MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Offline - Junior Profil 
2. 4. 2021 14:20 Odeslat příspěvek
Jo, Vodafone... to je kvalita ��

Přílohy

Screenshot_20210205-095331_My Vodafone.jpg
Screenshot_20210205-095331_My Vodafone.jpg
[ 127.05 | Zobrazeno 42 krát ]


Poslední příspěvek


Offline - Expert na retence Profil 
2. 4. 2021 16:28 Odeslat příspěvek
My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. Útrata přes 5.000 Kč, nic v samoobsluze nefunguje, operátoři se jen omlouvají, ale nikdy ani nezavolají zpět, dovolat se na linku trvá vždy nejméně 3/4 hodiny, množstevní a/nebo retenční ceny mnohem vyšší něž u konkurence, která umí nižší i v případě jediného čísla atd. Vodafone to v ČR asi už nebaví. Nejmenší operátor patrně má zájem se ještě zmenšit. Osobně od Vodafone odcházím po 20 letech. Byl jsem jedním z prvních zákazníků ještě za doby Oskara. Druhý den od zahájení prodeje Oskar SIM karet jsem byl od té doby dosud přetrvávajícím klientem. No nedá se svítit, je čas změny. R.I.P. Oskar & Vodafone.


Offline - BAN MM.cz Profil 
8. 4. 2021 06:15 Odeslat příspěvek
Už mě to taky štve. Sice mají zase novou samoobsluhu, ale ta ještě není dotažená, takže nefunguje tak jak má. Ukazuje to nesmysly a některé služby v ní nejdou nastavit. Když zavoláte na infolinku, tak čekáte na spojení třičtvrtě hodiny a pokud jim dotaz pošlete písemně, tak vám odepíše nějakej retard totální kravinu...


Offline - Junior Profil 
21. 4. 2021 15:16 Odeslat příspěvek
Tak už 2 hodiny zase total výpadek, nejde se ani přihlásit! Fakt profi IT.


Offline - Junior Profil 
1. 5. 2021 08:51 Odeslat příspěvek
Pozor, pozor! Včera po opětovných problémech se Samoobsluhou jsem se v diskuzi na jejich FB dozvěděl, že VF zavírá nastálo některé pobočky v "menších" městech. Konkrétně pobočka v Písku je již uzavřena. Na oficiální platformě na Facebooku ani v Sámošce ani slovo. Fakt to tam začíná jít těžce do kelu. Všem případným budoucím zákazníkům vřele doporučuji pročíst diskuzi ( i když jinde to nebude o nic lepší)


Online - Pokročilý Profil 
1. 5. 2021 09:54 Odeslat příspěvek
Se netýká jen VF , TMO už teď má polovinu toho co VF


Offline - Junior Profil 
1. 5. 2021 10:25 Odeslat příspěvek
Však to je správně. Snížují riziko epidemie. Klienty můžou obsloužit na dálku.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
8. 5. 2021 14:13 Odeslat příspěvek
Kdyby Vodafone uzavřel celý ten svůj krám úplně, udělal by asi nejlépe. Již bezmála 1/2 roku marně reklamuji nefunkční mobilní samoobsluhu. Přitom nechci žádný zázrak, pouze to abych se dověděl zbytek dat ze svého zaplaceného balíčku. Pro Vodafone je to úkol nad jejich síly. Ostudné!!! :-S


Offline - Mírně pokročilý Profil 
24. 6. 2021 19:23 Odeslat příspěvek
Snad to nezakriknu, ale kdyz jsem po dlooouhe dobe zavital dnes do samoobsluhy, abych zkontroloval zbyvajici sdilena data, byl jsem prijemne prekvapen jeji plynulosti. Vyrazne zlepseni od minula!


Offline - Junior Profil 
27. 6. 2021 08:00 Odeslat příspěvek
Plynulost je jistě chvályhodná, ale informace jsou podstatné. Ve své webové samoobsluze nemohu nastavit datastrop jednotlivých členů tarifu Red+ a v mobilní aplikaci nastavím nový datastrop, ale zobrazuje se stále ten starý. Problém řeším s operátorem, ale odhaduji to po zkušenostech na mnoho týdnů. IT odborníci VF jsou zkrátka borci ... ;-)


Online - Moderátor Profil 
28. 6. 2021 17:43 Odeslat příspěvek
Také jsem zaznamenal menší čekání mezi přechody mezi jednotlivými sekcemi samoobsluhy (i když to stále není na lusknutí prstu).

Další věc je trochu jiný design samooblsuhy (zatím nekomentuji, zda je to posun k lepšímu nebo horšímu - co jsem namátkou hledal, tak jsem našel celkem intuitivně/po paměti).

Další pozitivní věc - je možné si aktivovat přihlašování mailem a heslem (zvýšení bezpečnosti),

S tím je ale spojena negativní věc - po změně způsobu přihlašování na mail a heslo se do samoobsluhy nemohu přihlásit (vrátí mne na přihlašovací obrazovku, aniž by ohlásila nějakou chybu). Tak trochu jsem si jako "early adopter" nadělal do bot. No nic, snad si to časem sedne.

Update:
Po nějaké hodině (nebo hodině a půl) už přihlášení fungovalo (když jsem to zkusil znovu).


Offline - Junior Profil 
29. 6. 2021 07:05 Odeslat příspěvek
To přihlášení blbne i s původním přihlášením, pořád se vrací na původní obrazovku, jen blikne. Jednoduchá pomoc na kterou jsem přišel, vymazat v historii v Edge - vodafone a znovu zadat heslo...


Offline - Kolemjdoucí Profil 
2. 8. 2021 18:53 Odeslat příspěvek
Raziel-CZ píše
My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. ...


Máte snad pocit, že jsou systémy pro obsluhu zákazníků u TM lepší?


Offline - Expert na retence Profil 
3. 8. 2021 14:41 Odeslat příspěvek
Nemám ten pocit; vzhledem k tomu, že jsem přešel a problémy tam takové nejsou, to vím.

Teď platíme T-Mobilu po přidání dalších SIM něco přes osm a půl tisíce. Kdyby Vodafone fungoval, mohl mít přes desítku měsíčně (je dražší, přesto bychom neměnili). Teď nemá nic. Osobně jsem mu sebral ještě několik dalších klientů.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
4. 8. 2021 12:03 Odeslat příspěvek
V TM jsou problémy ještě horší (doporučuji pročíst i diskuzi):
https://www.lupa.cz/aktuality/t-mobile- ... #newIndex1

Kolik platíte je zvláště u retence individuální záležitost, stejně jako spokojenost se službami.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 123  Další stránka
Stránka 117 z 123 [ Příspěvků: 1839 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies