Junior |
2. 4. 2021 12:08 |
Domníval jsem se, že mobilní aplikaci "Můj Vodafone" spravují nějací amatéři. Dnes se již nedomnívám, mám jistotou. Od února reklamuji nesprávné zobrazování volných minut a zbývajících dat u dvou čísel. Již několikrát jsem obdržel od VF zprávu, že problém byl vyřešen. Skutečnost je však taková, že problém trvá a já musím opět a snad do nekonečna reklamovat. Vždy mě politují za způsobené problémy a slíbí nápravu. Po kolikáté už ani nedovedu spočítat. Skandální !!!
|
vjetsik - Junior |
2. 4. 2021 13:10 |
Mám stejný problém, účet u VF cca 15 let, ještě před dvěma roky vše O.K., nyní absolutně nesmyslné částky v průběžné útratě, takže při každém vyúčtování podrobná kontrola! Už mi to maličko unavuje, protože 13 let s tím nebyl problém. Asi tak 6x reklamace za poslední dva roky a stejný postup jako u Vás - reklamace vyřízena, a prd- pitomý součty jsou tam dál. Když si stěžujete že přes FB, slíbí Vám hory s horákem. Absolutně nefunkční zákaznická linka, zvlášť teď při koronáči, kdy má půlka lidí home Office a je x krát větší vytížení + převzetí UPC ( taky zdaleka ne skvělej servis). Za 5mld., které šly matce do GB bych očekával 100pct. posílení servisu, zák. linky a ostatních služeb, místo toho omluvné kecy na FB a to je celý. Jenže oni to ty "ksichti" stejně zaplatěj, protože ke komu lepšímu přejít že?!
|
GeneHawkins - Junior |
2. 4. 2021 13:10 |
Tak ono hlavně od té doby, co je Můj Vodafone "nový", je úplně k hovnu. Nepřehledné, některé věci se tam nedají dohledat, prostě napiču.
Vodafon jde do *****. |
vjetsik - Junior |
2. 4. 2021 13:22 |
Svatá pravda, zvlášť po poslední aktualizaci je to absolutní diletantismus, překrývá se grafika, při pokusu o změnu hesla jakýsi pochybný překladač, na zákaznické lince sedí tak 3 - 4 lidí, pokud je třeba se dovolat, po hodině Vám to spadne, klidně i 3x za sebou. V roce 2021 fakt dobrý. Jenže jinde to není o nic lepší, pro na to prdí.
|
ze.us - Mírně pokročilý |
2. 4. 2021 13:29 |
Mam Nulovy TNM bez dat, zapnute informacni SMS pri utrate a kupodivu vse sedi. U sdileneho Red DATA+ asi10GB to pravda obcas ukazuje u clenu nepresne zbyvajici data (maji omezeny podil), ale u admina OK.
Jelikoz tu neni podobne tema pro zbyle dva sitove operatory, tak za funkcni samoobsluhou je evidentne kam jit |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 123 Další stránka Stránka 116 z 123 [ Příspěvků: 1839 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |